PS3: Jatkoaika - Olympiaturnaus

  • 10 480
  • 150

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Kolmannessa erässä USA oli ehkä niskan päällä, ainakin laukaukset tasoittuivat. Kaksi maalia tosiaan tyhjiin.

Joo, kolmas erä meni jenkeille. Varsinkin erän puolesta välistä hallitsit täysin. En saanut vaihdettua viimisten minuuttien aikana ja mokenkin otin pois vaikka olit kiekossa.


Norja edelleen linjoilla. Pelaamatta on Ruotsia, Venäjää ja Tsekkiä vastaan.
 
Täältä myös sellaisia terveisiä, että aika tuskaista oli Tsekkiä vastaan pelata nykimisen takia. Onneksi kuitenkin jatkoajalla pisteet kotiin kun ei oikein maalipaikat kelvanneet Kanadan veljille varsinaisella peliajalla.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Olisko jenkit paikalla niin sais vikan matsin alta pois.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites täällä menee pelien suhteen? Voisko puhua kohta jo pleijareista?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Joskus viikko sitten olin vielä hikiseen viivan yläpuolella. Tilanne on tosin saattanut jo muuttua. Koittakaas pelata pelit pois, ei noita varmaan kukaan jaksa enää hakata maaliskuussa. Jos joltain uupuu paljon matseja, niin suosittelen rankkaa karsintaa. Parempi sekin, kun että jää koko turnaus roikkumaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus viikko sitten olin vielä hikiseen viivan yläpuolella. Tilanne on tosin saattanut jo muuttua. Koittakaas pelata pelit pois, ei noita varmaan kukaan jaksa enää hakata maaliskuussa. Jos joltain uupuu paljon matseja, niin suosittelen rankkaa karsintaa. Parempi sekin, kun että jää koko turnaus roikkumaan.

Joo pelit pitäs alkaa pikkuhiljaa olee kasassa jo. Ei tätä jaksa vääntää enää sit sunnuntain jälkeen, kun oikeat finaalitkin on pelattu.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Täällä ollaan ainakin valmiita. Olisi kyllä mukava, että saataisiin vietyä tämä turnaus loppuun asti. Alkaa jo tunnelma latistua tämän kohdalta, kun ei millään päästä kuolemanpeleihin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä ollaan ainakin valmiita. Olisi kyllä mukava, että saataisiin vietyä tämä turnaus loppuun asti. Alkaa jo tunnelma latistua tämän kohdalta, kun ei millään päästä kuolemanpeleihin.

kun pääsen töistä kotiin niin katson miten pelejä on pelattu ja karsin kovalla kädellä jos näyttää että esim häntäpään jengit joilla ei ole mahiksia kaheksan joukkoon olisi pelejä pelaamatta paljonkin.
 
Kuubextra ei näköjään suostu vastaamaan mun yviesteihin ja onlines odottaminen ei minua kiinnosta. Venäjä - Norja / Norja - Venäjä ? MILLOIN PELATAAN???
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
USA osalta alkupelit ovat ohi. Viimeisessä matsissa nihkeä 1-0 voitto Ruotsista. Tiukkaa tekee jatkopeleihin pääseminen, tehtyjä maaleja on syntisen vähän.

Katsellaan.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Milloin nää pleijjarit alkaa?

Ainakin Norja - Tsekki pelaamatta. Norja nyt ja tänään linjoilla. Muuten menee loppuviikolle, johtuen muutosta.

e. Nopeasti laskettuna yhteensä neljä peliä pelaamatta.

Kuubextran kanssa samaa täällä. Kolmesti oon pyytäny sälliä pelaamaan yv-viestillä mutta ei.

Kuuseen tollaset.

Lisäsin sut kaveriks että päästään pelaan peli pois ;)
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna 3.3 klo 18.00 pitää olla kaikilla pelit pelattuna! Ei tätä liigaa jaksa koko elämää vääntää. Ei siellä montaa peliä taida kenelläkään olla pelaamatta joten ei voi olla vaikea saada sovittua pelejä.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Huomenna 3.3 klo 18.00 pitää olla kaikilla pelit pelattuna! Ei tätä liigaa jaksa koko elämää vääntää. Ei siellä montaa peliä taida kenelläkään olla pelaamatta joten ei voi olla vaikea saada sovittua pelejä.

Mulla on ollu yks peli toissa sunnuntaista lähtien. Ei olla Tsekin kanssa satuttu linjoille samaa aikaa. Oon kyllä melko paljon ollu kyttäämässä peliä. Elikkä millos Tsekille kävis matsi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös