Ps3: NHL11-Liiga, lohko 2. Avoin kaikille.

  • 13 970
  • 242

Eskelarit

Jäsen
Voisko Lutakonl muuten laittaa noita TJ oikeuksia jakoon muutamalle muullekin henkilöle? Ollaan aika kusessa tämän liigan kanssa jos ainoa TJ sattuisi katoamaan jonnekin.

Näinhän tässä on vähän käynytkin kun ei oo lutakkoa näkyny kaheksaan päivään pleikkarilla... Jos on ilmoittanut jonkun poissaolon, niin mennyt ohi ja my bad!

Washington edelleen pleikkari auki odottelee peliseuraa, Anaheimia kovasti koitetaan tässä tökkiä ja haastaa!
 

Jeffrey

Jäsen
Los Angeles tulee hetkeksi peleille.

Karmiva n. 10 ottelun tappioputki päällä. Eikä vieläkään ole oikein treenaamaan kerennyt. Varmoista paikoistakaan ei saa kiekkoa sisään ja jotenkin tuntuu, että vastustajat tekee mistä vaan.

Mutta kokeillaan vielä, josko sattuis pääsemään pleijjareihin ja vähän reenattua ennen niitä...
 

Eskelarit

Jäsen
Ei vittu, 2-7 turpaan Juzsilta, 2-5 oli kyllä omalla tavalla idiotismia multa, Juzsi karkuun AV:lla, turhautuminen ja en muistanut mistä kassarin sais käyttöön, no idioottina menin ja painoin suurinpiirtein kaikki napit samaa aikaa pohjaan :D

No eikös kassari lähtenyt pois, enkä sitä tietenkään saanu takas ennen kun kiekko oli jo häkissä... Eli ei Juzsi ollut mitään protestointia tai sellasta, vaan omaa idiotismia... :)
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ihan hyvä (joskin kolmoserän alussa myös hieman laginen) peli Bostonia vastaan. Wells Fargo Centerin yleisö pääsi useaan otteeseen hurraamaan kun Briereä pisteltiin pinoon ympäri kenttää. Pääsi se pirulainen silti syötön saalistamaan Bruinsin ainokaiseen. Rask nappasi yhden paraatipelastuksen ja muuten sai olla aika rauhassa. Kotietu puhui taas. Ottelun ratkaisu tuli kuitenkin vasta ~25 sekuntia ennen loppua kun Zherdev ohjasi varsin erikoisen näköisesti Carlen viivakudin maaliin. Toista osaottelua odotellessa. Haluaako Chara kostaa TD Gardenin yleisön edessä ja kolata Ryderin ja Seguinin moneen otteeseen? Onnistuuko se?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Onnistui. Ihan karmea peli multa ainakin tuloksellisesti. Raskilla kesti pää kotikentällä, mutta TD Gardenissa mies suli täysin. Täysin ansaittu 4-0 voitto Gr8-8:lle ja mulle täydellinen nöyryytys.

+ Briereä kolattiin taas muutaman kerran

- Pronger otti pataan Briereltä myllyssä.

Vieläkö joku haluaisi pelata Flyersiä vastaan?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
puolestani mukaan vaan, jos tahti on tehokas. Noita 1-5 pelanneita tulee varmasti jättämään kesken.

Bostonin kotivire jatkui tosiaan. Ihme juttu, 6 peliä tänään ja aina ensin vieraissa takkiin ja kotipeleissä 4-0 tilanne kaikissa kahden erän jälkeen ja peli taputeltu.
 

Ralph

Jäsen
Colorado on valmiina pelaajakauppoihin. Haussa on kärkikejuun vasen laitahyökkääjä, +80 pakki ja nelossentteri joka on hyvä aloituksissa. Tarjolla olisi:

OL Chris Stewart 83
VL T.J. Galiardi 81
P Kyle Quincey 80
P Kyle Cumiskey 79
P Matt Hunwick 77
VL Cody McLeod 77

Ideaali olisi esim.

McLeod, Stewart, Quincey ja Cumiskey -> ulos
KH (74-77?), VL (82-84?), P (80-82?) ja joku (77-79?) -> sisään
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Tulipa äsken kummallinen bugi. Pelasin EASHL sparrauspeliä, huomasin että on tullut pelaajavaihto"viesti" pelaajakeskukseen. No meninpä tsiikailemaan. Tarjous oli = G.Fischer mun J. Roosiin (mun EASHL äijä). Hyväksyin niin Kronwall j Bogosian vaihtoivat paikkaa! Varmasti ihan oikea treiditarjous mutta nuo EASHL äijät siinä treidiviestissä.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Tulipa äsken kummallinen bugi. Pelasin EASHL sparrauspeliä, huomasin että on tullut pelaajavaihto"viesti" pelaajakeskukseen. No meninpä tsiikailemaan. Tarjous oli = G.Fischer mun J. Roosiin (mun EASHL äijä). Hyväksyin niin Kronwall j Bogosian vaihtoivat paikkaa! Varmasti ihan oikea treiditarjous mutta nuo EASHL äijät siinä treidiviestissä.

Joo meikäläinen heitti eilen treidiehdotuksen Kronwall-Bogosian.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Olisiko joku nyt online? Mulla on vielä monta peliä jäljellä.

2 kohtaamistä jäljellä:
Anaheim
Calgary
Carolina
Dallas
Minnesota
NY Rangers
Ottawa
Philadelphia
Pittsburgh
Tampa Bay
Washington

1 kohtaaminen jäljellä:
Atlanta
New Jersey
San Jose
Vancouver
 
Viimeksi muokattu:

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Mä voin tulla 5 min päästä pelaa, GaDa
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ihan hyvä treidi, kyllä Kronwall-Bogosian (Bogo on raitti?).

Mulla jäljellä Filly ja Pittsböri.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Onkos tässä joku jippo miten liiga matsit saa toimimaan.
Talonmiehen ja selarin kanssa ku yritin niin valitti että istunossa käytetään aiempaa kokoonpanoa?
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Ihan hyvä treidi, kyllä Kronwall-Bogosian (Bogo on raitti?).

Mulla jäljellä Filly ja Pittsböri.

Joo bogo on right. Minäkin olen yhden pelin kerennyt pelata Kronwallilla, ja on kyllä juuri sitä mitä kaipasin: jalkoja, fyysisyyttä ja vähän tulivoimaakin. Nopeus kaikista tärkein kun itseäni rupes vituttaa bogosianin lyllerrys.

Myös mulla ollut ongelmia gadan ja saxonin kanssa ton kokoonpanosäätämisen takia, valittaa jotain ettei oo uusimmat kokoonpanot.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Onkos tässä joku jippo miten liiga matsit saa toimimaan.
Talonmiehen ja selarin kanssa ku yritin niin valitti että istunossa käytetään aiempaa kokoonpanoa?

Tähän taisi olla olemassa joku korjaus... Pitäskös sun tehä niin, että poistut liigasta ja sit käyt lataamassa uusimmat kokoonpanot sieltä oma online lataa kokoonpanoja. Sen jälkeen liityt uusiksi liigaan... Tää vois auttaa no ainakin kokeilemisen arvoinen juttu.

EDIT: On näköjään EA:lta tullut uudet kokoonpanot 27.1.2011... Saas nähä jääkö pelit tähän taas vai onko tilapäinen ongelma?

Toisessa liigassa on homma saatu pelaamaan seuraavan linkin osoittamalla tavalla --->

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=3496447&postcount=382

Kokeilkaa tuota ennenkuin luovutatte.

Lisäisin sen verran, että tallentakaa tuo 2011-01-12 kokoonpano ja ottakaa käyttöön ja sit vasta tuonne liigan sivuille... Sit pitäs pelit toimia. Mikäli pelittää infotkaa tänne siitä myös ja toki myös jossei toimi...
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Löytyisikö nyt linjoilta ketään?

2 kohtaamistä jäljellä:
Anaheim
Calgary
Carolina
Dallas
Minnesota
NY Rangers
Ottawa
Philadelphia
Pittsburgh
Tampa Bay
Washington

1 kohtaaminen jäljellä:
Atlanta
New Jersey
San Jose
Vancouver
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös