PS3: NHL12 Kaamosliiga

  • 22 912
  • 311

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon jo tunnin odotellu, eikä ketään linjoilla. Vielä ehtis pelaileen..
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noin puolet runkosarjapeleistä takana, mukavaa ja tiukkaa on ollut ihan kuten odotinkin. Välillä Pekka Rinne pitää joukkuetta pystyssä ja kun pystyy sen 2-3 maalia tekemään niin pitäisi voittaa peli, kuulostaa ihan Nashville Predatorsilta?

Sellainen kysymys tuli mieleen että miten muutatte joukkueen taktiikoita kauden tai pelin aikana? Tuolta liigan valikosta ei löydy mitään ja pelin aikana Taktiikka on melkein aina harmaana eikä sinne valikkoon edes pääse? Olisi ihan jees jos noitakin voisi välillä tilanteen mukaan säätää.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ilmeisesti tämä liiga on lähtenyt hyvin käyntiin. Jos kuitenkin käy niin, että joku peruuttaa osallistumisensa ja paikka halutaan vielä täyttää niin laittakaahan yv:tä. Pystyn olemaan onlinessa vaikka joka päivä jos tarve vaatii. Ei mulla muuta.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Sellainen kysymys tuli mieleen että miten muutatte joukkueen taktiikoita kauden tai pelin aikana? Tuolta liigan valikosta ei löydy mitään ja pelin aikana Taktiikka on melkein aina harmaana eikä sinne valikkoon edes pääse? Olisi ihan jees jos noitakin voisi välillä tilanteen mukaan säätää.
Ristikko-ohjaimella pystyy muuttaan isoja linjoja ja pelikatkojen aikana peukalonapeilla (eli siis niillä perus; ympyrä, neliö ja kolmio) voi tuunata ketjukohtaisia taktiikoita.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan hyvin lähteny pelit liikkeelle, parissa on ollu kyllä melkosta tuuria mukana. Lempipelaajat Krejci ja Marchand onneks hlitanu homman kotiin kun muilla takkuaa:) ps. Sori Buffalo kun katosin yllättäen, tuli kiireitä(kirjotan tätäkin bussissa):D
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Kerkeekö kukaan pelamaan?

Itselläni on lähtenyt pelit aivan uskottoman hyvin liikkeelle. Toivottavasti lento pysyy samana finaaleihin asti. ;)
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Ihan hyvin lähteny pelit liikkeelle, parissa on ollu kyllä melkosta tuuria mukana. Lempipelaajat Krejci ja Marchand onneks hlitanu homman kotiin kun muilla takkuaa:) ps. Sori Buffalo kun katosin yllättäen, tuli kiireitä(kirjotan tätäkin bussissa):D

Ei mitään, olihan tiukkaa ja tarkkaa peliä. Kahden erän jälkeen taisi laukaukset olla tyyliin 7-10 ja peli 0-0. Sitten Boston iski kahden miehen vajaalla tulleesta rankkarista, ja se olikin Buffalolle lopun alkua.

Hyvä matsi, uusintaa kun kerkeillään.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ristikko-ohjaimella pystyy muuttaan isoja linjoja ja pelikatkojen aikana peukalonapeilla.

Tämä oli tiedossa mutta pidän systeemiä jotenkin sekavana, kun niistä samoista napeistahan vaihdetaan ketjuja ja pakkiparejakin? Vai olenko nyt ihan hakoteillä, joka tapauksessa perinteinen valikosta muokkaaminenkin saisi olla mukana.

edit. Joo siis eihän siinä mitään epäselvää ole..
 
Viimeksi muokattu:

Spede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Prkl

Nyt on kyllä pakko sanoa että kun rupeaa olemaan jatkomahdollisuudet taputeltu, niin vastenmielisyys Anaheimin puolustajiin on kyllä moninkertaistunut. Olen linjoilla joka päivä klo.23.00 eteenpäin joten peliä silloin kehiin vaan.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt on kyllä pakko sanoa että kun rupeaa olemaan jatkomahdollisuudet taputeltu, niin vastenmielisyys Anaheimin puolustajiin on kyllä moninkertaistunut. Olen linjoilla joka päivä klo.23.00 eteenpäin joten peliä silloin kehiin vaan.
Kiitti eilisistä peleistä, meillä on tasasta. Minusta sinulla on tässä pelissä menestymiseen sama ongelma kuin itselläni, eikä se ole puolustajien huonous. Se on maalinteko. Mielestäni tuolla liigan kärkiporukoissa olevista kavereista jotkut on pelillisesti "huonompia" kuin me, mutta kun oma "varma" paikka tuottaa 15% tulosta ja näillä joillain janttereilla 50-80% kerroista, pitää puolustuksen onnistua täydellisesti ja toivoa sitä yhtä maalia. Ite haluisin maalikouluun...
 

Zerotta

Jäsen
Los Angeles Kingsien pelit on menny kyllä todella vaihtelevasti. Vaikka voittoja on tullut aika hyvä määrä, niin pelin taso kyl vaihtelee meikäläisellä todella paljon pelien välillä. Esim. ensin 5-0 voitto ja heti sen perään samaa vastustajaa vastaan olin aivan kusessa koko pelin, mutta onneksi Kopitarin räjähtävä rannelaukaus ylänurkkaan heti sinarin jälkeen pelasi meikäläisen ja tuloksena 1-0 voitto.

Tosi hyviä ja tiukkoja pelejä on saanut pelattua! Kiitos kaikille tähänastisille vastustajille!
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Predatorsia vastaan oli kaksi tiukkaa peliä, molemmat ottivat 2-1 voitot kotiluolissa. Kingsiä vastaan peli päätti jäätyä kesken kaiken ja rupesi senverran vituttamaan etten enää jaksanut tulla takaisin, sori Zerotta..
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Olisin tossa pelivalmiina, jos joku ehtii tuleen ottaan matsia. Voi tovi kestää ennenku huomaan haasteen, mut otan ensimmäisen vastaan.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Los Angeles Kingsien pelit on menny kyllä todella vaihtelevasti. Vaikka voittoja on tullut aika hyvä määrä, niin pelin taso kyl vaihtelee meikäläisellä todella paljon pelien välillä. Esim. ensin 5-0 voitto ja heti sen perään samaa vastustajaa vastaan olin aivan kusessa koko pelin, mutta onneksi Kopitarin räjähtävä rannelaukaus ylänurkkaan heti sinarin jälkeen pelasi meikäläisen ja tuloksena 1-0 voitto.

Tosi hyviä ja tiukkoja pelejä on saanut pelattua! Kiitos kaikille tähänastisille vastustajille!

Siis itse en ymmärrä miten mulla oli sua vastaan ihan helvetin vaikeaa pelata. En päässyt oikeastaan kertaakaan pyörittämään sinun hyökkäysalueella ja muutenkin kun sain kiekon niin se oli heti sinulla takaisin.

Mikä sun salaisuus oli minua vastaan?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Blackhawks olisi linjoilla nyt pari tuntia.

Edit. Kolme pelaajaa mun lisäksi linjoilla, muttei silti saa pelejä aikaan?
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ketään peleillä klo 13-> ? Voisin muutamat heittää...
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Latvia vs Ranska
  • 1.93
  • 4.10
  • 3.20
Tanska vs Kanada
  • 15.00
  • 10.00
  • 1.10
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös