Valko-Venäjän rupusakki aloittanut sarjan ihan vahvasti 7-1-1 saldolla. Pistepörssissä taitaa olla kolmoisjohto Kostitsynin veljesten ja Grabon ansiosta. Pelit on ollut mukavia, mitä nyt olen joutunut aika pahasti puolustamaan jokaisessa pelissä, ei tällä sakilla mihinkään Hawaiji kiekkoon viitsi lähteä.
Kirkkaimpana tähtenä rajun puolustustaistelun jälkeen 1-0 voitto Kanadasta. Vähän naurahdin kun katoin Kanadan overalleja verrattuna omiini, pientä tasoeroa havaittavissa.
Taas ruskeimpana paskana pohjalla äskeisin peli Lanttulaatikkoa vastaan. Aivan paskaa koko peli, pelkkää tökkimistä ja keskialueen sähellystä. Sitten sekunti ennen matsin loppua löysä veto maalia päin ja tämä mun seula päättää imeä sen aika karmaisevalla tavalla maaliin. Semmosta.
Erityismainintaa annettava sukunimelle Arkapov, jonka alivoimapelaaminen ei ole arkaa nähnytkään. Myös Sheiman, jonka ensin katsoin olevan SheMan, on hyvää alivoimaa pelannut. Joku transvestiitti se kai on, mutta en minä ole tuomitsevaa sorttia.
Lehmänpersettä voi näyttää maalivahdille, ja ykkösketjun laitahyökkääjä Konstantin Koltsoville, melkoisia lapasia on molemmat.