PS3: NHL11 - Fair Play Tournament

  • 10 010
  • 139

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
anaheim-pittsburgh 5-2
pittsburgh-anaheim 2-4

omalta osalta lohkopelit pelattu, jännäksi menee pleijaripaikka
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
omalta osalta lohkopelit pelattu, jännäksi menee pleijaripaikka

Taitaa olla sun pleijaripaikka varma :) Vain selarit voi tulla ohi.

Babulta kyselisin, että mikä ratkaisee tasapisteissä? Maaliero vai keskenäiset pelit? Jos Selarit voittaa Lutakonleijonan molemmissa peleissä varsinaisella peliajalla ja mä voitan Selarit, niin ollaan molemmat 11 pisteessä.

Tuo tilanne tietää samalla myös sitä, että jätetään lohkon viimeiseksi peliksi mun ja Selarin matsi. Siinä todennäköisesti ratkaistaan toinen jatkoon menijä :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Babulta kyselisin, että mikä ratkaisee tasapisteissä? Maaliero vai keskenäiset pelit? Jos Selarit voittaa Lutakonleijonan molemmissa peleissä varsinaisella peliajalla ja mä voitan Selarit, niin ollaan molemmat 11 pisteessä.

Mielestäni tasapisteissä maaliero ratkaisee, sen jälkeen tehtyjen maalien määrä ja jos nämä sattuisivat jostain syystä olemaan tasoissa, niin mentäisiin keskinäisillä otteluilla. Joku saa kyllä korjata mikäli sm-liigassa mennään eri systeemillä.
 

Eskelarit

Jäsen
Kerun kanssa tahkottiin toinenkin matsi ja NJD selvisi voittajana 1-0, Eliasin tehtyä voittomaalin ajassa 59.53, maalin edestä.

Vielä leijonan kans ois kaks matsia pelaamatta, ilmottele kun kerkeet! :)
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Millos lutakonjellona ois linjoilla, saadaan varmaan Kerun kanssa kyl sovittua joku hetki kun matsataan, mut millon sulle sopis? :)

Nyt olis aikaa... Seuraavan kerran vasta sunnuntaina.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Olisikohan huomenna Antlaa83:lla tai Tuurimanilla aikaa pelailla? Minä olen koko päivän kotona, joten voisin pelailla pelit alta pois.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Olisikohan huomenna Antlaa83:lla tai Tuurimanilla aikaa pelailla? Minä olen koko päivän kotona, joten voisin pelailla pelit alta pois.

Kyllä itse ehdin ainakin jossain vaiheessa illalla pelaamaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Se on nyt sellainen juttu että alkulohkopeleille on asetettava deadline. Mikäli et siis ole pelannut kuutta alkulohkopeliäsi kuun loppuun eli torstaihin 31.3 klo 23.59 mennessä, niin sinut diskataan.

Sitä aktiivisuutta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
ViliP92 - Antlaa83 3-5 (Siis Boston - Vancouver)

Jos vielä illalla saisi pelit Tuurimanin kanssa pelailtua, niin urakka olisi osaltani ohi, sillä playoffeihin tuskin tulen pääsemään.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
No niin, heti tuli vähän vipinää.

Jäljellä olevat pelit

Gaborik91 vs Kempula
Kempula vs Gaborik91

antlaa83 vs lio94_
Tuuriman vs ViliP92
ViliP92 vs Tuuriman
antlaa83 vs Tuuriman

Ja deadline tosiaan torstaissa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Eipä satuttu taaskaan Tuurimanin kanssa samaan aikaan linjoille. Mihin aikaan sinulle sopisi esim. huomenna? Itse olen todennäköisesti koko päivän neljän seinän sisällä, jotta saisi joskus tämän flunssan loppumaan.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Eipä satuttu taaskaan Tuurimanin kanssa samaan aikaan linjoille. Mihin aikaan sinulle sopisi esim. huomenna? Itse olen todennäköisesti koko päivän neljän seinän sisällä, jotta saisi joskus tämän flunssan loppumaan.

Nyt tiistaina minulla on jossain 11-18 välillä mahdollisuus pelata noita matseja pois. Lähetän messagea ps3:lla tarkemmasta aikataulusta kun huominen ei vielä ole täysin selvillä.

Ja Durable, huomenna ehtisin myös 22:30 jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No niin, Tuurimanin kanssa pelattiin tänään viimeisetkin pelit pois ja molemmat päättyivät Tuurimanin voittoon:

Boston - Washington 3-7 ja 1-4

Eipä minulla paljoa noissa peleissä ollut sanavaltaa, mutta kivaa oli kuitenkin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kempulan kanssa saatu pelit pelattua. Molemmat päättyivät voittooni 5-2 ja 8-1. Ensimmäisessä ottelussa Calgaryllä oli musta hetki jonka aikana tein 3 maalia jotka ratkaisivat pelin. Toisessa melkeinpä sama juttu.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Enään kaksi peliä pelaamatta, molemmat D-lohkosta. Ne on tultava huomiseen iltaan mennessä pelattua tai uhkaa diskaus sijoituksesta riippumatta.

antlaa83 vs lio94_
antlaa83 vs Tuuriman


Perjantaista alkaen pelataan puolivälierät:

Gaborik91 vs D2
D1 vs Raisinger
Selarit vs elmeri10
Luuumu vs Talonmies73

Nämä pelataan paras kolmesta systeemillä eli kahdella voitolla jatkoon.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Noniin omalta osaltani alkulohko on nyt valmis, Durablelta 3-4 kuokkaan. Hyvä peli oli, vastustaja tappoi hienosti minun syöttöpelini ja touhu meni omalta osaltani vähän pään seinään hakkaamiseksi.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Sain korvaani tiedon että nyt on loputkin alkulohkopelit saatu pelattua. Kiitoksia kaikille osanottajille. Nyt on top8 selvillä ja tosipelit alkaa.

Puolivälierät (Paras kolmesta)

Gaborik91 vs lio94_
Tuuriman vs Raisinger
Selarit vs elmeri10
Luuumu vs Talonmies73

Ei muuta kuin pelaamaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös