PS3: NHL12 Kaamosliiga

  • 22 791
  • 311

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
1. Los Angeles Kings
2. Chicago Blackhawks
3. Minnesota Wild
4. Detroit Red Wings
5. Washington Capitals
6. Nashville Predators
7. Montreal Canadiens
8. Vancouver Canucks
9. Anaheim Ducks
10. Buffalo Sabres
11. New Jersey Devils
12. Tampa Bay Lightning
13. Boston Bruins
14. New York Rangers
15. San Jose Sharks
16. Calgary Flames
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Arvonnan lopputulos on siis seuraava. Laitatko Sinkel tämän vaikka avausviestiin? Tänks.

1. Zerotta / Ude44 / Los Angeles Kings
2. Rommeli / Rommeli_fin / Chicago Blackhawks
3. Jaasin / JaaSin / Minnesota Wild
4. Saube / Saube / Detroit Red Wings
5. Tifosi / Jonizzio / Washington Capitals
6. Mazza / bissett_scores / Nashville Predators
7. Sinkel / kiiwehl / Montreal Canadiens
8. Lukko4ever / Rago87 / Vancouver Canucks
9. Spede / spede75 / Anaheim Ducks
10. Crueman / xswest / Buffalo Sabres
11. Salonen / elmeri10 / New Jersey Devils
12. MikV / rastintti / Tampa Bay Lightning
13. Mikkis / mikkiss_ / Boston Bruins
14. Musta_Kyy / MustaKyy13 / New York Rangers
15. Se7en / Miksa80 / San Jose Sharks
16. Jämeräparta / BrickBash61 / Calgary Flames

Valitukset voi osoittaa Gary Bettmanille :) Tsemppiä kaikille liigaan. Koitetaan saada tästä hyvä ja onnistunut liiga, jottei käy kuten edellisille. Toiveet on korkealla.
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Kaksi peliä ehti pelata ennenkuin EA:n serveri ilmoitti yhteistyöhalukkuudestaan tai oikeastaan sen puutteesta ja luovutustappio napsahti tilille. Ei vissiin mitään uutta näissä peleissä...
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Meikäläisellä tuntuu arpaonni olevan kohdallaan. Ekassa liigassa puolustava mestari boston, ja tähän liigaan voittamaton liigaykkönen washington! Nyt tätä ei voi enää kukaan muu kuin itse mokata.

Ja itse aloitan liigaurakkani todennäköisesti huomenna puolenpäivän maissa jos postipate kiikuttaa uuden ohjaimen siihen mennessä. Onko kukaan muu silloin mahdollisesti linjoilla? Muuten liigastartti alkaa omalta kohdaltani vasta sunnuntaikrapuloissa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Onko tässä liigassa se sama kirjoittamaton sääntö kuin aikaisemmissa, eli kun pelaa jotain vastaan, niin pelaa samaan syssyyn kaikki neljä peliä tätä vastaan?
 

Spede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Itse kerkeen taas ainakin illalla klo.22.30 jälkeen vetämään. Toivottavasti silloin joku "linjoilla". Toivottavasti tällä kertaa pystyy vetämään kaikki pelit loppuun ilman pelin jämähtämistä...
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Onko tässä liigassa se sama kirjoittamaton sääntö kuin aikaisemmissa, eli kun pelaa jotain vastaan, niin pelaa samaan syssyyn kaikki neljä peliä tätä vastaan?

Tottakai mahdollisuuksien mukaan olisi hyvä, että pelit pelattaisiin kerralla pois alta.

Monen aikaa porukkaa on linjoilla?
 
Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Tottakai mahdollisuuksien mukaan olisi hyvä, että pelit pelattaisiin kerralla pois alta.

Monen aikaa porukkaa on linjoilla?

Ei taida kuitenkaan olla mitään järkeä pelata 4 peliä peräkkäin samaa vastaan, mutta 2 peliä kylläkin. On sentään sitten aikaa miettiä seuraavaan kahteen peliin vähän taktiikkaa, jos on tullut pahasti kuokkaan.

kahdessa pelissä peräkkäin on se järki, että ei tuu samaa joukkuetta vastaan aina vaan vieraspelejä eli molemmat pelaa yhden kotipelin. Tässäkin pelissä vaan tuntuu olevan tuolla kotiedulla jonkinlainen merkitys.

Itse aloitin pelit kahdella vieraspelillä, kun ekaa vastustajaa ei sitten enää näkynyt, kun haastoin toiseen. Sitten otin toisen haasteen lopulta vastaan, enkä yhden pelin jälkeen enää pystynyt toista pelaamaan...

Hyvät pelit oli kyllä muuten, vaikka ekan hävisinkin rankkareilla.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Blackhawks aloitti kautensa kohtaamalla neljästi Predatorsin. Pirun tasaisia matseja olivat kaikki eikä isoja eroja syntynyt kertaakaan. Voitot menivät Blackhawksille 3-1, joista viimeinen tuli vieraissa rankkarikisan jälkeen. Kiitokset vastustajalle hyvistä matseista.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ei taida kuitenkaan olla mitään järkeä pelata 4 peliä peräkkäin samaa vastaan, mutta 2 peliä kylläkin.

Juu ite oon vähän samoilla linjoilla, että kaks peliä peräkkäin riittää. Siinä saattaa jo vähän leipiintyäkin, jos ottaa neljä kertaa joltain putkeen turpaan.

Oma liigan aloitus venyy ja paukkuu. Jos se ei tapahdu tänään, niin se saattaa venyä jopa ensi viikkoon. Nyt on vähän hektistä, mutta vedän kyllä liigan kunnialla läpi, kun olen niin luvannut.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Kausi korkattu neljällä pelillä Canadienseja vastaan. Voitot 2-2, pisteet Montrealille 5-4 yhden jatkoaikapisteen myötä.

Todella tiukkoja vääntöjä, ainoastaan viimeinen peli repesi lopussa rumiin 6-2 lukemiin, kun siihen asti reilut kolme ja puoli ottelua hyvin/loistavasti pelannut Miller heitti hörpyn päälle. Ansaittu voitto joka tapauksessa vieraille. Sinällään mielenkiintoinen yksityiskohta oli, että jokainen peli päättyi vierasvoittoon. Onko tuossa pelissä muuten merkitystä koti/vieraspelillä muuten, kuin yleisön möykän puolesta?

Erittäin viihdyttävä kauden avaus ehdottomasti!
 

Spede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Mun taitaa parempi pelata vaan kaksi peliä per ilta, kun tuntuu että joka kerta kolmannen tai neljännen pelin aikana, easporti lippulaiva jämähtää... tsori vaan saube eilisestä keskeytyksestä, syynä koneen tiltti.
 

Lukko4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Real Madrid
Onko tuossa pelissä muuten merkitystä koti/vieraspelillä muuten, kuin yleisön möykän puolesta?

Kyllä mun mielestä sillä ''olevinaan'' jotain etua on...itse olen ainoat pelini voittanut juuri kotona ja vieraissa tullut sitten pataan. Sattumaa tai ei,mutta itse tykkään kyllä pelailla kotona hitusen enemmän :P

Erittäin viihdyttävä kauden avaus ehdottomasti!

Todellakin...ihan kivasti lähtenyt käyntiin, vaikka Canucks on vähä jäässä ollut. Pelillsesti pystyy kyllä pistämään kampoihin hyvinkin, mutta viimeistely...huhhuh enpä jaksa alkaa selittelemään sen enempiä. Menoa kuvaa hyvin ykkösen Sedinien miinukset ja tehottomuus...kaikenlaisii ketju värkkäyksiä näitte ihmemiesten rinnalle on koitettu, mutta eipä ole vielä ottanut ykkösen peli millään tapaa uomiinsa. Noh mutta pelejä on vielä onneksi jäljellä :)
 
Viimeksi muokattu:

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
About ysiltä linjoille. siitä sitten vaikka yötä myöten, jotta saan pelejä alle. tulkaahan pelaamaan siis illemmalla!
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mun taitaa parempi pelata vaan kaksi peliä per ilta, kun tuntuu että joka kerta kolmannen tai neljännen pelin aikana, easporti lippulaiva jämähtää... tsori vaan saube eilisestä keskeytyksestä, syynä koneen tiltti.

No eihän noille mitään voi. Harmittavasti sulle tulee vaan vaan turhia tappioita noista...
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Arpokaas joku mullekkin joukkue, kun tuo liiga takkuaa niin pahasti ja pelihalut kovat ;)
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ranska vs Kazakstan
  • 2.24
  • 4.25
  • 2.56
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös