PS3: NHL11 - Fair Play Tournament

  • 9 975
  • 139

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Töissä itse nyt joten vasta klo 19 jälkeen. Onnistuuko tuolloin??

Todennäköisesti onnistuu. Jossain vaiheessa varmaan olen EASHL-peleillä ja pitää katsoa sellainen väli ettei tuolla toisella koneella ole ketään netissä jotta lagi oli mahdollisimman vähäinen. Mutta 80% varmuudella onnistuu tänään myöhemmin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Todennäköisesti onnistuu. Jossain vaiheessa varmaan olen EASHL-peleillä ja pitää katsoa sellainen väli ettei tuolla toisella koneella ole ketään netissä jotta lagi oli mahdollisimman vähäinen. Mutta 80% varmuudella onnistuu tänään myöhemmin.

Ilmoittele yv:llä täällä jatkoajassa kun sopii :).
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Red Wings lohkosta C päivystää tänään pleikalla, ja on valmis pelaamaan koko päivän. haasteita vaan tulemaan.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Selarit - Talonmies73 3-2ja

Millos otetaan toinen? Ilmottele pleikkarilla, taisit alottaa kyllä jo jonkun uuden matsin, mutta sit kun kerkeet :)

Ainii kun tässä pelataanki 2 kertaa vastakkain:D No, itselleni ei enää tänään oikein sovi, mutta huomenna varmaan joskus illemmalla tai iltapäivän lopussa
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Lohko B:n miehet huomio!! Pelaamaan nyt illalla? Anyone?
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Lohko B:n miehet huomio!! Pelaamaan nyt illalla? Anyone?

Mä varmaan kerkeen jossain välissä. Pelaan nyt eashl:lää, mut eiköhän tästä malta taukoa pitää, että saa näitäkin pelejä pelattua.

edit. Hyvät ja tiukat pelit Lutakon Leijonaa vastaan, kiitos niistä!

Tulokset:
Pittsburgh - Minnesota 5-4 rl
Minnesota - Pittsburgh 6-4
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Sanoin että pelaisin muutamat pelit tänään, mutta turhia lupailin. Innostuin pelaamaan eashl:ää ja nyt väsyttää aivan liikaa, joten huomenna uusi yritys.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Nyt on kuulkaas niin että meikäläisen on pakko vaihtaa joukkuetta. Tämä tuskin ketään haittaa, sillä en ole vielä ehtinyt pelejäni aloittaa ja jäljellähän on muutenkin ne joukkueet, jotka ei muille kelvanneet. Tuli tuota Tampaa testattua ja Rolosoniin meni hermot. :) Näin ollen turnausjoukkueeni vaihtuu Tampa Bay Lightningistä -> Phoenix Coyotesiin. Vastalauseita saa toki esittää.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jos joku D-lohkon veljeksistä on pelivalmiudessa, niin laittakaa haastetta tulemaan!

Niin ja Babu, joukkueen vaihto on OK ainakin minulle.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Joo, eli Selarin kanssa ensimmäinen kohtaaminen takana ja tiukkojen vaiheiden jälkeen Selarit vei rankkareilla 1-0. Pitää mainita, että multa vietiin pelissä kaks rankkaria...toinen oli vielä ihan selkee, mistä tuli kuitenkin jäähy. Mutta sekin 9 sek ennen jatkoajan loppua, että ei paljon auttanu :)

Toivottavasti toisesta pelistä tulee vähintään yhtä hyvä ja tasanen peli kun ekasta.

Eli Minnesota - New Jersey 0-1 rl.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hyvät tiukat väännöt Dallasia vastaan A-lohkon kamppailuissa.

Phoenix - Dallas 1-0
Dallas - Phoenix 3-6

Kiitokset peleistä!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jep, tuli pelattua pelit lio94_:n kanssa alta pois. Molemmat päättyivät lio94_n voittoon, lukemin 4-2 ja 3-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös