Mainos

Provoketju

• 185 936
  • 2 410
Tila
Viestiketju on suljettu.

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Re: Jalkapallosta vielä

Viestin lähetti HABS #11
täällä on ollut jos jonkinlaista juttua jalkapallosta ja kaikki ovat kehuneet jotain tiettyä maata tai sen sarjoja. Kukaan ei ole kuitenkaan kirjoittanut oikeasta jalkapallosta! Viimeinen oikea jalkapalloilija on Winnie Jones! Kaikki muut ovat itkeviä mammanpoikia. Tämä on fakta. Jos kaikki olisivat pelaajana yhtä hyviä kuin Winnie pelatessaan niin jalkapallo olis todella upea laji.

Tämä sinun idolisi - englantilaisen taistelupallon ilmentymä - on nimeltään Vinnie Jones.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Fontaine teki yksissä kisoissa lähes saman kuin Myyller muutamissa, joten aika heikko esitys Kertiltä.

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Re: Re: Jalkapallosta vielä

Viestin lähetti Timi
Tämä sinun idolisi - englantilaisen taistelupallon ilmentymä - on nimeltään Vinnie Jones.

Kiitos korjauksesta.

Kaikki etelä eurooppalaiset potkupalloilijat saisivat ottaa oppia Vinniestä kuinka JALKAPALLOA pelataan.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti OldTimeHockey
Kai sä nyt sen ymmärrät, että FC narrit käväisi divarissa, koska oli harjoitellut kovempaa kuin kaikki muut seurat koskaan yhteensä.
Sitäpaitsi konsernijohdon ohje on että panostetaan vain kevääseen.

Jokerit - elävä todiste että perinteitä VOI ostaa.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Footless
Aivan toista kuin Bluesin huolellisesti suunniteltu ja tyylikäs paita. Jota ei ole pilattu miljoonilla mainoksilla.
Mistä se B-lose-paita on varastettu, ai niin NHL:stä...

Ja jokereiden paita on pöllitty Atlantasta. Ihme että Jokerit ovat niiin tyhmiä etteivät tajunneet pölliä edes Mighty Ducksin paitaa...

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Re: Re: Re: Jalkapallosta vielä

Viestin lähetti HABS #11
Kiitos korjauksesta.

Kaikki etelä eurooppalaiset potkupalloilijat saisivat ottaa oppia Vinniestä kuinka JALKAPALLOA pelataan.

Vinnie on muuten jalkapallouransa jälkeen tehnyt pari ihan hyvää elokuvaakin. Tulee nyt päälimmäisenä mieleen miehen hyvä suoritus elokuvassa "Snatch". Jotenkin tuo Vinnien jurous ja hänen hahmonsa on kuin yksi ja sama henkilö. En usko, että hänestä olisi näyttelemään kovin monipuolisissa rooleissa, mutta tuo palkkamurhaajan rooli sopii kuin valettu.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Ettehän te ees osaa provota.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Oulu on helvetin paska kaupunki. Siellä haisee pahalle (melkein kuin valkeakoski), kaupunki on ruma, siellä tuulee ja on kylmä. Lisäksi kaupunki on niin tylsä, että siellä Kärpätkin lasketaan viihdykkeeksi.

Espoo taas on esimerkki siitä että kaupunkioikeudet saa rahalla (vinkkinä muillekkin kunnille, jotka kokevat itsensä paskantärkeiksi).

Hämeenlinna: HPK on viihdyttävä joukkue, jolla on typerimmät fanit. Kaupungista ei voi sinänsä mitään sanoa. Tuskin siellä kukaan mukaan on käynyt.

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
No kun minä en itse ikinä provosoi ta provosoisu, niin tämä ketju on osaltani turha. NIINPÄ!

Jokos ne mikit on viety pois sieltä jaffa-areenan narri katsomosta?

Viestin lähetti dana77
Oulu on helvetin paska kaupunki. Siellä haisee pahalle (melkein kuin valkeakoski),

Siis hetkinen! Vaikka Oulu olisikin paska kaupunki, niin ei sillä ole mitään jakoa Valkeakoskelle, ainakaan hajussa!! Itse asuin Valkeakoskella n.20-vuotta ja vedän kyllä herneen nenään jos joku kehtaa väittää, että joku Oulu pärjäisi sille hajussa!!!

