Luomuteurastajilla oli eilen taas työntäyteinen päivä. 14 ottelua tuli pelattua ja näistä puolet voittoja ja puolet luonnollisesti tappioita. Hieno huomata kuinka joka jätkä on kehittynyt! Tiimityöskentely lienee meidän suurin vahvuus.
Team Jatkista vastaan tuli tosiaan pelattua paikallistaisto, josta hyvän toisen erän nousun ansiosta päästiin jatkoajalle asti. Sieltä sitten turpaan, mutta hyvä maku jäi, ei me ollakkaan niin paskoja, kun voidaan teidätkin haastaa :)
mustaseiskan kanssa taas vaihteeksi pelailtiin yömyöhään ja todella hyvät matsit saatiin jälleen aikaiseksi. Voitettiin jopa Elite Champsit lukemin 4-1! Oli aika huikee peli muutenkin, kun ensimmäinen syöttöyritykseni kimposi jonkun jalasta maaliin. Toinen maali oli hienoa katseltavaa, muistaseiskan syötöt olivat tässä pelissä järkyttävän kovaa tasoa. Kaikki napsahti mulle lapaan. Kolmas maalini jatkoi samaa linjaa ensimmäisen kanssa, kun lämäsin siniviivalta ja veskari sylki eteensä, josta vastustajan oma jätkä tietysti ruhollaan työnsi kiekon maaliin. Oli muuten hienoin hätrikki jonka oon tehnyt. Vastustaja oli todella hyvä, mutta näki kyllä, että turhautuivat aika pahasti noihin maaleihin. Lopuksi vielä kaunisteltiin lukemia 4-1. Chew 4+0 M7 0+4
Illan viimeinen ottelu oli sitten semmoinen taistelu voitto ettei mitään rajaa! Vastustaja oli lievästi sanottuna ylivoimainen. Laukaukset 28-6 ja meille 2-1 jatkoaikavoitto Dicky Franzenin(CPU) jatkoaikaosumalla. Karmea piiska siniviivalta ja juhlat saivat alkaa. Olipa hieno ryöstö.
Tänään jatkuu taas jossain välissä. 12.00 - 16.00 mulle käy millon vain, mutta neljästä eteenpäin tulee pieni tauko ja noin 7-8 aikoihin pääsen taas linjoille. Muita?