Mulla latasi kanssa päivällä kokoonpanoja eikä päästänyt peliin, mutta kun uudelleen yritin niin toimi.
Joo, samaa ongelmaa oli aiemmin myös, mutta haastaa kerran, pari uudestaan niin ainakin mulla alkoi toimimaan!
Mulla latasi kanssa päivällä kokoonpanoja eikä päästänyt peliin, mutta kun uudelleen yritin niin toimi.
e. Mitä jos ennen peliä molemmat latais käyttöön tuon 2011.01.12 -kokoonpanon, myös siis se joka haastaa.
Latasin tuon. Voiko joku tulla kokeileen?
En tiiä mitä tapahtu, mut päästiin peliin...
Pääasia että tietää jatkossa ku tulee päikkäreitä.
Takkiin tuli huolella 8-4, jossa parit tyhjät maalit. Yllätti se että annoit tietokoneen puolustaa usein(?). En ole edes tiennyt että se on mahdollista, siis että kiekon voi käytännössä konekkin ottaa pois suhteellisen tehokkaasti.
Ottawalla jatkuu huomenna pelit. Kiitoksia EinoKeisarille pelistä!
Kröhöm, kuubextraseni: millä jengillä sä pelaat?
Vai arvasitko muuten vaan, että ottawa pelaa huomenna?
Joo annan pakkien hoidella puolustuksen ja painenlen sitte ite hyökkääjäl avuks. Toi toimii ihan ok, paitsi ihan übereimpiä mailavirtuooseja vastaan.
Ohjaimen latausjohdot oli loppu paikallisesta kaupasta, joten laitoin netistä tilaukseen. En tiedä kuinka kauan kestää túlla, ja saa heittää pois jos koette tarpeelliseksi, mutta yritän kyllä pelata kaikki pelit tiuhaan tahtiin kunhan johto kolahtaa luukusta.
Jep, noita piuhoja nyt on joka paikassa nykyään. Kännykät, digikamerat, mp3-soittimet, yms.Ohjaimen latausjohdot oli loppu paikallisesta kaupasta, joten laitoin netistä tilaukseen. En tiedä kuinka kauan kestää túlla, ja saa heittää pois jos koette tarpeelliseksi, mutta yritän kyllä pelata kaikki pelit tiuhaan tahtiin kunhan johto kolahtaa luukusta.
Onko kukaan saanut otteluita pelatuksi? Ei onnistunut tänäänkään.
Latasiko molemmat osapuolet Kokoonpano 6:n(/7) ? Tällä toimi ainakin heti viimeksi kun muuten ei toiminut millään.
Herkun kokeiluista en tiedä, mutta itse olen kokeillut kaikin keinoin, myös noin. Ei toimi. Selvitykseni kokeiluista voit lukea tästä ketjusta muutama postaus ylempää.
Olen myös lähestynyt EA:ta asian tiimoilta, enkä ole saanut vastausta. Juuri äsken laitoin uutta viestiä, koska he lupaavat vastata 24 tunnin kuluessa, eikä vastausta kuulunut. Suosittelen myös pommittamaan support@ea.com.
Olen myös lähestynyt EA:ta asian tiimoilta, enkä ole saanut vastausta. Juuri äsken laitoin uutta viestiä, koska he lupaavat vastata 24 tunnin kuluessa, eikä vastausta kuulunut. Suosittelen myös pommittamaan support@ea.com.