PS3: NHL10 talviliiga

  • 57 658
  • 869

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Olpan jättäydyttyä pois voin varata hyvällä omalla tunnolla Flyerssit. Ehkäpä tällä taktiikalla nään Capitalssinkin vähän korkeammalla sarjataulukossa :).

GT: LLcoolP99
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mahtavaa että saatiin uusi liiga pystyyn näin pienellä varoitusajalla. Viimeksi itelle jäi käteen Oilers, kun ei oikein muuta enää ollut. Nyt kun näytän olevan varausvuorossa ajoissa otan Ducksit kokeeksi käyttöön. Saas nähän onko joukkueella mitään merkitystä. :)

Anaheim Ducks
JA-nick: Saube GT: Saube
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Onkos toi liiga jo perustettu vai milloin tarkoitus aloittaa? Tässähän vois jo pelailla näitä jumbofinaaleja pois :).

Tuolla alotusviestissä on muuten mennyt mun ja hellcopin joukkueet ristiin, mutta Dhearted korjannee asian?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vancouver Canucks meikälle, jos nyt natsais pleijaritkin.
GT: Femus80
 
Onnistuiskos mitenkään et kun Olpaa ei tulekkaan tähän talviliigaan, niin pääsis jo tossa ysin maissa varailemaan jo? Onko toosi huono idea ja missasinko pahasti jotain, eli menikö se paikka jo toiselle pelurille? No joo, mutta viimeistään sitte huomenna varataan paikka.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Onnistuiskos mitenkään et kun Olpaa ei tulekkaan tähän talviliigaan, niin pääsis jo tossa ysin maissa varailemaan jo? Onko toosi huono idea ja missasinko pahasti jotain, eli menikö se paikka jo toiselle pelurille? No joo, mutta viimeistään sitte huomenna varataan paikka.

Eiköhän tuo ole OK,

itselle nyt heti varausvuoron alkuun Chigaco
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Onkos toi liiga jo perustettu vai milloin tarkoitus aloittaa? Tässähän vois jo pelailla näitä jumbofinaaleja pois :).

Tuolla alotusviestissä on muuten mennyt mun ja hellcopin joukkueet ristiin, mutta Dhearted korjannee asian?

Joo korjattu.

Laitan liigan pystyyn huomenna aamulla ja kaikille osallistujille lähtee salasana yv:llä
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
No voi.. unohdin täysin, että varaus alko jo kuudelta.

Noh, otetaan sit pikkurilliporukka eli New York Rangers.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Niin missä vaiheessa tulee infoa siitä, ketkä ovat tuossa viidennessä vaiheessa? Eli että kelpuutetaanko mukaan ja uudet käyttäjät.

Käytännössä huomisesta eteenpäin nopeat syö hitaat. Minulla on myös mustalista, jota en tässä julkiseksi laita, mutta ilmoitan mustalistalaisille heidän yrittäessään varata joukkuetta, että ei pääse mukaan. Toki itseään voi sitten yrittää puhua ulos mustalta listalta.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käytännössä huomisesta eteenpäin nopeat syö hitaat. Minulla on myös mustalista, jota en tässä julkiseksi laita, mutta ilmoitan mustalistalaisille heidän yrittäessään varata joukkuetta, että ei pääse mukaan. Toki itseään voi sitten yrittää puhua ulos mustalta listalta.
Selvä homma. Täytyy sitten koettaa duunissa olla hereillä aamulla, jos sattuisi koneella olemaan ja varata joku mielekäs joukkue :)
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Tiedän että keskeytin viime liigan, olen pahoillani siitä, mutta vannon että pelaan tämän liigan loppuun! Joukkueeksi Detroit Red Wings.

Ensinnäkin keskeyttäneiden joukkueiden varaaminen alkaa huomenna aamulla vasta. Ja nuo perustelut eivät ole ikävä kyllä vielä kohdallasi riittävät. Laitan yv:llä lisätietoa.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Eli uusien ja keskeyttänäiden joukkueiden varaus alkaa huomenna klo 10-> Tätä ennen tulleet varaukset voi jättää huomioimatta. ELi jos joku varaa joukkueen 9:30, niin kyseinen joukkue on vapaa varattavaksi 10:00. Eli älkää hätiköikö.

Jos jota kuta ilmoittautunutta ei päästetä mukaan, niin ilmoitan siitä ja tämän henkilön joukkue siirtyy varasijoilla oleville. Varasijoilla olevat saavat sitten vielä huomenna illalla varata vapautuneita joukkueita, mutta ilmoitan sille tarkemmat ohjeet huomenna, viimeistään klo 22 mennessä.

Eli vaikka kaikki joukkueet olisvat menneet kannattaa ilmoittautua varasijalle ilman joukkuetta.

Pääylöstimpan kohdalla sallittiin poikkeus, koska oli niin aktiivinen liigan lopussa. (ja tästä liigasta saa kenkää jos ei ole aktiivinen myös alussa). Samanlaisia poikkeuksia voidaan tehdä hyvien perusteluiden kanssa saapuvien, 1-3 peliä vaajaaksi jääneiden pelureiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Katsotaan liittyykö liigan pajatso mukaan nyt vai vasta kevätliiga kakkoseen. Muutaman pelin oon uuden sukupolven NHL:ää vääntänyt, mut oma PS3 ja NHL10 tulee vasta tällä viikolla. Aikaa on nykyisellä "koti-isällä" kyllä pelata. Ja minä voin ottaa sen Islandersinkin, se on sama millä minun taidoilla pelataan :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varaan Washington Capitalsin! Harmi, että Ducksit menivät.. En ole muilla jengeillä pelannutkaan ikinä, ja juuri kaveri toi kiinasta getzlafin pelipaidan :D no aivan sama. Ovylla voittoon !

GT: Calcichew69
Joukkue: Washington Capitals
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tiedän että keskeytin viime liigan, olen pahoillani siitä, mutta vannon että pelaan tämän liigan loppuun! Joukkueeksi Detroit Red Wings.

Täytyy kyllä tästä sivusta kommentoida, että Odonkor/DKotka oli tuossa edellisen liigan lopussa todella passiivinen. Useampi pelaaja ilmoitti, että pelit yhteydenotoista huolimatta pelaamatta nimenomaan tätä joukkuetta vastaan.

Onlinessa oli kyllä usein, mutta pelaamassa muita pelejä. Liigan GM tehköön päätöksen. Mielestäni pasiivisuuden aikasemmassa sarjassa täytyy jotenkin näkyä siinä hyväksytäänkö tähän mukaan. Ainakin parempina perusteluina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös