Ps3: NHL11-Liiga, lohko 1

  • 27 122
  • 419

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Nojoo, haastetta Tampalle, jos ja kun sellaisia ihmisiä ilmestyy linjoille, keitä vs. en ole pelannut.
Meikä voi tulla linjoille!

E: Tai sitten en, "EA:n palvelimet eivät ole tällä hetkellä käytettävissä, yritä myöhemmin uudelleen."
 
Viimeksi muokattu:

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Columbus ottaa haasteita vastaan parin tunnin ajan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Oisko aamupeleille ketään. Haastetta tuleen, jos on. Pyörin tässä edestakas, joten ei kannata heti hermostua jos en liity.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Entäs iltapeleille? Työpäivä ja liigakierros hoidettu pois alta, ja nyt Panthers kaipailee illan avausvastustajaa. Siirryn pleikalle, mikäli sellainen löytyy.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Keskustelua perinteisistä ongelmista

Eli tuolla on tuoretta keskustelua näistä ongelmista, joita koemme tämän rakkaan pelimme kanssa. Itelläni on juurikin tuollainen Soneran KotiTV-Thompsoni käytössä. Sikälimikäli oikein tuota lukiessa ymmärsin, ei noilla kirjoittajilla toimi lainkaan verkkopelit, tai todella huonosti, kun taas itsellä esimerkiksi tässä liigassa olen suurinta osaa vastaan saanut pelit toimimaan. Toisia vastaan kun tulee taas aina tuo "Yhteys vastustajaan katkennut".

Ei olisi minulle mikään ongelma vaihtaa modeemia, kun toinenkin tästä taloudesta löytyy, mutta en sitä ainakaan tänään pysty tekemään. Sitten, kun haluan kattoa KotiTV:tä, niin joudun taas vaihtamaan jne jne.. VMP.

Voisin noita porttien avaamisia kokeilla, jos joku asioista tietävä selostaisi esim livenä, kun tuolla vain kysellään tyyliin "Avasitko tähtiportin NAT26693059 kolmannen ulottuvuuden". Itse en edes tiedä mistä portteja yms natteja operoidaan.

Edit. Linkki vie konsolifinin keskustelupalstalle, keskusteluun NHL11-yhteysongelmista.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sori JussiK, huomasin vasta yksityisviestisi, siirryn koneelle puolen tunnin sisään, ja siitä eteenpäin Florida on pelivalmiudessa.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Pisteautomaatti Penguins ois nyt hetken linjoilla. Kaikki vaan, ketkä on onlinessa, oon pelannu niitä vastaan molemmat pelit.

edit. Niin ja jos jotain kiinnostaa, niin kaupattavana on ainakin Malkin, Fleury, Staal, Letang. Tarviin laituria, kiekollista pakkia ja veskaria. Ehdotelkaa.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Alkaa kyllä pikkuhiljaa ottamaan päähän, kun se on ihan sama millälailla painaa vastustajan päädyssä, kun molke ottaa kaikki kiinni. "peukku ylös"
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Vaihdoin modeemia, ja nyt ainakin Fuparin Coloradoa vastaan toimii heittämällä!

Koputetaan puuta, ja toivotaan, että muutkin toimii ;-) Pitää sitten pelipäivinä vaihtaa aina tuota modeemia, että näkee KotiTV:n..

Edit. Vittu mitkä pelit Fuparia vs. kahdessa pelissä 1 oma maali, 4 tolppaa ja 6 läpiajoa, jotka katkaistiin heittäytymällä. Näistä seurasi 1 rankkari. Huoh. No voitot meni 1-1, kun toisessa pelissä nousin vikalla minuutilla tasoihin ja rankkareissa voitin. Toinen peli päättyi Fuparille 1-4, vaikka olisin ihan hyvin voinut voittaa tuon pelin. Hyvät ja suhteellisen tasaiset pelit kuitenkin!
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Carolinaa vastaan pari matsia ja molemmista turpaan. Sen verran tarvii vastustajasta sanoa, että kovalla prosentilla mies viimeistelee. Sitten Cam Ward venähtelee Hurricansein maalinsuulla toisinaan melko käsittämättömiin seiveihin. Toisessa pelissä mulla tais olla jokunen tolppakin ja peli päättyi lopulta 8-5. Suoraan sanottuna pisti oikein tosissaan ketuttaan, kun toinen käy vaan heittämässä kiekon reppuun tosta noin. En nyt sano, että olisin voittojakaan ansainnut, kyllä pelit oli kuitenkin melko tasaisia, mutta että kahdeksan maalia painaa niin ei jeesus. Kyllä syö miestä.

No, tavoitteena on vaatimattomasti playoff-paikka ja sitten katotaan mihin siellä rahkeet riittää. Carolina tuntui kyllä aika hankalalta vastukselta.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jäsen Herkku toimii liigan TJ:nä tästä hetkestä alkaen 2.2.2011. asti. Tällävälin liigan varsinaiset toiminnanjohtajat matkustavat Egyptin konferenssiin keskustelemaan mm. lauantaipelien alkamisajasta, sekä muista liigan kehittämisideoista.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Löytyiskö Oilersille peliseuraa. Pitkästä aikaa ennättäisi pari matsia vääntämään..
Meikä voisi pelata. Vastaa täällä, jos huvittaa pelata, niin raahaan itteni tohon pleikan ääreen.

E: Netti pätkii tällä hetkellä sen verran pahasti, että ei enää.
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Jaahas, kolmannen erän lopussa pelin ollessa HELLLCOP:n NYI:tä vastaan 2-2, peli tilttaa. Minulle tuomittiin häviö. Ehdotin kyllä HELLCOPille, josko pelattaisiin seuraava peli, siten, että minä voitan.

Mielestäni tälläinen olisi jokseenkin oikeudenmukainen ratkaisu, että tasataan pisteet.

Mitä mieltä muut tälläisestä ehdotuksesta?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Jaahas, kolmannen erän lopussa pelin ollessa HELLLCOP:n NYI:tä vastaan 2-2, peli tilttaa. Minulle tuomittiin häviö. Ehdotin kyllä HELLCOPille, josko pelattaisiin seuraava peli, siten, että minä voitan.

Mielestäni tälläinen olisi jokseenkin oikeudenmukainen ratkaisu, että tasataan pisteet.

Mitä mieltä muut tälläisestä ehdotuksesta?

Multa meni pata jumiin, kone kiinni ja aloin vitutukseen tiskaamaan. Mun mielestä on ok, että saat voiton seuraavasta pelistä samoin lukemin. Mä otin aikalisää viime minuuteilla ja siihen se kaatu.

Onko muilla ongelmia kaatumisen suhteen? Mun muistakseni jo toinen kerta tässä liigassa kun käy jotain tommosta..
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Multa meni pata jumiin, kone kiinni ja aloin vitutukseen tiskaamaan. Mun mielestä on ok, että saat voiton seuraavasta pelistä samoin lukemin. Mä otin aikalisää viime minuuteilla ja siihen se kaatu.

Onko muilla ongelmia kaatumisen suhteen? Mun muistakseni jo toinen kerta tässä liigassa kun käy jotain tommosta..

Kiitos, hieno ele. Vituttaa nousta taistellen tasoihin ja tilttiin koko roska. Toi taitaa olla melko myrkkyä tässä pelissä, joko ottaa kolmannen erän lopussa mv pois tai aikalisä. Ehkä nämä jutut on parempi jättää tästä lähtien tekemättä :-D

Jos jaksat, niin tuleppa onlineen kun oot tiskaillu, voidaan sitten höntsäillä toi peli alta pois. Mitenköhän se kannattais toteuttaa, ohjaimet vaan pöydälle ja odottelee, että peli menee kolmanteen erään, ja sitten otat mv pois tjsp? Ei kuitenkaan oikeastaan jaksaisi pelaamalla pelata peliä, joka tulee jokatapauksessa päättymään ennalta sovitulla tavalla.

Edit. Hellcop, pistä privaa jos/kun tulet pleikkarille tänään vielä, niin tulen itse myös. Muut kanssa, ketä vastaan on pelejä pelaamatta, pistäkää privaviestiä niin tulen pelaamaan!
 
Viimeksi muokattu:

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
^ Mä ehdin aloittaa jo kaverin kanssa paras kolmesta ja sit koittaa unet. Mut katotaan huomenna tota vikaa peliä, kyllä sä saat pistees.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Nyt olisi New York Rangers linjoilla. Jos sinulla siis on meikäläistä vastaan pelit pelaamatta, niin ei muuta kuin pleikkarille sieltä. Parit pelit voisin pelailla.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tampa tulee linjoille liigakierroksen jälkeen, joten ne, keitä vastaan en ole vielä pelannut, linjoille!

Hirveät halut pelata, vaikka voiton jälkeen on aina sellainen "jees"-fiilis, mutta tappion jälkeen vituttaa aivan järkyttävästi!

Edit. On tää vaan paska peli, saa kyllä nämä tappiot peli-ilon katoamaan aivan täysin. Teen aivan jumalattoman duunin aina yhden maalin eteen, kun kaverin veskalla käsi käy kobrana ja liu'utaan onetimerin eteen jo valmiiksi. Sitten oma seula imee kuin mikä. Riittää, kun heittää rannetta maalille tai lämää ilman maskia viivalta onetimerin. Aina menee!

Kertokaas joku tietäjä, millaiset asetukset teillä on, kun joka onetimeri ollaan tukkimassa maalin edessä, ja itse en saa niitä perille koskaan. Mullehan ne uppoaa. Myös kiinnostaisi se, että miten pitää pelaajat laittaa pelaamaan, että tulisi niitä ohjausmaaleja? Vaikka laitan kaikki napit sarjaa "maalin edusta", ei niitä mun kavereita siellä vaan ole.

Mähän alan kuulostaa ihan SM-liigan valmentajalta. Aina itkemässä :-D

Edit.2 Elmerin Phillyä vastaan sairas peli taas, johdin varmaan 4 kertaa mutta 6-5 tappio. Kuvottavaa. En vaan osaa voittaa. Mun veskat ei voita kaksintaisteluissa edes Phillyn räkäsiä 77ovr veskoja.Taitaa jäädä tällä jengillä playoffsit haaveeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Mulla siis edelleen latausjohto rikki, koitan mahd. nopeasti ostaa uuden, toivottavasti jo huomenna, ja pelailen sitten rästi pelejä pois, pahoitteluni.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Peleille tänään päivällä

Olisin innokas pelaamaan muutaman matsin päiväsaikaan, jos kiinnostusta niin laittakaahan yksityisviestiä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös