PS3: NHL11 - Fair Play Tournament

  • 9 979
  • 139
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
LOHKO A
Babu / Raisinger / Tampa Bay Lightning
Baloun / Gaborik91 / San Jose Sharks
Kempula / Kempula_80 / Calgary Flames

LOHKO B
Lutakon Leijona / lutakonl / Pittsburgh Penguins
PELL / Kerubi80 / Minnesota Wild
Ritarisydän/ talonmies73 / Anaheim Ducks
Nuppe #5/ Selarit / New Jersey Devils

LOHKO C
Sinkel / kiiwehl / Carolina Hurricanes
Tumppii / Luuumu / Detroit Red Wings
Salonen / elmeri10 / Philadelphia Flyers
Tappara Seinäjoelta / juha96 / Buffalo Sabres

LOHKO D
Durable / antlaa83 / Vancouver Canucks
Lynx canadensis / lio94_ / Chicago Blackhawks
tuuriman / Tuuriman / Washington Capitals
Kummeli / ViliP92 / Boston Bruins
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Yksi kaveri vielä mukaan A-lohkoon, niin voidaan pyöräyttää koko turnaus virallisesti käyntiin!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Pyytelin D-lohkon jätkiä kavereiksi. En ole varma menikö oikein, mutta ilmoitelkaa kun saatte hyväksyttyä ne, niin sovitaan aikoja, koska aloitetaan pelit.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Yksi kaveri vielä mukaan A-lohkoon, niin voidaan pyöräyttää koko turnaus virallisesti käyntiin!

Mä voin tulla höntsäilee tänkin turnauksen, jos ei ketään uutta löydy.

Joukkueeks vaikka Dallas Stars. Psn-nick: Peteee29.

LOHKO A
Babu / Raisinger / Tampa Bay Lightning
Baloun / Gaborik91 / San Jose Sharks
Kempula / Kempula_80 / Calgary Flames
Spidy#29 / Peteee29 / Dallas Stars
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä voin tulla höntsäilee tänkin turnauksen, jos ei ketään uutta löydy.

Selvä homma, tervetuloa! Samalla nousi kyllä A-lohkonkin kilpailutilanne uusiin sfääreihin. Tulee kovat taistelut.

Ja sitten joka iikka pelaamaan, turnaus on alkanut!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onkos D-lohkon miehet tänään miten linjoilla? Minä varmaan pysyttelen kotona, joten illan aikana varmaan ehdin pelailemaan.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
D-lohko kuulolla! Itse olen huomenna pelivalmiudessa about suurimman osan päivästä. Tänäänkin saatan ehkä yhden pelin ehtiä pelaamaan myöhemmin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pahoittelut Balounille matsin keskeytyksestä. Onneksi peli oli tasatilanteessa joten voimme pelata matsin myöhemmin uudelleen. En ole tällä hetkellä kotona, joten ainakin täällä lagi on aivan järkyttävä ja ajoittain näyttää siltä kun joku esittelisi valokuvia kiekko-ottelusta.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Pahoittelut Balounille matsin keskeytyksestä. Onneksi peli oli tasatilanteessa joten voimme pelata matsin myöhemmin uudelleen. En ole tällä hetkellä kotona, joten ainakin täällä lagi on aivan järkyttävä ja ajoittain näyttää siltä kun joku esittelisi valokuvia kiekko-ottelusta.

Eipä mitään. Toiste uudestaan. Laitetaankos peleistä tilastot tänne vai? Siis tarkemmin kuin pelkkä tulos?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Joukkueeks vaikka Dallas Stars. Psn-nick: Peteee29.

Pari tiukkaa matsia, jossa puolustuspelaamisesta ei kummallakaan ollut tietoakaan. Kummatkin päättyi tosin voittooni, 6-5 ja 8-5. Heatley ja Marleau ja Thornton oli liekeissä. Tilastot kohta tästä pelistä tulee.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Pari tiukkaa matsia, jossa puolustuspelaamisesta ei kummallakaan ollut tietoakaan. Kummatkin päättyi tosin voittooni, 6-5 ja 8-5. Heatley ja Marleau ja Thornton oli liekeissä. Tilastot kohta tästä pelistä tulee.

Joo oli ihan hyvät pelit ja ei ollut tosiaankaan puolustuksen juhlaa tää peli. Olis voinut päättyä paljon suuremmillakin numeroilla nää pelit. Harmittaa vaan, ettei yhtään pistettä käteen jäänyt. Molemmissa oli sauma tasottaa vikalla minuutilla, mut ei tällä kertaa! No loppupelit kun voittaa, niin eikös sillä olla aika lähellä jatkopaikkaa. Tiukkaa kyllä tekee.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei tosiaan tarvi mitään yksityiskohtaisia tilastoja matseista. Lopputulos riittää.

Baloun vs Peteee29 6-5 ?
Peteee29 vs Baloun 5-8 ?

EDIT: Ja molemmat päättyivät ennen jatkoaikaa?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ei tosiaan tarvi mitään yksityiskohtaisia tilastoja matseista. Lopputulos riittää.

Baloun vs Peteee29 6-5 ?
Peteee29 vs Baloun 5-8 ?

EDIT: Ja molemmat päättyivät ennen jatkoaikaa?

Silti laitan, hienoa edes fiilistellä :). Joo eka päättyi varsinaisella ja toinen ei edes olis voinu mennä jatkoajalle :)
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mihinkäs aikaan huomenna olisi D-lohkon äijät linjoilla? Minä voisin pelailla varmaankin aamupäivän aikana.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Oisko B-lohkosta ketään nyt linjoilla, voisin pelata...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tuli pelattua hyvä matsi Durablen kanssa. Koko ottelun ajan Durable oli hallitsevampi osapuoli, mutta minä rokotin vastahyökkäyksistä ja rankkarikisassa arpaonni potkaisi minua.

Durable - Kummeli 2-3rl.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
D-lohkosta ketään linjoilla? Olisin pelivalmiudessa.
 
Viimeksi muokattu:

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Matsi Durablen kanssa katkesi toisessa erässä kun tilanne oli 6-0 minulle. Katkesiko vahingossa vai tahallisesti? Seminille hattutemppu.

Edit: Lynx canadiensista 4-3 voitto. Oli hyvä matsi. Lynx nousi maalin päähän 4-0 tappioasemasta ja tasoituskin kävi lähellä, mutta lopussa olin onnekkaampi ja sain johdon säilytettyä.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
A-lohkolaisia (Baloun/Gaborik tai Spidy/Peteee) paikalla? Ehtisin nyt 1-2 matsia vääntämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös