Ps3: NHL11-Liiga, lohko 1

  • 27 115
  • 419

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Pittsburgh ja Toronto vaihtokaupoilla

Torontoon matkaa Malkin, Letang ja Conner ja Pens vahvistuu pelaajilla Kessel, Phaneuf ja Versteeg.

Kiitos kaupoista.

edit. Nyt alkaa pingviineilläkin peli kulkea! Alkukauden tilasto oli muistaakseni 4-25-0, nyt 9 viime pelistä tullut 8 voittoa! Kauppojen jälkeen pelasin neljä peliä joista kaikista tuli voitto. Joukkue tuntuu nyt todella hyvältä! Fleurykin palasi pelaajavaihtojen jälkeen omalle tasolleen, enkä tällä hetkellä häntä olekkaan kauppaamassa :)

Kiitos sinkelille ja Musta_Kyylle peleistä.
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Huh, pelasin tänään kyllä kolme helvetin hyvää peliä. Voitto Atlantasta 5-1 (Laukaukset 30-6) ja sitten voitot EinoKeisarin Dallasista, 5-3 ja 4-2. Dallasin oma koira Richards puri tekemällä 2+0, kun taas Stamkos tyytyi surffailuun..

Tosiaan, tuossa Dallasia vastaan pelaillessa tuntui, että kaikki onnistuu. Kaikenlainen kireys ja pelko tappiosta loisti poissaolollaan ja sain onnistumisiakin. Tein myös yhden henkilökohtaisesti hienoimmista maaleista kun syöttelin 3vs2 ylivoimahyökkäysessä Dallasin pakit jojoon neljällä syötöllä. Sitten kun lähdin omasta päästä pakilla, ei ollut kiire avata peliä, vaan ihan rohkeasti nousin, ei tietoakaan edellispelien paniikista. Olisipa tämä pelaaminen aina yhtä mukavaa!

Kun saa pari voittoa alle, pystyy paljon paremmin keskittymään peliin, ja hakemaan parempia kuvioita, kun taas tappioiden aikaan sitä vaan yrittää pusertaa samasta paikasta läpi harmaan kiven ja hakkaa päätä seinään. Hassua, mutta näin se näyttää tässäkin pelissä olevan, aivan kuten oikeassa elämässä. Onnistumiset tuo itsevarmuutta ja niin edelleen.

Tuli myös mietittyä, että tämä peli on kyllä joka pennin väärti. Ajatellaan, että olen kavereiden kanssa, liigoissa ja HUT:ssa pelannut ehkä noin 170 peliä, ja EASHL:lää tullut tahkottua joku 260 peliä, eli yhteensä noin 430 peliä. Yksi peli kestää keskimäärin ehkä 23 minuuttia, joten tällä hetkellä pelitunteja on vajaat 165. Aika paljon huvia (ja raivon tunnetta) 60eurolla saa, jos vertaa moneen muuhun asiaan elämässä. Tietty vähintään sama, ellei suurempi määrä pelejä on vielä edessäpäin!
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Ottawa linjoilla seuraavan tunnin, olis pelejä jäljellä seuraavia vastaan:

2x Tamba Bay
2x Colorado
2x Calgary
2x Washington
2x Montreal
2x Buffalo
1x St.louis
1x Dallas

Joku edellä mainituista nyt pelaamaan mua vastaan?

e. edelleen odottelen vastustajaa linjoilla..

e. tämän päivän pelit on meikäläisen osalta pelattu. Onnistuin antamaan lämpimät löylyt Tamballe, kiitos pelistä!
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Jos joku tarvii keskiverto sentteriä, niin mä tarvin keskiverto laituria. Talbot(80) ja Kennedy(79) ois kaupan. Myös Fleuryn(89) voin vaihtaa johonkin about 85 veskariin jos saadaan jompikumpi noista senttereistä mukaan kauppaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
St. Louisilla on kaupan Jaroslav Halak (85) ja Andy McDonald (83). Voi siellä muitakin olla kaupan, jos joku keksii jonkin hyvän diilin. Haussa maalivahti (overall ~85) ja jotain taskuraketteja hyökkäykseen.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Reissut on reissattu ja ottawa voisi tässä pelata pari päivämatsia. Ketään linjoilla?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Taas kun haastaa toisen tulee "Käytetään aiempaa kokoonpanoa..plaaplaa...". Mitä nyt siis pitää tehdä että taas toimisi?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Taas kun haastaa toisen tulee "Käytetään aiempaa kokoonpanoa..plaaplaa...". Mitä nyt siis pitää tehdä että taas toimisi?

Haastaa uudestaan.

Hohhoijakkaa, alkaa jo turruttamaan tämä häviäminen. Te, jotka pelaatte mua vastaan vielä, annan tipsin: Lämätkää etuylänurkkaan, uppoaa helposti. Vastapuolella tähtiveskari Elliot torjuu kaiken muun paitsi rankkarit tai tyhjiin.

Varmasti olen ollut huonompi monessa pelissä ja niin edelleen, mutta ei sieltä veskalta kyllä tule yhtään, ei jumalauta yhtään apuja. Se on sama ketä vastaan itse pelaan, onko siellä vaikka itse Puurula maalissa, ei vaan mene.

Pelit jatku siihen mihin eilen Kuubextraa vastaan jäi, "hienoon" maalivahtipeliin ja motivaation loppumiseen. Kaksi erää taas tuli tuhlattua elämää odotellessa pelin loppumista. Harmi ettei tolppia tilastoida, voittaisin ainakin jotain tässä pelissä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Vaikuttaa taas helvetin hyvältä. Tämänpäiväisten oireiden perusteella löisin rahat likoon sen puolesta, että tämäkin liiga jää kesken teknisten ongelmien takia.


Chicagon kanssa sain lopulta kuitenkin matsin väännettyä, 1-2-tappio, ja voittomaalin teki mun oma bottipelaaja omiin ihan vaarattomassa tilanteessa noin 2 minuuttia ennen loppua. Vikalle minuutille sain toki pakolliset kaksi tolppaa aikaiseksi. Mukavaa hommaa.


JussiK: laita treidiehdotus tulemaan Thomas <-> Elliott. Hyväksyn heti kun oon pleikalla..
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Semmosta kysyisin, että tippuuko pelaajien overalit, kun pelaa tappio asemassa tai muutenkin, kun toinen on saanut taottua parin maalin kaulan. Sillä tuntuu että pelaajat luistelevat kuin tervassa ja syötöt eivät mene enää omille samalla lailla kuin jos olisi peli tasan tai johdossa. Sama toisin päin, kun on johtoasemassa ja saanut parin maalin kaulan vastustajaan, niin tuntuu että kaikki syötöt menee omille ja pelaajatkin liikkuvat ihan erilailla.

Jotenkin vain tuntuu, että yht äkkiä pelaaminen tuntuu niin helvetin paljon vaikeammalta aina tappio tilanteessa ja sen takia välillä tulee semmosia murskatappioita. Ei jotenkin vain uskoisi, että kaikki menee oman motivaation tippumisen piikkiin. Vai onko tuo vain harhaa, että omat pelaajat alkavat pelata huonommin.

Jos se noin menee, että pelin tilanne vaikuttaa pelaajiin, niin ei siinä mitään. Ihan ymmärrettävää että pelaajien ominaisuudet tippuvat. Niinhän se on yleensä oikeassakin lätkässä, että kun pelissä alkaa selkäranka napsumaan, niin harvoin siellä enää samalla lailla pelataan kuin mihin olisi rahkeita.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Game over.

Yritettiin äsken Raisingerin kanssa saada pelejä aikaan, mutta eihän se onnistunut. Ladataan kokoonpanoja, talletetaan kokoonpanoja, ladataan kokoonpanoja, vastustaja on lähtenyt. Tämmöstä. Kiitos EA.
 

Durable

Jäsen
Game over.

Yritettiin äsken Raisingerin kanssa saada pelejä aikaan, mutta eihän se onnistunut. Ladataan kokoonpanoja, talletetaan kokoonpanoja, ladataan kokoonpanoja, vastustaja on lähtenyt. Tämmöstä. Kiitos EA.

Mulla latasi kanssa päivällä kokoonpanoja eikä päästänyt peliin, mutta kun uudelleen yritin niin toimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös