Voisin olla peleillä tänään ainakin ennen liigakierrosta tossa 1730 aikaan, jos porukkaa löytyy.
Joo mä tuun ainakin. 15.30 eteenpäin voisin olla peleillä. Oisko sillon jo ketään?
Kyllä vois jossain vaiheessa peleille eksyä, jos sellasia menossa on.
Ehdottaisin ainakin, että aktiivisimmat ovat etusijalla, jos vain suinkin linjoille pääsevät. Eli pisteillä tai muilla ei ole mitään merkitystä pelipaikan suhteen vaan ainoastaan aktiivisuudella tämän joukkueen eteen. Sounds like shit?
Peukku tälle. En itsekään ole aktiivisimpien joukossa, mutta pyrin pelaamaan kun ehdin. Kuitenkin olen sitä mieltä, että jos siellä on kenttä täynnä CalciChew:n, m7, beagle jne. sällejä, niin jättäydyn suosiolla sivuun. Ainoa oikea tapa.
Kiitos eilisistä matseista. Hauskaa oli, vaikka vaihteeksi aika vaikeaa. On tämäkin kumma, kun välillä kulkee ja maalejakin saa tehtyä ja sitten yhtäkkiä mikään ei onnistu. Ihan kuin oikeastikin :)
Miten kaikki pääsevät linjoille tänään? voisi tänne laittaa, että pääseekö linjoille vai ei. Jos ei niin nostetaan muita pelureita tilalle. :)
Mulla on kyllä sellanen tärinäkrapula, että en ainakaan alkuillasta kykene linjoille. Jos olotila paranee, niin Wirtanen voisi ehkä tossa 22 jälkeen olla kehissä aikaisintaan.
Pelatkaa vaan ilman mua, jos saatte porukkaa kasaan. Mun ei tässä vaiheessa kannata vielä yrittääkään. Huomenna sopisi sitten jo vaikka heti aamusta, mutta silloin tuskin on hirveesti väkeä pleikalla.
Mä en tänä viikonloppuna pääse pleikkarille. Vedän kaljaa maaseudulla, mutta oon henkisenä tukena. Eli vedän hallunisaatiokännit ja mesessä vittuilen teille.
Eilisen saldona 3-4-1 ja lisäksi tippuminen pleijareista. Kolmosdivaria tässä ilmeisesti pelaillaan, mutta kehitystäkin on tapahtunut. Ainaki mielestäni tuo pelaaminen muistuttaa nykyään enemmän lätkään kun vaan kiekon perässä juoksemista. Rauhallisella YV:-pelaamisellakin ollaan saatu ihan hyvin tulosta.
Saataisko matseja kasaan jo tänään päivällä? Itse voisin olla kehissä jo tässä ihan kohtakin.
Jahas meillä on täällä oma ketjukin... Sori en huomannu eilen, että täällä on ollu juttua tuosta eashl:stä ja oon hyökkäilly pelaileen kuinka sattuu... :|
Tätyypä seurailla tätä jatkossa.