PS3: NHL11 - SM-Liiga

  • 21 300
  • 361

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Mulla Kärpät Lukko ja Saipa vielä jäljellä, ehtiskö joku kokeilla tänään? Lukon kanssa ollut kokoajan ongelmia yhteydessä.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Linjoilla ollaan, vielä uupuu Lukko (alkaa usko loppua, että saadaan edes pelattua:) ),Saipa, Jokerit 1 ja Kärpät.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Pahasti näyttää siltä etten saa pelejä pelattua määräaikaan mennessä, kun jatkuvasti ongelmia. Nooh yritystä löytyy vielä : ) Tulisko joku kokeileen?
 

Katkarapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, MyPa
Löytyiskö Saipalle illan aikana vastustajia? Ilmotelkaa tänne niin tulen linjoille.

Jäljellä Pelsut, Kärpät, HPK ja Blues
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Onko jokerit ja ässät pelailemas pelejään loppuun? Vois huomenna pelata ne pelit pois. Ja sit juzsin kans voitas kokeilla sitä viimestä peliä jos vaik toimiskii. Tänään ei pysty ku yötöitä. Jos ei Juzsin kans toimi niin jos Juzsil toimii muita vs niin mut voi poistaa kyl liigast. Kiirettä ton koulun kans nyt ja muutenkii motivaatio hieman kadoksissa.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tänään taitaa olla päivä kun pelit pitäis olla pelattuna.
Minkä verran jengillä on pelejä pelaamatta?

Itselläni 4kpl. Juzsia ja Jonistia vastaan. Jonistin voi poistaa suoraan, häntä ei kiinnosta. Juzsia vastaan ollaan yritetty monet kerrat, mutta ei ole onnistunut. Tänään voitais kokeilla viel.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään taitaa olla päivä kun pelit pitäis olla pelattuna.
Minkä verran jengillä on pelejä pelaamatta?

Itselläni 4kpl. Juzsia ja Jonistia vastaan. Jonistin voi poistaa suoraan, häntä ei kiinnosta. Juzsia vastaan ollaan yritetty monet kerrat, mutta ei ole onnistunut. Tänään voitais kokeilla viel.

Muistaakseni huomiseksi sovittiin viimeinen deadline. Pelaajia joudutaan toki poistelemaan, pitää vain katsoa ketä poistetaan. Playoffeissa voi olla ikävää jos tulee näitä peliin liittymisongelmia. Siinä tapauksessa voisi toki pelata ottelut perus online versus matseina ja kertoa tulokset täällä.

Vitun EA. Melkein kaikki liigat kärsivät näistä ongelmista melko ratkaisevastikin. Ikävää poistella Juzsia yms. kun ovat niin aktiivisia. Vittu vieköön.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen pelannut kaikki pelit paitsi kärppiä vastaan jota ei ole onlinessa näkynyt.

Sama homma. Poistan Jonistin tänään heti kotiin päästyäni niin selkenee hieman sarjataulukko ja pelatut ottelut. Hän ei enää ehdi kaikkia pelaamaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Kärpät poistetaan niin sitten olis vielä pelit Jokereita ja Lukkoa vastaan.

Ei vaan pelit oo onnistunut kyseisiä joukkueita vastaan.

Jokereilla ja Lukolla on ne isoimmat ongelmat ollu näiden peliin yhdistämisen kanssa. En tajua miksi! Mikäköhän tossa nyt oikein mättää.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut mite ne pelaajat saadaan lisättyä ne pisteet taulukkoon?

Mä oon ainaki innokas! (Pelicans)

Tässä varmasti haettiin vastausta siihen, että miten playoffeissa sitten jos ilmenee ongelmia noiden pelien kanssa, eikä pleijarit etene mihinkään. Tähän ehdotin tosiaan, että sitten voisi pelata ne pelit ihan perus online versus matseina jos ne sattuisivat toimimaan.

Se kumpi häviää sarjansa niin poistettaisiin liigasta ja näin playoffit etenisivät. Sekavaa, mutta kelpo idea jos pelit junnaavat.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla oli ongelmia eilen ja toissapäivänä kaikkia vastaan noissa peliin yhdistämisissä. Edes perus online versus matsit eivät toimineet. Eli aika samat ongelmat, kun Juzsilla yms.

Sain pelit toimimaan kun resetoin modeemin ja tällä hetkellä pleikkari on nettipiuhalla eikä wlanin kautta yhdistetty. Kannattaa kokeilla jos peleihin ei pääse liittymään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään klo.23.59 pitäisi olla pelit pelattuna. Deadline silloin siis. Tässä hieman päivitettyä pelitilannet Jonistin poistamisen jälkeen.

unelmaselq 2
mustaseiska 6
Saube 6
Lanttulaatikko 2
Juzsi 9
yeahbuddy_ 5
Kuhanpoika 5
antlaa83 4
juha96 2
Fresh_247 11

Eli suhteellisen hyvältä näyttää. Fresh_247 ei varmaankaan ehdi tänään noita pelejä pelaamaan? Poistetaanko suoraan vai vieläkö on halua. Juzsi sama juttu, ehditkö pelailemaan vai poistetaanko suoraan?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Linjoille tulossa per heti. Mikä tilanne Ässillä ja Jokereilla? Juzsin kanssa ei ainakaan viimeksi saatu pelejä toimimaan, mutta voidaan kyllä yrittää uudestaan!
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jokerit ei tunnu reagoivan haasteisiin mitenkään. Useaan kertaan viikon aikana oon yrittäny haastaa, muttei minkäänlaista vastausta ole kuulunut. Tuun linjoille taas tossa viiden jälkeen, josko sillon olis Ässät tai Lukko linjoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös