Mäntylä #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Panthers,
Noh, hetken jo pelkäsin että nimen perässä lukee Tuukka Mäntylä.
Älä pelkää, Mäntylä sentään osaa puolustaa/taklata. ;)
Noh, hetken jo pelkäsin että nimen perässä lukee Tuukka Mäntylä.
Mitä mieltä tosta farmjoukkueesta?
Mitä mieltä tosta farmjoukkueesta?
Mites otetaanko Sinkel vai mustaseiska vai molemmat try-outille. Laituria tarvitaan?! Tähän mielellään kommentteja!
Kyllä myös omasta mielestäni tuo farmi-ajatus kuullostaa hieman kaukaa haetulta. Emme kuitenkaan olisi edes parempia kuin farmilaiset, joten toisen erillisen joukkueen perustaminen tuntuisi fiksummalta.
Mites otetaanko Sinkel vai mustaseiska vai molemmat try-outille. Laituria tarvitaan?! Tähän mielellään kommentteja!
Mun puolesta voi ottaa try-outille. Vaikka molemmat. Nyt on ollut toki hyvin pelaajia aina iltaisin peleillä, mutta eiköhän se alkuinto kuitenkin laannu jossain vaiheessa, jolloin pari lisäpelaajaa ei ole pahitteeksi. Ja vois välillä saada pelejä sitten päivälläkin aikaiseksi. Mutta korkeintaan noi kaksi lisää, ettei paisu taas liikaa!
Ei ole mahdollista tietääkseni. Olisi hyvä idea tosin. Esim 10 kenttäpelaajaa eli 2 kenttää pelaa vuorotellen.Mietin tossa, että onko se mahdollista, että peliin osallistuu yli 6 hlöä kerralla, niin, että osa aloittaa vaihdossa?
E: Millä kuvakulmalla on mielestänne paras pelata?
Maalinteossa sen sijaan on ollut puutteita, sillä liian usein saamme tehdyksi sen 1-2 maalia kun pitäisi 3-5 kaappia tekaista. Pitää tosin myöntää että ei se varmasti kovin helppoa ole niitä maaleja tehdä noilla 75 overall pelaajilla. Pelejä vaan alle niin sekin helpottuu.
Mielenkiintosia nuo Babun vertailut joukkueen pelaajista. En silti kyllä itseäni näe Mikko Lehtosena sitten millään...Ennemmin joku Pauli Levokari. Mailalla tökkien puolustaa joten jäähypenkki kuluu pelin aikana vähintään kahdesti, syötöt menee millon minnekkin ja veto on kova, mutta osotteesta en sano mitään :)
Hyökkääjän roolissa oon kuitenkii saanut onnistumisia ihan hyvin. Silti tykkään enemmän puolustaa.
Saataskohan tänään muutama peli pelattua ennen liigakierrosta? Ite oisin ainakin valmiina jo vaikka heti.
Ilmotelkaa jos pelejä saadaan aikaiseksi! Sterrge loisii juurikin tossa mun sohvalla ja juoksee nopeasti kotiinsa jos pelit onnistuu. Eli täällä olisi kaksi valmiina.
Ilmotelkaa jos pelejä saadaan aikaiseksi! Sterrge loisii juurikin tossa mun sohvalla ja juoksee nopeasti kotiinsa jos pelit onnistuu. Eli täällä olisi kaksi valmiina.
En ymmärrä mikä tässä EASHL:ssä mulla oikein kusee. EA heitti mut ulos jo neljännen kerran kahden päivän sisään. Olisi mukava pelata matseja ekan erän jälkeenkin.
Outoa kun esimerkiksi HUTissa tai tavallisessa 1 vs 1-pelissä en ole ikinä lentänyt kesken matsin ulos.
Olisiko mitään vinkkejä?
Mua himottaisi joskus päästä koklaamaan kanssa tiimipelaamista, joten jos pääsisi kokeilemaan try-outille joskus kun pelaajia tarvitsette niin olisin innolla yrittämässä. PSN ID kamenski.
Tänään tulossa porukkaa peleille?
Tämän hetkinen joukkue:
Sentterit: sterrge ja kempula = tarpeeksi
Laiturit: Peteee29 ja Fupar = yksi puuttuu
Pakit: Kerubi, Herkku ja Raisinger = tarpeeksi
Molarit: (Raisinger/Herkku) = tarpeeksi
eli
Fupar/(X) - sterrge/kempula - Peteee29/(X)
Kerubi - Herkku/Raisinger
(Raisinger/Herkku)
Jotenkin noin.