PS3: NHL11 - SM-Liiga

  • 21 301
  • 361

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelicans ja Ilves tahkosivat sarjan loppuun irtopeleina, Pelicans onnistui kaantamaan tiukat pelit voitoikseen, ja eteni nain valieriin otteluvoitoin 4-0.

Ilves - Pelicans 1-2
Pelicans - Ilves 6-1
Ilves - Pelicans 0-3
Pelicans - Ilves 4-3
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara Seinäjoelta, sovitaan nyt joku päivä ja kellonaika milloin koitetaan saada omat pelit käyntiin. Muutkin näköjään alotelleet sarjansa.

Meillä on mennyt vähän ristiin noi haastamiset, kun toinen pelaa juuri silloin EASHL tms.

Mulla on nyt iltavuoroa 3 päivää, eli pääsen klo 22:00. Lähden töihin 13:30.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kerkeekö jyppi pelaamaan tänään illalla irtopeleinä ainakin pari peliä sarjaa pois? oon kotona tossa 20.30 ->
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Tappara Seinäjoelta, sovitaan nyt joku päivä ja kellonaika milloin koitetaan saada omat pelit käyntiin. Muutkin näköjään alotelleet sarjansa.

Meillä on mennyt vähän ristiin noi haastamiset, kun toinen pelaa juuri silloin EASHL tms.

Mulla on nyt iltavuoroa 3 päivää, eli pääsen klo 22:00. Lähden töihin 13:30.
Olen nyt kipeänä, enkä tiedä koska kuume laskee niin paljon, että uskaltaa pelata. Alustavasti Sunnuntaina klo. 12
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko liigassa playoffit edenneet, vai onko koko sarja jämähtänyt täysin?

Vähän junnaa kyllä paikallaan. Eilen koitettiin Tapparan kanssa saada pelejä käyntiin hupipelien/arvopelien kautta, mutta turhaan. Edelleen katkaisee yhteyden heti, kun peli on alkamassa. Perkele.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän junnaa kyllä paikallaan. Eilen koitettiin Tapparan kanssa saada pelejä käyntiin hupipelien/arvopelien kautta, mutta turhaan. Edelleen katkaisee yhteyden heti, kun peli on alkamassa. Perkele.

Harmillista, että joka vuosi on jossain välissä ongelmaa näiden online-pelien kanssa. Osaakohan ne edes EA:lla auttaa, jos sinne ottais yhteyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös