mustaseiska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Aika piankin ehtisin linjoille, jos niikseen tulee. ~10min.
Siirryn pleikalle--->
Siirryn pleikalle--->
Aika piankin ehtisin linjoille, jos niikseen tulee. ~10min.
Siirryn pleikalle--->
Mites lanttulaatikolle sopis pleijarit? Ite oon töissä kuuten ja sitten lasten hoitoo, mutta noin ysin mais yleensä onnistuis tai jälkeen?
ehtiikö elmeri tänään pelailee?
Eipä ehtinyt ei, yövuorossa tänään ja huomenna, eli alkuillasta tai iltapäivästä pystyis pelailemaan.
Itelleni käy hyvin käytännössä joka arki-ilta kasin jälkeen. Huomenna ja ylihuomenna tosin on kateltava potkupalloa 21.45-24.00, mut alotellaanko sarja esim huomenna ysin maissa?
ookke. Itellä kans huomenna menoo ja pääsen pleikkarin ääreen vasta 21-22 aikoihin, eli ei varmaan huomennakaan kerkee. Pitää kattoo sitä joku sopiva päivä
Mites Ilveksellä olis saumaa jatkaa pelejä?
Tänään en kerkee mutta huomenna pitäis ehtiä.
En oo ihan satavarma tuosta ysistä, mutta yritän ehtiä silloin onlineen... Toisin mulle käy kyllä kello 24.00 jälkeenkin, kun oon ainakin yhteen aina hereillä.
Okei, no keskiviikko ja torstai käy mulle ihan hyvin. Ilmoittele
Moneltas kerkeet tänää?
Vaikka heti...
Kokoonpanojen kans ongelmaa, eipä toimi..
Vittumainen, olis tänkin liigan varmaan saadu hoidettua, kun vihdosta viimen saanu ton änärin pelittään. Jostain nettiasetuksista johtu, pikkuveljen joku nörttikaveri osas neuvoo : )
Me pelattiin ennen tätä uusinta rosteripäivitystä ne pari peliä Durablen kanssa. Mielestäni tuo yksittäisten pelien pelaaminen olisi ihan jees juttu, kuitenkin niin, että pelattaisiin ne arvopeleinä.