Ilmoitan et en kerkee. Töissä klo 18 asti ja sen jälkeen a-junnujen pelii. Eli ei toivoa et sais pelejä pelattua.
No voi perse. Sulla oli vissiin yks peli pelaamatta, muistatko ketä vastaan se oli? Koska joitain tuolta karsin veke varmaan, jos ei saa pelejä pelattua. Katotaan kuuden jälkeen miten jengi on saanu pelattua.
USA ja Norja oli kohtaamatta. Onko toinen sitten jo lähtenyt/potkittu, en tiedä.
Reilut pari tuntia olin onlinessa eikä Latviaa taikka Kuubextraa näkynyt, joten mulla näemmä jäi pari peliä pelaamati.
USA ja Norja oli kohtaamatta. Onko toinen sitten jo lähtenyt/potkittu, en tiedä.
Ehtiskö NUPENVIINA tulla pelaamaan tuon puolivälierän pois milloin? mulle kävis heti.
Millos Body Check/mirrorland haluat pelata pelin pois? Tänään käy n. 2130 saakka. Huomenna sitten vähän huonommin. Laita vaikka yv:llä aikoja.
Mihin aikaa tänään kävisi?
NUPENVIINAN Latviaa vastaan Suomella äsken. 4-1 voitto. Tasaista vääntöä, Suomella ehkä paremmat maalipaikat. Hagman iski ekassa vaihdossa ranteella alapesään 1-0. Tasoitus tuli alivoimalla pakiston hölmöillessä.. Koivun Mikko pisti Leijonat johtoon hyvällä lämärillä b-pisteeltä. 3-1 oli aika nätti maali, eka Koivu kynäs pari jätkää ja antoi namupassin Hagmanille joka pistä kolmen tolpan kautta sisään. 3-1. Saku kaunisteli numeroita ajassa 59.59 ohjaamalla kiekon längistä sisään. Kiitos pelistä!
Mites noi muut puolivälierät etenee? Ainakin Visnovskyllä ja Lanttulaatikolla on pelaamattat, kuten myös mirrorlandilla ja LlcoolP99:lla. Millon ehditte ?