PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 552
  • 869

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Tulin online tilaan 20.42 ja silloin ett enää ollut online, lähetin yveen että odotan ja vastasit: "Mulla on muuta tekemistä".

Ei terve ihminen voi otttaa tommoisia herneitä kymmenestä minuutista, sitäpaitsi mulla oli ihan pätevä syy olla myöhässä: mulla oli saunavuoro ja olin mahdollisimman nopea.

Joo, no turha tällaista enempää on setviä, sovitte vain uuden ajan, ja pelaatte pelin pois alta.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulin online tilaan 20.42 ja silloin ett enää ollut online, lähetin yveen että odotan ja vastasit: "Mulla on muuta tekemistä".

Ei terve ihminen voi otttaa tommoisia herneitä kymmenestä minuutista, sitäpaitsi mulla oli ihan pätevä syy olla myöhässä: mulla oli saunavuoro ja olin mahdollisimman nopea.

Mulla oli eilen varsin kiireinen aikataulu, enkä viitsinyt odottaa lähes varttituntia että milloin tulet paikalle. Jos on sovittu että ollaan online 20.30 niin sitten siellä ollaan 20.30 eikä 20.42. Sitä paitsi tuo peliaika oli sinun ehdottamasi, joten miksi olit varannut saunavuoron ja peliajan päällekkäin?

Mutta tiedoksi nyt muillekin että uusi peliaika on sovittu.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Onko vielä jollain pelaamatta pelejä? Eikö deadline ollut tuo eilinen 8.2 ? Mielestäni tänään pitäisi viimeistään olla pelit pelattuna niin pääsisi playoffit aloittamaan. Potkiminen liigasta olisi ehkä vähän tyhmää kun sarjataulukko saattaa muuttua radikaalisti sen jälkeen.

Eikös se deadline ole 28.2? Tietenkin nyt kun on enää muutamalla pelaajalla pelejä jäljellä, niin olisi ihan mielekästä pelata pelit pois asap. Täytyy kyllä samalla todeta, että porukka on ollu hemmetin aktiivista. Ainoastaan muutama pelaaja jättäytynyt pois ja nekin hyvillä syillä.

Vaikka tuo deadline onkin vasta kuun lopussa, olis tosi hyvä jos puuttuvat pelit saataisiin vaikkapa tässä viikon sisällä pelattua. Enää muutama matsi jäljellä, joten sen ei luulis kovin iso punnerrus olevan. Ja mikä pahinta - tuntuma katoaa jos joutuu liikaa odottelemaan!!
 

Snagari

Jäsen
Tänään on koko ilta aikaa pelata, joten mihinkäs aikaan Odonkor pelataan toi meidän matsi pois alta? Tulisi minunkin osaltani runkkari pakettiin...
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Vaikka tuo deadline onkin vasta kuun lopussa, olis tosi hyvä jos puuttuvat pelit saataisiin vaikkapa tässä viikon sisällä pelattua. Enää muutama matsi jäljellä, joten sen ei luulis kovin iso punnerrus olevan. Ja mikä pahinta - tuntuma katoaa jos joutuu liikaa odottelemaan!!

Pelit olisi hyvä saada pelattua tämän päivän aikana, kun ei siellä taida olla kuin pari peliä yhteensä jäljellä. Saattaa jopa olla, että HLe-Odonkor, Odonkor-Snagari on viimeiset pelit.

Tarkastin tuossa juuri tilanteen ja todella asia on niin, että kaksi viimeistä peliä liigassa ovat:

HLe-Odonkor
Snagari-Odonkor

lienette sopineet pelit tälle illalle?

Tämä tietää sitä, että pleijarit alkavat jo tänään loppu illasta. MustaKyy milloin sinulle sopisi ensimmäisen kierroksen otteluiden pelaaminen?
 
Viimeksi muokattu:

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo-o, eipä kiinnostanut taisteleminen edes vähää alusta kun vastustaja menee heti 2-0-johtoon.

Lyhyesti sanottuna Nashvillen joukkue oli kasa paskaa. Kukaan ei osaa tehdä maaleja, aina lauotaan keskelle, tietokoneen ohjaamat pelaajat eivät luistele suoraan eteenpäin, kaikki pelaajat ovat törkeän hitaita, kukaan ei hae kunnolla paikkaa vain aina saa yksin kuljettaa kiekon alueelle jne jne.

Koko joukkueesta ei tule mieleen ainuttakaan hyökkääjää jolla olisi joku ominaisuus kunnossa.

Osanottoni sille joka tämän pelin paskimman joukkueen saa ensi liigassa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin, kaikki liigan pelit on pelattu ja pudotuspelit voidaan aloittaa. Kiitoksia kaikille runkosarjapeleistä ja tsemppiä playoffeihin!

Narmon Ny Islanders, millonkas sopis pelata tuo eka kierros?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Pelit pelattu!!

Asiaa kuten otsikko, joten ei mutakun poffit käytiin...

Sain tuon taulukon mukaan vastaan Dallasin, joten ei muutankun pelit käyntiin... Mites EinoKeisari pelit onnistuu? Ite en huomenna oo varma ehinkö pelaan, mutta tänään onnistuis kyllä ja itse asissa huomiseen asti klo 02.00. :)
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Pleijariparit:

1. ProoJaska (SJ) - 16. LLcoolP99 (PHI)
2. Calcichew69 (WAS) - 15. Narm0123 (NYI)
3. jomppa (CBJ) - 14. arne69 (LA)
4. kamenski (PHO) - 13. Fupar (CAR)
5. rankkuri (CHI) - 12. Mustakyy13 (ATL)
6. Saube (ANA) - 11. Einokeisari (DAL)
7. kootee78 (PIT) - 10. HELLLCOP (CAL)
8. Rektor (TOR) - 9. Miksa80 (NYR)

Tuo viides sija on kyllä karmiva omalta kannaltani. En kyllä tajua miten Phoenix jäi neljänneksi. Eli käytännössä tämä tarkoittaa sitä, jos pääsen ekalta kierrokselta jatkoon vastassa on ehkä vähiten mieluisa vaihtoehto toisella kierroksella. Olisi kyllä ollut kullanarvoista olla sijoilla 1-3. runkosarjassa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pleijariparit:

1. ProoJaska (SJ) - 16. LLcoolP99 (PHI)
2. Calcichew69 (WAS) - 15. Narm0123 (NYI)
3. jomppa (CBJ) - 14. arne69 (LA)
4. kamenski (PHO) - 13. Fupar (CAR)
5. rankkuri (CHI) - 12. Mustakyy13 (ATL)
6. Saube (ANA) - 11. Einokeisari (DAL)
7. kootee78 (PIT) - 10. HELLLCOP (CAL)
8. Rektor (TOR) - 9. Miksa80 (NYR)

Toivon kaikille huikeaa ja kovaa kamppailua ettei kukaan häviäisi nollille sarjaansa. Mutta toivoisin ehkä Calcichewille mestaruutta, hän pelaa mielestäni todella viihtyisää kiekkoa mun makuun mitä nyt olemme kohdanneet liigassa sekä muuten vain otettu vastakkain pelejä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Meniköhän se nyt niin, että pleijareissa kone osaa itse arpoa koti- ja vierasjoukkueet oikein? Jos ei, niin suosittelen menemään oikean mallin mukaan, eli sarjataulukossa ylempänä oleva aloittaa kahdella kotiottelulla, sitten päinvastoin. Olikohan sitten jo aika vedellä vuorotellen? No samahan se, vaikka vetelis alusta lähtien vuoronperään kotona.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivon kaikille huikeaa ja kovaa kamppailua ettei kukaan häviäisi nollille sarjaansa. Mutta toivoisin ehkä Calcichewille mestaruutta, hän pelaa mielestäni todella viihtyisää kiekkoa mun makuun mitä nyt olemme kohdanneet liigassa sekä muuten vain otettu vastakkain pelejä.

Kiitos näistä sanoista! Kiva, että on joku fani siellä kannustamassa :D nooh onnea tarvitaan nyt, koska maalinteko tökkii pahasti. Pari treeni matsia ottanu nyt onlinessa niin ei uppoa millään. molemmat pelit päättyivät 1-0 vastustajalle , vaikka dominoin peliä mielinmäärin.. ei lupaa hyvää pleijareihin !
 
Meniköhän se nyt niin, että pleijareissa kone osaa itse arpoa koti- ja vierasjoukkueet oikein?

Mun mielestä peli laittaa automaattisesti joukkuuet oikein, eli vaikka toinen kutsuisi peliin ja olisi oikeasti vierasjoukkue, ni hän myös on, mutta hostii silti pelin. Eli sinänsä sama kumpi kutsuu peliin, koska kotiedut sun muut menee silti oikein. Phillyn edustajan kanssa saadaan varmasti kätevästi pelit sovittua, kun molemmat tuuppaa olemaan onlinessa mukavasti ja kaverilistoilta löydytään, ni kathellaanhan matsit tässä jossain vaiheessa sitte poies.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä toivon voittoa joko Dheartedille tai kamenskille.

Dheartedille siksi että on nähnyt vaivaa liigan järjestämisessä ja häntä vastaan pelasin aika hyvin (taisin hävitä kummatkin ottelut vain yhdellä maalilla). Kamenskia taas kannatan siksi, että pelaa jompan ohella selkeästi huonoimmalla joukkueella kärkiporukoista. Huikea suoritus siis päästä noille sijoille. Muistaakseni pärjäsin myös kamenskia vastaan kohtuu hyvin, taisin hävitä 2-0 tai 3-0.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Phillyn edustajan kanssa saadaan varmasti kätevästi pelit sovittua, kun molemmat tuuppaa olemaan onlinessa mukavasti ja kaverilistoilta löydytään, ni kathellaanhan matsit tässä jossain vaiheessa sitte poies.

Jep. Tänään meen kylläkin areenalle ja huomenna tais olla kanssa vähän ohjelmaa. Viikonloppuna pitäs päästä viimeistään sitten alottelemaan.
 
ProoJaska ei häviä kertaakaan koko playoffeissa, varma tieto. Sen verran hyvin Jaska käsittelee noita kyniä, temppuja etc. Milloin aletaan varaamaan jenggei seuraavaan liigaan?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin kohta käyntiin Washington - NY Islanders parin pelit. Luultavasti melko tiukkoja matseja luvassa. Lisää sitten kun on aika..

kamenski näyttää menevän menojaan omassa sarjassaan, siellä 2-0 otteluvoitot.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Washingtonia vastaan tilanteessa 0-3, joten eipä tässä näytä paljon epäselvyyksiä olevan ja neljäs peli lienee pelkkä muodollisuus.

Ensimmäinen päättyi 1-2 ja se oli viimesellä kympillä tolppa sisään, tolppa ulos, tyylinen peli. Oli omat paikat tehdä voittomaali tossa, mutta ei menny niin ei menny.

Toinen peli repsahti 3-8 turpakäräjiksi ja siitä ei paljon kerrottavaa.

Kolmannesta pelistä tuli taasen kuokkaan 3-4. Tulin 1-3 tilanteesta vielä tasoihin kolmannessa, mutta sitten tapahtui jotain ja löysä rannari viivan tuntumasta ilman maskia löytää tiensä verkkoon ja thats it. Parit maalipaikat vielä sain luotua mutta Varlamov hoiti loput.

Vastustaja on kyllä selkeästi parempi, mutta pienellä tuurilla tästä olis ihan sarjan saanut. Nyt ei jäänyt meikäläisen ensimmäisistä pleijareista muuta kun paska maku suuhun ja luu käteen. Jos jotain positiivista pitää hakea, niin ei tarvi ainakaan kevätliigassa Islandersilla pelata!
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Pleijarit laitettu omaltakin osalta käyntiin.

Ekan pelin hoidin 4-1, joskin peli oli melko tasainen. Oli tosin mielestäni koko ajan ihan hyvin hallinnassani tuo peli.

Toinen peli sitten pistikin hieman vituttamaan, alkuun lagaili jonkin verran ja eka erä meni 0-0, toisessa erässä alkoi sitten jumalaton lagi ja vastustaja teki kaksi maalia tuon lagipiikin aikana. Hieman tämän jälkeen kevyen lagin aikana tein yhden omiin. Kolmanteen erään lagi mystisesti katosi ja sain kavennettua 2-3, jotka jäi loppulukemiksi. Lagasiko sinulla yhtälailla Mustakyy? Itsellä tuntuisi vain olevan se, että en osaa tuossa lagissa pelata sitten yhtään, kun pelaajat eivät joko tee mitä käsken, tai tekevät sen vitusti myöhässä. No kai se molemmille sama on...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös