PS3: NHL11 Liiga

  • 52 540
  • 813

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Selvä homm.

Voisko Gr8-8 ilmoitella noille tyypeille vaikka pienimuotoisella yksityiaviestillä, että liiga alkaa huomenna. Ja tänään pitää ilmoittaa. Laitetaan takarajaksi sittenkin klo 20:00 mennessä tänään, koska viimeiset varaussijat ovt silloin. Kiitos


Nyt on YV:t heitetty. Odonkorille ei mennyt jostain syystä perille.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Perkele, veit mun jengin. Joutuu taas jämäjengillä vääntämän. :D

Eiköhän sieltä joku Islanders sullekin vielä löydy :D Oon kyllä itsekin yllättynyt TBL:n varaamisesta, mutta pikainen rostereiden vilkaisu antoi viitteitä siitä, että tolla jengillä pitäs verkon heilua: Lecavalier, Stamkos, St. Louis ja Gagne on jo pelkästään sellasta porukkaa, että huh. Kun ei pakistokaan ihan nimetön, niin tässähän voi jo ihan innostua :b
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Kiitos muistutuksesta isokasille! Olis menny tää ohi muuten kun vasta saavuin laajoilta matkoiltani Suomeen. Pitäydytään viimekautisessa kilpikonnataktiikassa ja luotetaan Luongoon: Vancouver Canucks siis.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Noniin, peli käyty varaamassa huomisaamuksi, joten ekat testimatsit varmaan ehtii vielä ennen Äijänsuolle lähtöä pelaamaan. Onko noista rostereista nyt tietoa, onko kesän siirrot mukana? Esim Capitalsilla on kesän siirtojen jälkeen melko tyhjä joukkue, senttereitä ei taida olla kuin muutama kun Belanger ei kai vieläkään ole virallisesti Capsin miehiä? Varmasti kuitenkin vielä tuohon nippuun ostetaan sentteri ja pari pakkia, eiks ni, Makfi, eiks ni?

edit: voi vittu meninkin sitten lukemaan vasta ton jälkeen Caps-ketjun. Me ollaan hävitty tää kausi.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
edit: voi vittu meninkin sitten lukemaan vasta ton jälkeen Caps-ketjun. Me ollaan hävitty tää kausi.

Näin ainakin tällä hetkellä tuntuu.



Käsitinkö nyt oikein varaus systeemin että jos ei oo oikeesen aikaan paikalla tipahtaa hännille? Tässä vaan jännityksellä oottelen että mitä ittelle olis jäämässä:)
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Joops varaan Detroitin!

PS3nick Juzsi
joukkue Detroit
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin ainakin tällä hetkellä tuntuu.



Käsitinkö nyt oikein varaus systeemin että jos ei oo oikeesen aikaan paikalla tipahtaa hännille? Tässä vaan jännityksellä oottelen että mitä ittelle olis jäämässä:)

Tästä nyt on mulla on ainaki kaksi mielipidettä. Toisaalta voisi tipahtaa jonon hännille, mutta oisko parempi että siirtyy seuraavaan erään muiden varaajoen lisäksi?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tästä nyt on mulla on ainaki kaksi mielipidettä. Toisaalta voisi tipahtaa jonon hännille, mutta oisko parempi että siirtyy seuraavaan erään muiden varaajoen lisäksi?

Minusta varausaika voisi jatkua normaalisti, jos ei ehdi tohon 2h haarukkaan. Eli periaatteessa varauksien päättymisaikaa ei olisi? Tosin sen lopullisen DL:n vois pitää, jotta vois ottaa täydennystä divarista, mikäli joku on totaalisen idle.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Tästä nyt on mulla on ainaki kaksi mielipidettä. Toisaalta voisi tipahtaa jonon hännille, mutta oisko parempi että siirtyy seuraavaan erään muiden varaajoen lisäksi?
Mun mielestä, jos oma vuoro ehtii mennä, saa varata siinä vaiheessa kun pääsee paikalle. Mä osuin sattumalta omalla vuorollani tänne. Jotenkin luulisin, ettei ihan kaikki muutkaan tätä ketjua oo haukkana väijyny kesän aikana. Aika julmalta tuntuu, jos putoaa viimeiseksi sen takia, ettei satu/pääse sopivan kahden tunnin aikana linjoille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä, jos oma vuoro ehtii mennä, saa varata siinä vaiheessa kun pääsee paikalle. Mä osuin sattumalta omalla vuorollani tänne. Jotenkin luulisin, ettei ihan kaikki muutkaan tätä ketjua oo haukkana väijyny kesän aikana. Aika julmalta tuntuu, jos putoaa viimeiseksi sen takia, ettei satu/pääse sopivan kahden tunnin aikana linjoille.

Näin tehdään. Eli jos ei omalla vuorolla ehdi paikalle niin vara heti kun pääsee
Paikalle. Kuitenkin ennen dedline klo 20:00
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä en ole uutta NHL-peliä ostamassa. Katsotaan jos joulun tienoilla tulisi jo toisiin aatoksiin. Yksi paikka siis vapautuu liigaan.

Eli nyt siis pääsen liigaan? Saanko varata jo?

edit. Jos saan niin otan Calgary Flamesin pois kuleksimasta. In Kipper We Trust!
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Eikös tuossa varaus systeemissä vois varasijoilta tulevat olla hännillä. Näin menis ainakin jokseenkin reilusti tää homma.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös tuossa varaus systeemissä vois varasijoilta tulevat olla hännillä. Näin menis ainakin jokseenkin reilusti tää homma.

Niin mutta varasijalla olevat ovat viime liigan huonoimmat. Onko sitten reilua että viime liigan huonoimmat saavat nyt huonoimmat joukkueet? En tiedä, liigan vetäjät ratkaiskoot sen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse otan Anaheim Ducksin. PSN: Calcichew69, eli lähdetään uuden NHL:n pariin samalla joukkueella kuin eka NHL10 liigaankin. Nostalgista.

Nupe_ pyysi varaamaan hänelle St.Louis Bluesin. PSN: NUPENVIINA
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin mutta varasijalla olevat ovat viime liigan huonoimmat. Onko sitten reilua että viime liigan huonoimmat saavat nyt huonoimmat joukkueet? En tiedä, liigan vetäjät ratkaiskoot sen.

Tästä samaa mieltä, että varasijalta tulleet saavat varata heti joukkueen, koska tätä on nyt sovellettu jo ensimmäisistä varaajista lähtien eli ei olisi reilua. Myös sen takia, että olivat viimeisimmän pääsarjan jäsenten viimeisten joukossa. Tällä mennään, eli Hle tervetuloa liigaan Calgaryllä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistakaa! kaikkin liigaan merkityt pelaajat ilmoittakaa osallistumisenne kello 20:00 mennessä. Viimeiset varauksessa olevat vuorot ovat silloin. Toki joukkueita on viel jäljellä, mutta alan nostamaan divarista porukkaa viimekauden sijoitusten mukaan sitä mukaan, kun osallistumisa ei kuulu eikä näy. Kiitos ja anteeksi.
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo ei mitään hajua joukkueiden tasosta, kun ei ole vielä peli kilahtanut postiluukusta, mutta pitäisi tulla näinä päivinä. Otetaan Dallas Stars

Edit: Nyt voisi sitten kritisoida hieman tätä varaus systeemiä. Tästä olisi pitänyt ilmoittaa aikaisemmin kaikille draftiin osallistuville ainakin se päivä ennen itse draftiä. Nyt kun tulin koneelle, niin oli oma varausvuoro ollut jo joskus pari tuntia sitten. Kiitokset Gr8-8:lle ilmoittamisesta, koska muuten olisi ainakin meikäläisellä mennyt koko drafti sivusuun.
 
Viimeksi muokattu:

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaa täällä ollaan jo aloteltu. Yllättäen en ollut hereillä alussa, mutta mukana ollaan tietysti. Meikäläinen voisi ottaa Rangersin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös