PS3: NHL 13 GM Connected-liiga (vain GM)

  • 63 352
  • 796

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Voisikohan Bostonin GM pikkuhiljaa ilmotella ittestään?
Oletko laittanut yv:tä menemään? Näin saataisiin varmaan nopeimmin homma etenemään, olettaen että et ole vielä tätä tehnyt.

Kingsillä näyttää olevan melko jäätävä mestaruusdarra, vaikkakin viimeisessä pelissä oli jotain elonmerkkejä kun upeasti aloittanu Nashville kaatui lukemin 3-0. Jatkossa toivotaan parempaa menestystä.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Eikö Pavel Kubina kiinnosta ketään? Iski neljään peliin 0+3 ! Olisin kiinnostunut kovatasoisemmasta pakista (87+) ja vaihdossa voisin antaa vaikka Pronger (85) + Kubina (83) ! Myös hyökkääjien kohdalla olen valmis vastaavaan kauppaan eli Kubina + hyökkääjä <---> parempi hyökkääjä. Jokaista em kriteereitä täyttävää tarjousta en hyväksy. Tarjoukset mielellään yv:llä täällä.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Miten Nashvillen taival alkoi? Ei pääse pleikkarille tänään.
5-2-0 21,7% ja 92,6%
Halischuk 29 ottelua pois.

Viitsisikö joku kertoa Colorado Avalanchesta? Miten kausi alkoi, entä loukkaantumiset? Duchenen tehot, entä keitä vapaita pelaajia sain?
1-4-0 9,1% ja 78,9%
Duchene 5 0+1
Tanguay 4 1+5
Ei loukkaantumisia.
Sopel, Leclaire, Bouillon, Commodore, Blake, Morrison, Brunette ainakin.
Pyat lähti waiweriin..

Miten meni Islandersilla?
5-1-0 33,33% ja 85%
Hamonic 6 1+6
Grabner 6 5+4 Kiittää saa jatkaa samaa tahtia :)
Ei loukkaantumisia.

Kesäesalle (Boston) laitettu viestiä mm. koskien meidän maalivahti kauppaa.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Columbuksen kausi lähti hurjasti käyntiin joukkueeseen nähden. Kausi alkoi siis 3-1-1 recordilla. Alivoima on ainoana joukkueena 100%, ylivoimakin kohtuulista 25% tehoista. Masonin torjuntaprosentti 95,3 joka on pelin mielestä huono...
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Jos Bostinin GM ei saa treidejä hyväksyttyä ennen tämän päivän simulointia niin mielestäni voitaisiin ottaa tilalle toinen jamppa. Nämä etukäteen sovitut treidit oli pitkään kaikkien tiedossa ja oli 4 päivää aikaa vaivautua linjoille hyväksymään niitä. mitä mieltä muut?
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Jos Bostinin GM ei saa treidejä hyväksyttyä ennen tämän päivän simulointia niin mielestäni voitaisiin ottaa tilalle toinen jamppa. Nämä etukäteen sovitut treidit oli pitkään kaikkien tiedossa ja oli 4 päivää aikaa vaivautua linjoille hyväksymään niitä. mitä mieltä muut?

Samaa mieltä, voisi edes ilmoitella, jos on jostain syystä estynyt tulemaan...
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Ja pieni ilmoitus! Pistäkää vaihtopyynnöt Torontolle ensiksi Visnovskylle täällä Jatkoajan puolella, mitään sooloilua en tee Torontolla! All-U, hylkään tuon kaupan...

Ja kesäesalla on tämä päivä aikaa ilmaantua liigaan! Muuten hänen tilalleen tulee varamies ja valitusmahdollisuutta ei sitten ole.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Ehdotuksia saa tehdä, mutta tosiaan, osoitteeksi Visnovsky kun Toronto on kyseessä.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Meikäläisellä ei jäätyile pahemmin, mutta ikäänkuin skippaa vapaiden pelaajien yli se valinta, eli en voi katsoa vapaita pelaajia ollenkaan. Onkohan se joku bugi ja auttaisikohan siihen jos poistuisi liigasta ja liittyisi uudestaan? Koska olisi kumminkin ihan kiva edes jossain vaiheessa vapaita pelaajia selailla..
 

Plair

Jäsen
Minulla ei ole liiga jäätyillyt, mutta toimii kyllä älyttömän hitaasti. Kokoonpanoista Menu-valikkoon siirtyminen kestää sen 10 sekuntia tai ylikin.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
No niin, aloitan simuloimisen. Editoin tähän viestiin sitten Toronton tilanteen näiden kolmen päivän jälkeen.

Edit: Ja loukkaantumiset vain paranee... Marleau 50 peliä ja Nielsen 32...

Toronton tilanne:

1-4-0, konferenssin viimeinen. TM 8 ja PM 21, YV% 18,8 ja AV% 58,3.
 
Viimeksi muokattu:

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Tuota tuota... Onko minulla mennyt nyt jotain ohi..?
Sivulla kolme(?) suunnalleen sovittiin tahtia n.10 peliä paivässä jotta saadaan sitä uraakin tehtyä. Nyt ollaan kaks päivää simuloitu ja ei ole yhdelläkään managerilla kymmentä peliä takana?
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Tuota tuota... Onko minulla mennyt nyt jotain ohi..?
Sivulla kolme(?) suunnalleen sovittiin tahtia n.10 peliä paivässä jotta saadaan sitä uraakin tehtyä. Nyt ollaan kaks päivää simuloitu ja ei ole yhdelläkään managerilla kymmentä peliä takana?

Et ole. Tällä tahdilla mennään treidien tekemiseksi... Tuo Marchand on mielenkiintoinen, 4 vai 5 seuraa jo hänellä...

Kesäesa potkaistaan liigasta epäaktiivisuuden vuoksi! Hänen tilalleen tulee Herkku, jonka lisään liigaan huomenna.
 

Ralph

Jäsen
Voisiko joku kertoa seuraavien pelaajien overallit:

Andrew Brunette
Jason Blake
Brendan Morrisson
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Koskas simuloidaan? Mun puolesta voitais simuloida tästä lähtien 2-3 kertaa päivässä, vaikka päivällä ja illalla. Mitä mieltä muut ovat?
 
Viimeksi muokattu:

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Minun mielestäni järkevin olisi simuloida kerran päivässä. Kaikilla olisi tasavertainen mahdollisuus muokata kokoonpanoja yms. simulointien välissä. Minulla ei ainakaan vielä ole mahdollisuutta päivisin tehdä mitään muutoksia, saisi tulla se NHL 13 app myös Play-storeen Androidin käyttäjille.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Minun mielestäni järkevin olisi simuloida kerran päivässä. Kaikilla olisi tasavertainen mahdollisuus muokata kokoonpanoja yms. simulointien välissä. Minulla ei ainakaan vielä ole mahdollisuutta päivisin tehdä mitään muutoksia, saisi tulla se NHL 13 app myös Play-storeen Androidin käyttäjille.

Jos tahti olisi mainitsemasi kerran päivässä, etenisi ottelut n. 3 ottelua päivässä, jolloin jo pelkkä runkosarja kestäisi 27 päivää eli koko kausi kestäisi yli kuukauden! Minusta tämä taas olisi ehdottomasti liian hidas vauhti.
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Jos tahti olisi mainitsemasi kerran päivässä, etenisi ottelut n. 3 ottelua päivässä, jolloin jo pelkkä runkosarja kestäisi 27 päivää eli koko kausi kestäisi yli kuukauden! Minusta tämä taas olisi ehdottomasti liian hidas vauhti.

Olen kyllä samaa mieltä, että noin pienellä ottelumäärällä kausi menee turhan hitaasti. Tarkoitin vain sitä, että kaikilla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta päästä muokkaamaan kokoonpanoja kesken päivän, joten simulointi olisi hyvä tehdä kerran päivässä. Eikö simuloitavaa aikaväliä ole mahdollista kasvattaa? Eikös aiemmin ollut puhetta, että otteluita simuloitaisiin huomattavasti enemmän yhdellä simuloinnilla?
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Olen kyllä samaa mieltä, että noin pienellä ottelumäärällä kausi menee turhan hitaasti. Tarkoitin vain sitä, että kaikilla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta päästä muokkaamaan kokoonpanoja kesken päivän, joten simulointi olisi hyvä tehdä kerran päivässä. Eikö simuloitavaa aikaväliä ole mahdollista kasvattaa? Eikös aiemmin ollut puhetta, että otteluita simuloitaisiin huomattavasti enemmän yhdellä simuloinnilla?

Onhan mahdollista simuloida ensin pätkä ja heti perään toinen ja ehkä kolmaskin pätkä, jolloin kausi menisi mielestäni sopivaa vauhtia. Eli ei niitä simuloimisia ole pakko tehdä eri aikoihin.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Onko tietoa milloin tuo NHL13 app ois tulossa androidille?

Eilen kyselin tuosta tahdista ja se on tämä nyt sen takia kun Bostoniin ei saatu manageria ja nyt siellä ois manageri mutta onkohan Herkku vielä liittynyt? Sieltä pitäis saada ukkoja liikkeelle että saatais jo sovitut treidit tehtyä ja sitten vauhtiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös