PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat)

  • 58 878
  • 818

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok tuo on kyl ihan hyvä käytäntö. Eka peli alko lupaavasti kun netti pätkäs ja heitti pihalle noin 5 minuutin jälkeen. Vitun vittu!

Tällä kertaa pätkäs netti ihan koko kämpästä kun konekin temppuili. Ei tää taas kovin hyvää lupaa.

Tuutkos uudestaan kokeilee? Dominoitiin äsken ja 5-0 tilanteessa vastustaja lopetti pelin. Nyt uusi yritys.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Yleisesti meillä on kirjoittamaton sääntö ettei veskarilta pyydetä syöttöä oikeastaan, kuin 100% varmoissa tilanteissa. Niin paljon tullut mokia noiden kanssa joista vastustaja rokottaa armotta.

Nyt se on sitten kirjoitettu sääntö. :)

Kannattaa muutenkin harkita syötönpyyntöjä ennen napin hakkaamista, koska ei ole kovin siistiä, kun tietokonepakilla on kiekko ja vastakkaisella laidalla oleva laituri pyytää syöttöä ja se napsahtaa suoraan vastustajalle. Ei ole ihan yksi tai kaksi läpiajoa ja maalia kun ollaan nähty.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Pikkujoulut. Kännykkä. Känni. Kärkipakki tänään MIA.

Jengin laskuun et sitten taksilla ajele.

Huomenna voisi yrittää päivemmällä pelejä ja 6.12 voisi olla myös hyvä päivä saada täyttä jengiä kasaan.

Lombardi liittyi siis jengiin, eli mä siirryn asteen enemmän pakin tontille.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Nonii ensi esiintyminen Luomuterastajien paidassa suoritettu. Syöttötilastoon kolahti yksi pojo, mutta muuten todellista hakemista ja Long Johnsson seilailikin ihan pelin ulko puolella.

Jotenkin tönkköä peliä oli itseltäni, mutta paranee varmasti kun saa äijää paranneltua ja pääsee joukkueen peliin paremmin sisään niin hyvä tästä vielä tulee. Joukkue on ainakin nimien perusteella kova.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saataisiinko pelit aikaiseksi milloin? Itse pääsisin samantien linjoille.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Saataisiinko pelit aikaiseksi milloin? Itse pääsisin samantien linjoille.

Itse pääsen ehkä klo. 22.00 aikoihin.

Eilen oli ehkä epäreiluin ja oudoin matsi, johon olen osallistunut. Pelasimme Mustaseiskan ja sauben kanssa, vastassa oli muistaakseni kaksi pelaajaa. Eräs nimeltämainitsematon laituri otti ensimmäiseen erään kahdeksan minuuttia rangaistuksia ja myöhemmin vielä kaksi. Tähän lisätään vielä yksi kakkonen, niin pelasimme käytännössä puolet matsista alivoimalla. Aloitukset hävisimme 80-prosentin varmuudella. Kuitenkin voitimme 2-0.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Olisiko yhtään teurastajaa tulossa viettämään krapulapäiväänsä EASHL:n merkeissä? Itse tässä nyt pelailen pleikkaa ja voisi muutaman matsin ottaa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko yhtään teurastajaa tulossa viettämään krapulapäiväänsä EASHL:n merkeissä? Itse tässä nyt pelailen pleikkaa ja voisi muutaman matsin ottaa.

Tänään voisi ottaa matseja joskus viiden aikoihin ehkä. Eilen oli kyllä surkeimmat pelit aikoihin. Kaikki matsit turpaan eikä mikään onnistunut.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teurastajat pienessä kriisissä. 10 ottelun tappioputki ja lisää on tulossa. Peliä oli pelattu reilu 5 minuuttia ja melko ylivoimainen vastustaja meni jo menojaa 4-0 tilanteessa. Hyvin menee saatana.

Raukkamaisesti lopetin ottelun kesken. Ei tossa ole mitään järkeä.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Vieläkö löytyy tälle illalla halukkaita pelaajia? Vai onko kaikki jo masentuneita tappioputkesta?

Edit: löytyhän sieltä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saataisko tänään pelit aikaiseksi? Monelta jengi pääsis linjoille niin tietää itsekin raahautua.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Voisin varmaan ite ainakin tulla. Muita?

Ite tuun juurinkin nyt linjoille ja jos joku muukin pääsee niin ilmotelkaa vaikka PS:n kautta viestillä. Kerkeisin muutaman matsin ottamaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ite tuun juurinkin nyt linjoille ja jos joku muukin pääsee niin ilmotelkaa vaikka PS:n kautta viestillä. Kerkeisin muutaman matsin ottamaan.

Pari matsia saatiin pelattua. Ekasta kirvelevä 3-1 tappio vaikka jotakuinkin hallittiin peliä. Toisesta taas toisessa jatkoerässä 4-3 tappio, vastustaja oli kyllä dominoivampi osapuoli, vaikka meillä olikin ratkaisun paikkoja vähän väliä. Kädet vain jäätyivät kaikilla. Perkele.

Ehkä tossa 23.30 voisin tulla linjoille taas. Nyt saunaan oluen seuraksi.

EDIT: mistäköhän johtuu, että parin päivän aikana EASHL matsit ovat pätkineet omalta osaltani. Ei mitenkään järkyttävää lagia, mutta häiritsee kuitenkin.. Kokeiltu Wlanilla ja piuhan kanssa. Sama ongelma molemmilla.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Pari matsia saatiin pelattua. Ekasta kirvelevä 3-1 tappio vaikka jotakuinkin hallittiin peliä. Toisesta taas toisessa jatkoerässä 4-3 tappio, vastustaja oli kyllä dominoivampi osapuoli, vaikka meillä olikin ratkaisun paikkoja vähän väliä. Kädet vain jäätyivät kaikilla. Perkele.

Ehkä tossa 23.30 voisin tulla linjoille taas. Nyt saunaan oluen seuraksi.

EDIT: mistäköhän johtuu, että parin päivän aikana EASHL matsit ovat pätkineet omalta osaltani. Ei mitenkään järkyttävää lagia, mutta häiritsee kuitenkin.. Kokeiltu Wlanilla ja piuhan kanssa. Sama ongelma molemmilla.

Onlines oltas, jos löytys seuraa peleille...

Olikos sulla muuten Zyxel:n adsl-purkki?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Olisko Teurastajia tulossa peleille juuri nyt? Meitä olisi Beagle, minä ja Mustaseiska jo valmiina.

E: No nyt alkoi peli, että menee hetkinen.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers

Joo, mun pitää jo mennä kun on aikainen herätys mutta siellä pitäisi olla aika hyvin porukkaa.

Niinhän siinä sitten kävi että vastustajan voittomaali tuli toisen jatkoerän loppupuolella kun vastustajan laukoma kiekko osui maalivahdin torjunnasta Beaglen luistimeen ja kimposi siitä tyhjään rysään.
Eikä muuten ollut ensimmäinen (eikä varmasti viimeinen) kerta kun näin kävi. Kyllä syö miestä tällainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös