KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ!!!!!
Kaikkien aiempien liigojen heittopussi, HLe tulee ja voittaa itse suuren ja mahtavan Calcichewn! En voi uskoa tätä todeksi, mitä vittua? :D Huh huh huh. Voitto tuli lukemin 6-4. Siirryin jo 3-0-johtoon, sitten Calci kaventaa 3-2, minä 4-2, Calci tulee tasoihin 4-4! Tässä vaiheessa ajattelin, että minut on vain luotu häviämään tässä pelissä. Aina se menee näin. Mutta mitä vielä! Minuutti ennen loppua 5-4 ja vielä 24 sekuntia ennen loppua 6-4! Vielä pelko perseessä viimeiset sekunnit, onhan näitä niin monesti vielä sössitty, mutta lopulta vapauttava summeri soi ja naapurit heräävät! :D
Aina ennen olen hävinnyt Calcille jotain 9-0 tai 10-0, mutta mitä ihmettä nyt tapahtui? Jotain aivan käsittämätöntä. Liigan avauspeli ja heti voitto Calcista. En voi uskoa todeksi...
Ja Calci tämä ei ole mitään henkilökohtaista vittuilua, en vain millään olisi esim. viime liigassa voinut uskoa voittoon meidän välisestä ottelusta. :D Aina ennen olen ollut täysi vataantulija. No, näköjään ihmeitäkin voi tapahtua.
Mieletön ottelu.