PS3: NHL11 - SM-Liiga

  • 21 306
  • 361

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
ehtiikö elmeri tänään pelailee?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mites lanttulaatikolle sopis pleijarit? Ite oon töissä kuuten ja sitten lasten hoitoo, mutta noin ysin mais yleensä onnistuis tai jälkeen?
 

Katkarapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, MyPa
Mites lanttulaatikolle sopis pleijarit? Ite oon töissä kuuten ja sitten lasten hoitoo, mutta noin ysin mais yleensä onnistuis tai jälkeen?

Itelleni käy hyvin käytännössä joka arki-ilta kasin jälkeen. Huomenna ja ylihuomenna tosin on kateltava potkupalloa 21.45-24.00, mut alotellaanko sarja esim huomenna ysin maissa?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Eipä ehtinyt ei, yövuorossa tänään ja huomenna, eli alkuillasta tai iltapäivästä pystyis pelailemaan.

ookke. Itellä kans huomenna menoo ja pääsen pleikkarin ääreen vasta 21-22 aikoihin, eli ei varmaan huomennakaan kerkee. Pitää kattoo sitä joku sopiva päivä
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Itelleni käy hyvin käytännössä joka arki-ilta kasin jälkeen. Huomenna ja ylihuomenna tosin on kateltava potkupalloa 21.45-24.00, mut alotellaanko sarja esim huomenna ysin maissa?

En oo ihan satavarma tuosta ysistä, mutta yritän ehtiä silloin onlineen... Toisin mulle käy kyllä kello 24.00 jälkeenkin, kun oon ainakin yhteen aina hereillä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Vittumainen, olis tänkin liigan varmaan saadu hoidettua, kun vihdosta viimen saanu ton änärin pelittään. Jostain nettiasetuksista johtu, pikkuveljen joku nörttikaveri osas neuvoo : )
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittumainen, olis tänkin liigan varmaan saadu hoidettua, kun vihdosta viimen saanu ton änärin pelittään. Jostain nettiasetuksista johtu, pikkuveljen joku nörttikaveri osas neuvoo : )

Kerros ihmeessä minullekin mitä pitää tehdä.

EDIT: niin, olisit varmaan saanut, mutta ei tolle nyt voi mitään. Ei voinut tietää, että muillakin tulee rostereiden ja yhteyksien kanssa ongelmia heti, kun jengiä on pistetty pihalle. no hard feelings? :)

Tänään ilmeisesti aloitellaan Tapparan kanssa pleijarisarjaa, jos vain pelit sattuisivat toimimaan. Juzsi, jaa tietosi meille kaikille. :)
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostetaas ketjua vähän ylös ettei tyystin unohdu nämä pleijarit. Eli, toimiiko kenelläkään pelit nyt? Mustaseiska oli ainakin saanut 2 peliä aikaiseksi Durablen kanssa. Omalta osaltani ei pelit onnistu Tapparaa vastaan, joten eilen pähkäiltiin sitten, että jos pelattaisiin ottelut hupipeleinä toisiamme vastaan ja potkisin sitten ulos hävinneen joukkueen. Näin saataisiin otteluparit etenemään ja tän perkeleen sm-liigan pois alta. Mitä mieltä?

Takuuta ei tosiaan ole, että toimiiko edes hupipeleinä matsit. Mulla on Juzsia ja Beaglea vastaan toiminut ihan hyvin harkkamatsit, mutta muut online matsit eivät sitten millään.

Tappara Seinäjoelta, sopisko sulle tänään pelit monen aikaan? jos kokeiltaisiin tuota hupipelisysteemiä..
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Nyt mulla jotai päivitteli tää NHL 11, pitäskö kokeilla jos toimis nyt?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Me pelattiin ennen tätä uusinta rosteripäivitystä ne pari peliä Durablen kanssa. Mielestäni tuo yksittäisten pelien pelaaminen olisi ihan jees juttu, kuitenkin niin, että pelattaisiin ne arvopeleinä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Me pelattiin ennen tätä uusinta rosteripäivitystä ne pari peliä Durablen kanssa. Mielestäni tuo yksittäisten pelien pelaaminen olisi ihan jees juttu, kuitenkin niin, että pelattaisiin ne arvopeleinä.

Arvopelit passaisi. Olisi ainakin hyvä panos peleissä. EASHL vienyt vähän mukanaan nyt, mutta voitaisiin Tapparan kanssa pelailla tällä viikolla noi pois?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös