Ps3: NHL11-Liiga, lohko 2. Avoin kaikille.

  • 13 968
  • 242

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Kaksi matsia nyt Detroitia vastaan takana. Toisesta voitto 2-1 ja toisesta 3-2 OT:lla. Rask+Ryder+Seguin <-> Boucher+Briere+JVR ei harmita yhtään. Jälkimmäisessä olisi tullut pataan ihan perkeleesti ilman Raskia. Aivan uskomattomat pelit pelasi. Ekaa peliä (mun koti) vein tilastoissa aika ylivoimaisesti ja Detroit vei puolestaan toista peliä yhtä ylivoimaisesti. Kotietu?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Kaksi matsia nyt Detroitia vastaan takana. Toisesta voitto 2-1 ja toisesta 3-2 OT:lla. Rask+Ryder+Seguin <-> Boucher+Briere+JVR ei harmita yhtään. Jälkimmäisessä olisi tullut pataan ihan perkeleesti ilman Raskia. Aivan uskomattomat pelit pelasi. Ekaa peliä (mun koti) vein tilastoissa aika ylivoimaisesti ja Detroit vei puolestaan toista peliä yhtä ylivoimaisesti. Kotietu?

Datsyukilla oli lisäksi 2 erinomaista paikkaa pistää ensimmäinen peli tasoihin, mutta ei..! Kuka sellasta nyt maalipörssin kärjeltä(?) odottaakaan? Viel ois Rommeli jos se speelailee ja Carolinan Hurri-kaanit.

E: Datsyuk vasta 2. Ovien jälkeen ja jaetusti tokalla sijalla Hamburger-Umbergerin kanssa.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Hyvät väännöt Phillyn kanssa, todellisia maalin pelejä. Toinen meni jatkoajalla sinitakeille ja toistakin kolmannen erän puolivälissä olin 4-3 tappiolla. Siinä vielä sai (vähän Raskin avustuksella) käännettyä 6-4 voiton. Nämä "pomppu sisään, pomppu ulos"-pelit on kyllä mahtavia.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jos joku tulee ottaan Anaheimii vs pelii niin ilmotelkaa tänne niin käyn käynnistämäs pleikan.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Hyvät väännöt Phillyn kanssa, todellisia maalin pelejä. Toinen meni jatkoajalla sinitakeille ja toistakin kolmannen erän puolivälissä olin 4-3 tappiolla. Siinä vielä sai (vähän Raskin avustuksella) käännettyä 6-4 voiton. Nämä "pomppu sisään, pomppu ulos"-pelit on kyllä mahtavia.

Kiitos peleistä tosiaan! Olin ihan varma, että saan sulta päähän noin 100-0 molemmissa peleissä, mutta ensimmäisessä väänsin väkisin jatkoille olikos se noin minuuttia ennen tulleella tasoituksella. Tokassa pelissä kyllä Masonkin katseli aika hölmistyneenä niitä mun maaleja joten ei ollut vahva peli sunkaan kassarilta. Rask ei kyllä oikein saanut jälkimmäisessä ottelussa rantapalloakaan kiinni, varsinkin siinä voittomaalissa oli niin kujalla että pisti oikein todella vituttamaan. Yritti torjua vasenta alakulmaa kun laukaus meni oikeaan alakulmaan, ihan ihme.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Meikäläinen voisi pelata nyt jonkun aikaa.

E: No voi helvetti. Ihan hyvät väännöt oli Capsin kanssa, mutta ekalla erätauolla pleikkari jumitti. Johdin 1-0. Mitäköhän peli mahtaa arpoa? Häviön tietysti! Melkeen yllätyin.
 
Viimeksi muokattu:

Eskelarit

Jäsen
Meikäläinen voisi pelata nyt jonkun aikaa.

E: No voi helvetti. Ihan hyvät väännöt oli Capsin kanssa, mutta ekalla erätauolla pleikkari jumitti. Johdin 1-0. Mitäköhän peli mahtaa arpoa? Häviön tietysti! Melkeen yllätyin.


Jep.. Jääty tohon ekaan erätaukoon ja 10sek annoin olla, luulin et seikkailit viel valikossa ja sit tulikin jo et yhteys katkennu muihin.. :o
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Laittakaas mulle haastetta noiden jälkeen. Heitän koiran ja oon paikalla tossa 1550.

E: Caps haastoi juuri, joten vapautunen pelaamaan taas tunnin päästä kun nää kaksi takana.
 
Viimeksi muokattu:

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Huoh.. Richardsin kädet eivät riitä veivaamaan kuin tolppaan ja T. Rask tulee siniviivalle asti läpiajossa vastaan jatkoajalla. Hyvä peli oli, mutta nyt taas vituttaa. Ehkä meen treenaamaan noita rankkareita koska oon niissä aivan helvetin surkea. Käytännössä se jopa ratkaisi tämän pelin. Itse epäonnistuin kerran ja kaveri onnistui kaksi kertaa.
 

Eskelarit

Jäsen
Huoh.. Richardsin kädet eivät riitä veivaamaan kuin tolppaan ja T. Rask tulee siniviivalle asti läpiajossa vastaan jatkoajalla. Hyvä peli oli, mutta nyt taas vituttaa. Ehkä meen treenaamaan noita rankkareita koska oon niissä aivan helvetin surkea. Käytännössä se jopa ratkaisi tämän pelin. Itse epäonnistuin kerran ja kaveri onnistui kaksi kertaa.


Taisit päästä vielä siin jatkoajan alussa kans läpi ja Varlamov nappas gamesaverin siihen... Voittomaalissa olin varma et kiekko ei pysy niin pitkälle mukana, mutta onneks se kiekko laahas mukana ja sain häkin tehtyy :)

Hyvät matsit oli, niinkuin Bostoninkin kanssa, joista tuomisina yks voitto ja yks häviö... Vähän oli ittellä turhautumista havaittavissa ja 0-3 taululla jo ekan jälkeen, 2-5 tais päättyä ellen mä ihan väärin muista... Tänks matseista ! :)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Hyvät matsit oli, niinkuin Bostoninkin kanssa, joista tuomisina yks voitto ja yks häviö... Vähän oli ittellä turhautumista havaittavissa ja 0-3 taululla jo ekan jälkeen, 2-5 tais päättyä ellen mä ihan väärin muista... Tänks matseista ! :)

Jep, pääkaupungissa veit 4-3 (tosin kolmas maalini tuli 0,6 sek ennen loppua) ja Bostonissa peli päättyi mulle 5-2. Ihmeellisesti sain siihen alkuun niitä maaleja ja 4-0 tilanteessa koitin olla vaan taitavaa vastustajaa vastaan päästämättä omiin paljoa. Lopussa tulit vielä kahden maalin päähän, mutta onnekseni aika loppui kesken.

Ekassa pelissä jäi kyllä ärsyttämään se 3 vs 0 hyökkäys jossa Savard veti one-timerin suoraan Varlyn logoon.

Boston odottelee vielä peliseuraa, Chicago ja Anaheim olisi pelaamatta mutta taitavat pelata juuri vastakkain?
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Poistakaapa Chicago liigasta kun en sieltä mitään eroamis valintaa löytänyt. Hajoaa pää, kädet ja kaikki kallis ympäriltä kun tuolla yrittää pelailla. Oon vaan niin vitusti (korostan sanaa vitusti) paljon huonompi teitä muita, ettei huvita sitten enää yhtään. Edellinen maali tuli muutama peli sitten. Omaan päähän menee 100 varmasti +5 maalia peli. Ei auta vaikka kuinka paljon pelaa ja treenaa, mikään ei kuitenkaan toimi. Parempi keskittyä vaan tuohon eashl:ään. Se sentään sujuu. Ja säästyy rahat, on turhan kalliita noi ohjaimet.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Poistakaapa Chicago liigasta kun en sieltä mitään eroamis valintaa löytänyt. Hajoaa pää, kädet ja kaikki kallis ympäriltä kun tuolla yrittää pelailla. Oon vaan niin vitusti (korostan sanaa vitusti) paljon huonompi teitä muita, ettei huvita sitten enää yhtään. Edellinen maali tuli muutama peli sitten. Omaan päähän menee 100 varmasti +5 maalia peli. Ei auta vaikka kuinka paljon pelaa ja treenaa, mikään ei kuitenkaan toimi. Parempi keskittyä vaan tuohon eashl:ään. Se sentään sujuu. Ja säästyy rahat, on turhan kalliita noi ohjaimet.

Meet pistetilanne-valikkoon, etsit ittes, painat X ja valitset vaihtoehdon poistu liigasta.


Carolina, Pittsburgh! Herätys nyt ja pelaamaan! :)
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Nyt tuli vasta huomattua tää, kun nuo alku vaikeudet söi innostuksen koko liiga intoilun. Jokos nää liigat toimii, vaikka tuliskin uudet päivitykset? Mahtuuko vielä mukaan?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Poistakaapa Chicago liigasta kun en sieltä mitään eroamis valintaa löytänyt. Hajoaa pää, kädet ja kaikki kallis ympäriltä kun tuolla yrittää pelailla. Oon vaan niin vitusti (korostan sanaa vitusti) paljon huonompi teitä muita, ettei huvita sitten enää yhtään. Edellinen maali tuli muutama peli sitten. Omaan päähän menee 100 varmasti +5 maalia peli. Ei auta vaikka kuinka paljon pelaa ja treenaa, mikään ei kuitenkaan toimi. Parempi keskittyä vaan tuohon eashl:ään. Se sentään sujuu. Ja säästyy rahat, on turhan kalliita noi ohjaimet.

Ootko nyt ihan varma tästä päätöksestä? Saattaahan se olla, että olet vaan pelannut ensimmäiset pelisi kärkijoukueita vastaan? Näissä sarjoissa on usein ne pari pelaajaa, jotka vaan osaa käsitellä tota palikkaa aivan ylivoimaisella tavalla ja hävivät pelejä korkeintaan toisilleen. Nää eroamiset on ensinnäkin aika perseestä ja toisekseen estää usein pääsyn tuleviin liigoihin.

****

Miten tässä pelissä voi toi kotietu vaikuttaa näin perkeleen paljon. Ainakin mun ukoilla kulkee luistin ihan eri tavalla kotona. Juuri pelaamiani Capseja ja Anaheimia vastaan ei ollut juurikaan jakoa vieraissa, mutta molempia vastaan vedin 3-0 ekat erät kotona ja pelit päättyvät 5-2 ja 5-0. En sano että kaikki maalit tulivat ansaitusti, mutta kyllä tossa mun mielestä on selvä ero. Muutenkin noita tappioita on mulla liigassa yhteensä 7, joista kaksi kotona.

Vieläkö löytyy Bostonille peliseuraa?
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Nyt tuli vasta huomattua tää, kun nuo alku vaikeudet söi innostuksen koko liiga intoilun. Jokos nää liigat toimii, vaikka tuliskin uudet päivitykset? Mahtuuko vielä mukaan?

Kyllähän tähän mukaan mahtuu, mutta ilmoittautumisille pitäis olla joku takaraja. Suurella osalla on jo pelattuna se 15-20 peliä.

Voisko Lutakonl muuten laittaa noita TJ oikeuksia jakoon muutamalle muullekin henkilöle? Ollaan aika kusessa tämän liigan kanssa jos ainoa TJ sattuisi katoamaan jonnekin.

E: Laita Apmp- haastetta vaan kun olet linjoilla, mielenkiintoista päästä pelaamaan kauppakumppania vastaan. Toivottavasti Rask joutuu antautumaan Brierille tai JVR:lle ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös