PS3: NHL12 (EASHL - HC Piiskaajat)

  • 9 257
  • 95

ditrim

Jäsen
Dimitri lähtee pariksi päiväksi reissuun, eli mua ei linjoilla näy.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Eilen illasta oli kyllä karmeita pelejä. Joka peli lagaili enemmän tai vähemmän, joka teki pelaamisesta ja syöttelystä lähes mahdotonta. En tiedä missä vika oli sitten. Myös vastustajat olivat lähes poikkeuksetta jenkkejä jostain kumman syystä. Muutama eurooppajengi tuli vastaan lopuksi joissa lagia oli myös.

Kuitenkin, rosteria tiivistettiin purkamalla kolmen pelaajan sopimukset. Syynä epäaktiivisuus tai epätasaisuus otteissa. Tiivistämisellä pyritään myös pitämään pelikuviot suht samana, eri pelaajilla kun on erilaiset tavat.

Tänään peleille sm-liigan matsien jälkeen, eli tuossa yhdeksän pintaan illasta. Koitetaan raapia nyt muutamia voittoja niin päästään takaisin edes top 100 sisälle, eiliset pelit kun tiputti sijoitusta reippaasti alaspäin.
 

ditrim

Jäsen
Dimitri on palannut reissusta ja on valmis taas hinaamaan Piiskaajat top-100:n sisälle.
 

ditrim

Jäsen
Piiskattiin Al Caponen ja Milchin kanssa meidät melkein takaisin Top100:n. Dimitri jatkaa piiskaamista noin klo. 23.00. Tulkaa kynnelle kykenevät mukaan talkoisiin.
 

ditrim

Jäsen
Piiskaa!
Hei beibi anna mulle piiskaa!
Hei beibi anna mulle piiskaa!
Hei beibi teethän mulle niin!
 

ditrim

Jäsen
Saapuuko herra Caponen tänään missä vaiheessa peleille?
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Eilen oli hyviä pelejä, useampi voitto (osa tosin haasteiden kautta niin ei vaikuta listaussijoituksiin). Sokerina kakun päällä viimeisin matsi HC Irtokiekkoa vastaan, jossa ryöpyyteltiin 13-2. Milch iski 8+3, allekirjoittanut 1+7. Eilen toimi Milchin kanssa hyökkäyspeli muutenkin mainiosti, sillä aikaisemmin voitettiin joku tiimi 12-0, jossa milch iski 4+5, allekirjoittanut 6+5.

Tänään sitten pleijareita illasta, mutta huomio! Meikäläinen haluaa tällä erää olla mukana noissa karkeloissa, lisäksi ainakin yksi GM, kaka tai ditrim. Katsotaan kumpi on niihin aikoihin online.

Jos teitä on päivällä online, pelatkaa niitä normipelejä playoffien sijasta. Kopissa ollessanne hostilla eli kapteenilla on mahdollisuus valita pelinmuoto kolmiota-painamalla ja vaihtamalla peliksi normaalin.

Katsotaan kokoonpanot online-pelaajien mukaan, joku väkisinkin joutuu olemaan penkillä joten ei paineta päätä sen takia pensaaseen.
 

ditrim

Jäsen
Siellä pelattiin hienoa hokia tänään ennen pleijareita.

Kokoonpano:
Milch - Ditrim - Aser
Atlaa83 - Botti

Yhden maaleista tallensin. Harmi ettei tilillä voi pitää 5 videota enempää. dit to aser | EA SPORTS

Overall Ranking: 113
Club Record: 125 - 65 - 15
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Nonniin. Eka playoff-matsi takana, voitto 4-0. Alkoi tuo yhteispeli sujumaan ekan treenimatsin höntyilyn jälkeen. Tästä jatkuu noin kello 21. Älkäähän sitä ennen pelailko niin tuun viemään ne aloitukset kotiin ;)

Voisi koittaa tällä erää ditrimiä milchin tilalle. Pyöritellään hieman kokoonpanoa ja haetaan piristystä :) Kuten milch sanoi, tänänä ei oikeen ole hänen päivänsä. Eilen sen sijaan oli.
 

ditrim

Jäsen
Hyvät pelit oli tänään.

Division Ranking: 109
Overall Ranking: 94
 

ditrim

Jäsen
Hyvät oli pelit tänäänkin. 5 voittoa taisi tulla sillä välin kun Dimitri oli oikuttelemassa kentällä. Kiitokset vaan Milchille, Tukalle ja Jeppikzelle :)

Division Ranking: 109 Overall Ranking: 93
 

ditrim

Jäsen
Puolenpäivän jälkeen Dimitri aikoo saapua koppiin ja hakata vähän lapsosia. Viattomat pienet nettilapset saa luvan itkeä ripulinmakuisia verikyyneliä, kun iso D laittaa mälläten. Meininki on tämä!

105 peliä on muistaakseni pelattuna ja tarkoitus olisi jassota lisää matseja perjantain aikana. Lauantaina en peleillä pääse, joten tänään senkin edestä sitten.

Jos kopissa ei ole piiskaajia, niin sitten lapset hakataan sparrauspeleissä :)
 

ditrim

Jäsen
Mä voisin tulla kans puolenpäivän jälkeen pelailemaan.

Kuuleman mukaan mut vapautetaan noin klo. 13.00 aikaan. Syön ruokaa nopeasti ja sitten olen valmis syömään lapsia!
 

ditrim

Jäsen
Dimitri ja Ana Konna odottaa kopissa.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Sorry, en pääse kun kädet tuli täyteen töitä. Ennen JYPin matsia luultavasti kerkeen pari pelailemaan.
 

ditrim

Jäsen
Kuudelta Dimitri kömpii takaisin koppiin katselemaan josko pelattaisiin. Tällä hetkellä on Dimirin lisäksi Aser linjoilla. Yksi lisää ja saataisiin pelit!
 

ditrim

Jäsen
Mitäs, kotisivun mukaan Tukkakin on online. Ou jea.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tuun linjoille heti kun olen saanut italianpadat vedettyä naamariin ja pelikaljat ostetua. Eli n. tunnin päästä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös