PS3: NHL12 (EASHL - HC Piiskaajat)

  • 9 256
  • 95

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
14 tuntia playoffien alkamiseen! Eli perjantaina kaikki mukaan pelailemaan sitten n. klo 17. Sm-liigan kierros alkaa tosin klo 18.30, joten sen jälkeen jatkuu sitten pelit. Ehdotan jälleen, että aktiivisimmat pelaavat. Katsotaan kuitenkin osallistujien mukaan pelipaikat kuntoon.

Playoffseissa paikalla pitää olla ainakin 2 GM:aa, eli minä, kak-a tai Milch. Jos pelejä pelataan muutoin, pelataan ainoastaan normiotteluita. Eli kolmiolla kapteeni vaihtaa pelimuodon ennen peliä!

Kauden statsit ihan ok: 104 - 32 - 7. Sijoitus Elite 170. Overall 106.

Tänäänki vois illasta ottaa matsia ja nostaa hieman sijoitusta, vai mitä?
 
Viimeksi muokattu:

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Ainiin, vielä lisäyksenä että HC Piiskaajat etsii yhtä puolustavaa puolustajaa! Kokemusta pitää olla pakkina pelaamisesta sekä EASHL:sta mielellään paljon. Emme ota ns. harjoittelijoita mukaan. +/- tilastot tärkeimmät, joten ne hakuilmoitukseen mukaan. Myös aikaisempia seuroja saa mielellään mainita.

Pakkina vaadimme perusjutut, eli:
  • Et ryntäile vastapalloihin ja aja itseäsi ulos tilanteesta
  • Pelaat fiksusti ja nopeilla syötöillä
  • Omalta alueelta helppo avaussyöttö
  • Et ole hyökkäyksen kärkenä, vaan pysyttelet alempana mahdollisia vastaiskuja puolustamassa

Privaviestiä joko tänne minulle, tai PSN: Tukka_
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Porukkaa peleille? koko illan ollut tuossa ps3:n ääressä mutta ei ole kuin pekkof käynyt. Kamoon aktiivisuutta ny!
 

zxfg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Pittsburgh Penguins
Ruvetaanhan taas vähän enemmän pelaileen. Jäänyt nykyään pelit kaikilla vähemmälle, joka johtunee paskasti menneistä playoffeista.
Uutta matoa vaan koukkuun ja pistetään peli kuntoon, jotta ollaan valmiimpia seuraavissa playoffeissa.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Näinpä, luokattomat pleijarit söi vähän motivaatiota ja nyt ollut itellä kyllä aika paljon menoa töiden osalta niin ei ole kerennyt oikein pelailemaan kun satunnaisia pelejä iltaisin. Mennyt iltaan asti välillä toimistolla puuhatessa.

PeteQ:ta vois koittaa useamminkin hyökkäyksessä jos siellä on paikkoja vapaana, ihan hyvin pelaili mitä koitettiin viimeksi.

Ongelmana meillä kuitenkin on ollut viimeaikoina huonot avaukset omasta päästä, joko epätarkat tai sitten on kestänyt liikaa jolloin vastustaja päässyt iholle. Lisäksi pitäis muistaa vaan kierättää välillä pakeillekkin kiekkoo, aina ei tarvis pelata ylöspäin pelkästään. Eiköhän se paketti saada kasaan, on vaan ollut niin sekalaista seurakuntaa peleissä niin ei oikeen saa ideaa pelaamiseen kun kaverit vierellä vaihtuu kokoajan pelistä toiseen.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Halutaan pelaajia! Hyvä pakki ja vaikka yks hyökkääjäkin vois olla poikaa. En jaksa selitellä enempää, kunhan osaat paskoa housuun oikealla hetkellä sekä ryntäillä puolustustilanteessa laitoja päin. Maalivahtia päin, tai maalin yli ampumista arvostetaan myös huomattavasti.

Ei mutta katelkaa kriteereitä vanhemmista viesteistä ylempää.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Uskomatonta paskaa oli pelit tänään. Pelattiin todella hyvin ajoittain, silti vastustaja tekee räikeitä EA-maaleja ihan vitun hullulla munkilla. välillä tekis mieli viedä peli divariin, alkaa sen verran vituttamaan tää touhu.

Ei oo väliä jos toinen joukkue on parempi, niin sieltä joku nobo ampuu maalille ja oma moke oikeen potkii sen maaliin. On se nyt ihan erikoisen outoo kun joku amatöörijoukkue rokottaa vikassa erässä 3-1 johtotilanteessa tasoihin ja vielä ohi. Kaikki räkämaaleilla. Toisessa päässä taas vastustajan maalivahti on vetäny erätauolla steroideja ja mikään ei mee sisään, ei edes "varmat" one-timerit.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Illasta vois pelailla tänään, mitäs sanotte? Muutama ööli kyytipojaksi niin eiköhän pelikin kulje.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Herätelläänpäs ketjua hieman, saiskohan tänään matsia aikaseksi illemmasta? Tunnin-pari mua työllistää seuraavaksi Skyrimin, mut sitten kasin maissa vois kokeilla?
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Nyt pitää alkaa tosissaan miettii seuran tulevaisuutta. Ei olla saatu aikoihin pelejä, koska rosterissa on enää 6 pelaajaa. Lisäksi niistä 3 puuhastelee useimmiten jotain muuta. Eli lähinnä peleissä on näkynyt minä, Kak-a ja Milch. Caslk silloin tällöin.

Itseä ainakin kiinnostais saada pelejä isommalla porukalla kuin kolmestaan, ei niistä oikein tahdo mitään tulla ja sen viime kausikin näytti jo aika vahvasti. Itse oon saanut tarjouksen eräältä joukkueelta, jossa pelaajat näyttäisi olevan aika aktiivisia ja vähän olen alkanut harkitsemaan sinne siirtymistä. Nyt on tullut viimepäivän hakattua OTP:ta runsaasti, kun ei ole oman tiimin pelejä saatu aikaan.

Mietteitä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös