"Latvian maalivahti löytyi kuolleena Suomi pelin jälkeen hotelli huoneesta"
Latvialle sensaatiomainen 3-2 voitto Venäjästä. Kolme maalia vikaan erään JA VENÄJÄ ON LYÖTY!
Latvialle sensaatiomainen 3-2 voitto Venäjästä. Kolme maalia vikaan erään JA VENÄJÄ ON LYÖTY!
Keskeytysprosentti on mulla liian suuri enkä pääse pelaamaan. Mitä tehdään?
Näemmä kutsu pitää käydä hyväksymässä, kun yritin vaan kirjautua liigaan syöttämällä nimen ja salasanan ym., eli my bad. Huomenna sitten toivottavasti pelaamaan.
Mites muuten, millanen on aikataulu näiden alkumatsejen kanssa?
Nih! Nyt on pelikielto lusittu ja taas ollaan back in business!
Elikkäs: Olen nyt tänään illalla n. klo 18.00 -> 21.00 pleikalla, eli silloin saa vapaasti haastaa. Ensimmäisen matsin Slovakia hävisi Venäjälle, eriskummallisen maali-iloittelun jälkeen. Ottelu meni jatkoajalla 5-6 Venäjän nimiin. Vaikka se oli Slovakian ensimmäinen ottelu, voin melkein jo sanoa että Venäjä pääsee pitkälle...
Tavoitteena itsellä play-off paikka, sitä kautta niin pitkälle kuin mahdollista. Onnea kaikille turnaukseen!
Itse paikalla nyt ainakin klo 14-16, jonka jälkeen huomenna iltapäivällä ja illalla.
Huomatkaa muuten, että tein toisenkin liigan muille halukkaille jotka eivät mahtuneet mukaan tähän liigaan. Ettette vahingossa postaile sinne mitään viestejä peleistänne! Tuli niin paljon kyselyjä niin päätin, että toinen liiga passaa ihan hyvin tohon vierelle.
Jos viellä teet kolmennen ni hihkase mulle, en jaksanu enää millään Norjalla mukaan lähteä. Latvian kulta on jo ihan hyvä haaste itselle.
Jos Gr8-8 tai Beagle-Boy tahtoo tänään pelata vielä ihmisten aikaan pistäkää viestiä.
Jos Gr8-8 tai Beagle-Boy tahtoo tänään pelata vielä ihmisten aikaan pistäkää viestiä.