PS3: NHL12 (EASHL - HC Piiskaajat)

  • 9 254
  • 95

ditrim

Jäsen
Saatko jengin luotua jo huomenna? Itse odottelen josko postin mukana tulisi uusi peli. Maanantaina tuli tekstari VPD:ltä että peli on lähetetty. Luulisi tulevan huomenna. Perse tässä repeää kun ei malta odottaa.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tilasin tänään myöskin VPD:lta, olisiko jopa huomenna tai ylihuomenna täällä. Toivoisin kyllä että saisin sen tiimin luoda, lisäilen sitä mukaan porukkaa tiimiin. Voitte ottaa reeniä sillä välin muissa nettimatseissa aulassa. Olisi hyvä jos joku edes osaisi sitä netissä pelata muita pelaajia vastaan, ennenkuin tiimillä pelataan :D

Mut tänään vielä rundi nhl11? odottelen parasta aikaa.
 

zxfg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Pittsburgh Penguins
Tukka, ei se peli parissa päivässä tule, eli Piiskaajien pelit menee todennäköisesti ensi viikon puolelle. Täytyy toivoa, että mm. Milch ei eksy uuteen jengiin viikonlopun aikana. Itse ainakin olen varmuudella Piiskaajissa mukana.
Jotenkin niin arvattavissa oli tuo huoltokatkos networkissa. Peli kolahtaa todennäköisesti tänään postiluukusta ja tottakai peliä ei pysty pelaamaan verkossa..
Huomenna alkaakin hyvin sitten vapaat ja voi tahkoa huoletta pari päivää!
 

ditrim

Jäsen
350 matsia matkaa legendaan. Saa pikkasen pelata. Tunnin päästä tulee posti. Vittu jos se helvetin peli ei tule!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Näyttäis siltä että nollaputki on teillä jo neljän ottelun mittainen! Hienoo :) Hyvin näyttää menevän. Voi olla itse hieman pihalla peleistä alussa, en ole demoa pahemmin hakannut kiireiden takia ja halunnut saada sen 100 voittoa täyteen nhl11:ssa.

Itse luultavasti maanantaina saan oman versioni, joten voi odotella illasta peleille. Laitoin Kak-a kutsua jo tänään tiimiin tuolta eashl-webbisivujen kautta, joten käy hyväksymässä mielellään asap, niin pääsen mukaan ajoissa, sillä nykyään on se 24 tunnin joukkueeseenliittymistauko.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Perkele, eipä tullu postissa vielä meikäläiselle uutta versiota. Kylläpä siinä kestää! ARRRR.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mahtavat pelit tänään, vaikka kuokkaan kertaalleen tulikin. Bottimokke imi 3 luultavasti peräkkäistä vetoa sisään. Siinä sitten loppuaika pelailtiinkin kun vastustajalla oli taas joku sankari maalissa. Joka tapauksessa, tyylikkäästi taas noustiin hieman eteenpäin. Kauden tilastot näyttää seuraavaa 44-19-5.

Viimeiset kolme peliä pyöri todella hienosti ja loistavia kuvioita syntyi. Passit olivat sokeria suoraan kielen päälle.

Mutta, muutamaa pelaajaa tarkkailemme kuinka heidän jatkonsa käy. Muutamia puutteita näkyy jotka hieman sotkevat tiimin pelityyliä. Katsellaan viikko-pari ja ilmoittelemme täältä natsiportaasta kuinka käy.
 

ditrim

Jäsen
Dimitri on linjoilla kuuteen asti, kunnes lähden Rinkelinmäelle. Parit sähäkät matsit tässä kerkeisi ottamaan.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Noniin, viikonloppu alkoi ja aikaa onkin taas hakata änäriä. Otetaankos tänään matsia? Eka safkaa naamariin, mutta tuolla odottelen jo muita. Jos saatais hyvä kokoonpano, niin voitais haastaa Jatkista kenties? :)
 

ditrim

Jäsen
Noniin, viikonloppu alkoi ja aikaa onkin taas hakata änäriä. Otetaankos tänään matsia? Eka safkaa naamariin, mutta tuolla odottelen jo muita. Jos saatais hyvä kokoonpano, niin voitais haastaa Jatkista kenties? :)

Mä en pääse tänään vaikka oonkin välillä online kun on vieraita. Älkää nyt sitten vaan hävitkö!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mä en pääse tänään vaikka oonkin välillä online kun on vieraita. Älkää nyt sitten vaan hävitkö!

Heh, eipä todellakaan. Juuri pelattiin Kak-an ja Caslkin kanssa maratoonimatsi Jokereita vastaan :D 6. erä alkoi kun alussa päästiin 5vs3 ylivoimalla täräyttämään voittomaali! Kyllä oli tasaista vääntöä.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tänään oli päiväsaikaan aikamoista sekoilua pelit. Kovin pitkät etäisyydet pelaajilla, hitaita syöttöjä ja pakit teki kamikaze nousuja, jolloin ajoivat itsensä ulos. Ei näin, ei näin. Lisäksi 4 pelissä peräkkäin (eilen kolme viimeistä matsia ja tänään ensimmäinen matsi) jopa kolmesti joku lentää suihkuun laitataklauksen vuoksi. Ihan turhaa niitä vastustajan päässä ajetaan laitaan täysiä kun siitä ei ole mitään hyötyä varsinkin jos vastustaja on kerennyt kiekon jo luovuttamaan toiselle.

Koitetaan pitäytyä noissa sovituissa pelisysteemeissä:

  • Omasta päästä pois nopeilla syötöillä, vaikka roikkukiekolla jos ei ole syöttöpaikkaa
  • Pelataan myös toiseen aaltoon kiekkoa, aina ei tarvitse ensimmäisenä toimittaa kiekkoa maalille toivovotaan toivotaan -syötöillä, kuvioilla saadaan rikottua vastustajan lihamuurit
  • Laitataklaukset minimiin
  • Pakit puolustavat, eivätkä nouse hyökkääjien kanssa samassa aallossa. Mieluiten jos toinen pakki on botti, pysyy myös ihmispuolustaja alhaalla, vs. siniviivan tuntumassa korkeintaan. Myöskään nämä vastapalloon ajelut eivät ole kovin varman pakin merkkejä 1vs1-tilanteissa
  • Hyökkääjät laskevat myös puolustukseen, pakit hoitavat maalinedustan, hyökkääjät rouhivat ympärillä
  • Yksi mies karvaa! alivoimilla varsinkaan ei tarvita kahta hyökkääjää karvaukseen sillä pahasti kolisee tuolloin omissa

En haluaisi jatkuvasti olla muistuttamassa muita näistä pelin aikana, kuulostan pian idiootilta, mutta yhdessä tässä pelataan ja yhdessä joko voitetaan tai hävitään. 50% tiimistä on nämä omaksunut hyvin, nyt toivotaan ja vaaditaan että muutkin alkavat omaksua.

Ollut myös puhetta kuka pelaa pakkina ja kuka hyökkääjänä. Asertymil voi pelata hyökkääjänä jos joku täydestä rosterista haluaa vaihteeksi puolustaa (ja osaa sitä). Aser on kova tekijä hyökkäyspäässä, mutta hänet hankittiin joukkueeseen pakiksi. Muutenkin on näistä joukkueessa pulaa.

Saadaan onneksi yksi pakki mukaan tiimiin tryoutille, katsotaan miten tämä pärjää. Nimimerkki taisi olla Jeppiz18.

Tässä tällä erää, peace! Jatkakaamme tästedes vahvemmin ottein.

EDIT: saatiin myös toinen pakki tiimiin mukaan! Nimimerkki Beershaker.
 
Viimeksi muokattu:

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Eilen oli hyviä pelejä, ajettiin uusia pakkeja myös sisään ja pikkuhiljaa alkaa sävel löytyä.

Vastassa oli Jatkista kolmeen kertaan peräkkäin, eka matsi voitettiin 1-0 vaikka kuulemma vastustaja peliä hallitsikin, itse en paikalla ollut vielä pelailemassa. Seuraavassa kahdessa kohtaamisessa tuli turpaan ja jälkimmäisin olikin rumaa katottavaa. Ihan hävettää meidän suoritus. Olge ei maalissa ollut oikein parhaimmillaan, vaikka en tiedä vielä tarkalleen maalivahdin taidoista ylipäätään. Myös muut surffaili vähän siellä sun täällä, oli kyllä pelihuumori aikalailla kateissa kun ekan erän jälkeen lukemat 3-1.

Murohoki haastettiin aina jatkoajalle asti jossa vasta hävittiin. Aurinkokuninkaita vastaan eka erä meni tasaisesti, sen jälkeen tulikin pieniä aukkoja viisikossa josta sitten kova tiimi rokottikin ankarasti. 5-1 taisi tulla siinä nenille.

Huomasinpa että pojat olivat myös tahkonnut Olvi Hokista, maailmanlistan kakkosesta voiton 2-4! Hienoa! Myös meikäläisen vanha tiimi CWN (club without name) kaadettiin tyylikkäällä pelillä 3-1. Mukaan menoon mahtui Jatkis-nöyryytyksen jälkeen 10-0 voitto sekä 13-0 voitto. Jälkimmäisessä vastustaja keskittyi tarkoitukselliseen sikailuun, mikäs siinä.

Eilisen kaksi vikaa peliä olikin meidän heiniä 6-1 ja 8-1 voitoilla jostain randomeista.

Tänään jatkuu taas! koitetaan pinnistellä vielä tuonne 50-60 sakkiin niin kausi on meikäläisen kirjoissa ollut menestys.

PS. playoffit pelataan niin että vähintään 2 GM:aa on paikalla! Eli minä, kak-a tai ditrim2008. Muistakaahan katsoa kumpia pelejä pelaatte kun olette kopissa!
 

ditrim

Jäsen
Dimitri änkeää kohti takaisin linjoille. Hyviä pelejä oli tuossa aikaisemmin vaikkei kaikista voittoa irronnutkaan.
 

ditrim

Jäsen
Kuulkaas rivipelaajat. Rekisteröitykää nyt tänne. Tässä ketjussa on 18 viestiä, joista 10 on suuren johtajamme K. "Al" Kaposen ulostamia ja 7 mun. Hakemuksessa kannattaa panostaa kielioppiin ja päteviin perusteluihin.

Pelataanko pudotuspelit perinteisesti sunnuntaina? Mulla olis ainakin suuret halut karvata meille se ensimmäinen mestaruus.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Kuulkaas rivipelaajat. Rekisteröitykää nyt tänne. Tässä ketjussa on 18 viestiä, joista 10 on suuren johtajamme K. "Al" Kaposen ulostamia ja 7 mun. Hakemuksessa kannattaa panostaa kielioppiin ja päteviin perusteluihin.

Pelataanko pudotuspelit perinteisesti sunnuntaina? Mulla olis ainakin suuret halut karvata meille se ensimmäinen mestaruus.

Kyllä itsekin olen tuon rekisteröitymisen kannalla. Helpottaa pelien sopimista ja kommunikointia kummasti.

Pleijarit näyttäis käynnistyvän 5 päivän ja 15 tunnin kuluttua. Eli miten sen nyt laskee nopeesti, maanantai vai tiistai. Pleijareissa voi olla tunkua kokoonpanossa, joten katsotaan yhdessä se fiksuin rosteri joka pelaa parhaiten yhteen. Maaliin ei ketään lähdetä tunkemaan kuitenkaan.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
prkl kun PSN on alhaalla. osa pelaajista pääsee, osa ei. Näyttäis että siellä on ditrim ja caslk online. Itse pyrin kokoajan loggailemaan sisään, toivotaan että kohta natsais..
 

ditrim

Jäsen
prkl kun PSN on alhaalla. osa pelaajista pääsee, osa ei. Näyttäis että siellä on ditrim ja caslk online. Itse pyrin kokoajan loggailemaan sisään, toivotaan että kohta natsais..

Juu en loggaa ulos kun tuun vielä pelaan, mutta vasta noin klo. 23.00.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Toimii taas! kaikki mukaan. vaikka aikaa ei oo meikäläisellä enää kauheesti pelailla. jos nopeesti tuutte ni kerkee pari ottaan.
 

ditrim

Jäsen
Toimii taas! kaikki mukaan. vaikka aikaa ei oo meikäläisellä enää kauheesti pelailla. jos nopeesti tuutte ni kerkee pari ottaan.

Dimitri ja Caslk odottelee Tukkaa kopissa.
 

ditrim

Jäsen
Dimitri odottaa yksin kopissa.
 

ditrim

Jäsen
Pelaan liigapelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös