Vieläkö päivystät? Nyt voisi ehtiä.
'Canes, Filly tai Wild milloin ehtisi pelata?
Ja sille Wassinktonille, treidi?:
Rafalski (84)-> Green (85)
Zetterberg (91)-> Semin (85)
Green ei kyllä irtoa, ainoa pakki ketä pärjää hyökkäyssuuntaan, mutta onko vielä toi Zeta-Semin treidi mahdollinen ? Voitais vaikka pelata heti matsit äijät uusissa joukkueissa, ei olla ainakaan mun mielestä pelattu vastakkain ?
Ja jossei Detroitti pääse linjoille niin voin mä jotain muutakin vastaan pelata, jahka saan NHL on the flyn loppuun ja konsolin päälle =)
edit. ollaanhan me jo näköjään pelattu vastakkain, mä heitän ton treidiehdotuksen jos osaan, tee sille minkä parhaaksi näet.
Saubea vastaan oli tiukkaa pienimaalista vääntöä, jotka meni hänelle olikohan 1:n ja toinen 2:n maalin erolla. Sorry Saube kun katosin kolmannessa erässä hetkeksi. Piti juoksuttaa tytölle vettä ja yskänlääkettä. Herrasmiehenä odottelit, kiitos siitä.
Missähän mahtaa olla Penguins ja Rommeli, kun miehestä ei ole kuulunut avausviestin ja joukkueen varauksen jälkeen mitään... Eikä näytä olevan joukkuettakaan otettu käyttöön. Onkos jollakin miehestä tietoa?
No niin ehtiskö joku seuraavista peleille Chicago, Minnesota, Philadelpia, Colodaro, Boston, Atlanta, Phoenix tai Tampa? Olisin peleillä, jos vaan joku ehtis...
Ihanko oikeasti kukaan ei ole tällä hetkellä linjoilla? Philly olisi ja nyt mielellään pelaisin niitä pelejä alta pois.
TUUN!
ftr, mie olin ensi :).