Pistä nyt sitten pientä suhteellisuutta vaikka tämä nimenomaan provosoimisketjuksi on tarkoitettukin!!!

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Eagle:

"Fontaine teki yksissä kisoissa lähes saman kuin Myyller muutamissa, joten aika heikko esitys Kertiltä."

Joo, näino. Esitys oli aivan rektumista.

Uskaltaisin muuten väittää, että Müllerin maali/peli -saldo pelaamissaan maa- tai sarjaotteluissa on parempi kuin Fontainella. Saatanhan tosin olla väärässä.

Knight Hawk:

"Ranger ylitit odotukseni - huomasit kirjaimen puuttumisen ;)"

Yep. I've got my moments.

Ranger

Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti dana77
jokereiden paita on pöllitty Atlantasta

Ei oo tarkoitus puuttua pikkuasioihin, samalla asiallahan tässä ollaan, mutta mun mielestä Jokerit on käyny Floridan fanikaupasta kääntämässä (tai siis ostamassa tietty, kun on Jokereista kyse) niin valkoiset kuin sinisetkin paitansa.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Daespoo
Daespoo on täällä koska toisin kuin tietyt tyhmät HPK-fanit, Daespoo osaa kirjoittaa provoilematta.
Anteeksi, mutta pitää huomauttaa, että tämä on nimenomaan se "Provoketju" eikä "Kerro vuosisadan vitsi" -ketju, missä luultavasti luulit olevasi. Ei silti, onhan Daespookin kirjoittanut myös HPK:sta jotain joskus yrittämättä provosoida ketään - kai.

Daespoolle kylläkin kuuluu vilpittömät kiitokset osallistumisestaan keskusteluun Jatkoajassa. Juuri tuollaiset kirjoittajat pitävät tämän palstan puhtaana liiallisesta vakavuudesta, sillä viiltäviä asiantuntijakirjoituksia vähättelemättä pidän Jatkoajan suurimpana antina itselleni keskustelupalstan viihdettä, jollaista saan parhaiten toisten kirjoittajien humoristisista kirjoituksista.

Nimim. "Hymy päivässä Jatkoajan parissa pitää itsetunnon korkealla"

PS. Ja vaikka tämän pitikin olla provoketju, laittakaa nyt kaikki tosikkomaisimmat - nimiä mainitsematta - itsellenne sopivia hymiöitä tuonne rivien väliin. Yrittäkää suosia sellaisia hymiöitä ja paikkoja, jotka pitävät verenpaineenne ohjesäännön mukaisessa arvossa.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja te kaikki, ketkä ette ole osanneet kirjoittaa saksan "u-umlautia", eli ü-kirjainta, olette provoisoineet minua sen verran, että paljastan teille sen suuren salaisuuden, kuinka nuo pisteet saa u-kirjaimen päälle.

Siellä kirjainnäppäiksen oikeassa laidassa, enter- ja å-nappuloiden välissä on nappula, jossa on hassuja merkkejä (^¨~) ja kun sitä painaa ennen u:n kirjoittamista (ei tarvitse edes shiftiä painaa samalla!), ilmestyy ainakin minun ruudulleni pisteet tuon u-kirjaimen päälle. Suosittelen kokeilemista, jos vielä aiotte Müllereitä ja muita kirjoitella...

Ja pitipä vielä sanomani, että tämä taitaa olla ensimmäinen ketju, jossa olen saanut kokea sen ihmeen, että varjo on lähestulkoon kehunut minua! Mitähän vielä...

EDIT: Ja taas on edetty yhteisvastuusta maapallon tuhoutumiseen ja ihmisen moraaliin (tai itsekkyyteen) eräässä ketjussa...

Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No heitetään provoa...

Me teekkarit olemme Suomen tulevaisuus ja muutenkin fiksuinta ja hauskinta porukkaa. Jos joku ei kestä meidän huumorintajuamme, hän on tylsä ja tosikko ja huumorintajuton.

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Chip
Ja te kaikki, ketkä ette ole osanneet kirjoittaa saksan "u-umlautia", eli ü-kirjainta, olette provoisoineet minua sen verran, että paljastan teille sen suuren salaisuuden, kuinka nuo pisteet saa u-kirjaimen päälle.

Siellä kirjainnäppäiksen oikeassa laidassa, enter- ja å-nappuloiden välissä on nappula, jossa on hassuja merkkejä (^¨~) ja kun sitä painaa ennen u:n kirjoittamista (ei tarvitse edes shiftiä painaa samalla!), ilmestyy ainakin minun ruudulleni pisteet tuon u-kirjaimen päälle. Suosittelen kokeilemista, jos vielä aiotte Müllereitä ja muita kirjoitella...

Hmm, onpas hassua. En löytänyt näppiksestäni tuota hassua a-kirjainta, jossa on pallukka päällä, mutta p:n oikealla puolella on tuo ü-nappula *tähän kohtaan sitten hymiö, joka tarkoittaa sitä, että kyseessä oli surkea vitsini*

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onks ne teekkarit niitä samoja juttuja jotka Espoossa mun työmatkan varrella haalarit päällä kännissä syö tuettua ruokaa?

Mielenkiintoisen merkityksen on saanut sana "tulevaisuus" nykyään...

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teekkarit ovat tavallaan sama asia kuin esim. lokit, kukaan ei tiedä miksi niitä pitää olla, mutta silti niitä on niin maan prkl:eesti.

MadMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, LFC
Viestin lähetti Axel K.
Onks ne teekkarit niitä samoja juttuja jotka Espoossa mun työmatkan varrella haalarit päällä kännissä syö tuettua ruokaa?
Näytät kannattavan HPK:ta. Joko sulla on helvetin pitkä työmatka tai sitten olet vain hullu ja kannatat ry:tä.

Viestin lähetti Axel K.
Mielenkiintoisen merkityksen on saanut sana "tulevaisuus" nykyään...
Nimenomaan. Harvoin tulevaisuuteen yhdistetään positiivisa käsitteitä. Tässähän sana "tulevaisuus" tarkoittaa erittäin positiivisia näkymiä Suomen kannalta.

Ja sitten vielä Sistikselle: Ei teistä manselaisista teekareista ole mihinkään. Otaniemessä ne tosimiehet on.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti MadMan
Ja sitten vielä Sistikselle: Ei teistä manselaisista teekareista ole mihinkään. Otaniemessä ne tosimiehet on.

Paskapuhetta, tunnen yhden otaniemeläisen sähköteekkarin, joka eksyi Tampereelle Bommareihin, eikä kestänyt sitä enää mitenkään. Sammuttuaan näihin bileisiin, hän heräsi lopulta sivuhuoneesta patjoilta. Järkkärit kysyivät, tietääkö hän missä hän on. Hän vastasi "Itäkeskuksessa!"

Otaniemeläiset eivät osaa edes pelata kyykkää, voitto tullut viimeisinä vuosina aina Tampereelle.

Viestin lähetti Axel K.

Ei. Teekkarit ovat niitä, jotka opiskelevat rauhalliseen tahtiin, viettävät mahtavaa elämää samalla, tienaavat siinä sivussa hyvät rahat ja valmistuvat pomoiksi komentelemaan humanisteja, AMK.n 'korkeakoulututkinnon' suorittaneita ja duunareita.

Eli siis, helpolla ja hauskasti elämän huipulle! Teekkariksi pääsy onkin sitten se suurin ongelma, siihen pääsevät vain kovat tyypit.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Sistis:

Eikös tuo teekkari tarkoita teknisessä korkeakoulussa opiskelevaa?

Ihankuin mulla olisi joku pieni kutina siitä että Nääsvillessä asiat ovat toisin :)

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä, minulla on helvetin pitkä työmatka. Kyllä, kannatan ry:tä. Kyllä, olen hullu.

Mutta, en maksa verojani Espooseen, käyn vain vain viemässä tuloja teekkareilta ja muilta vähäosaisilta kuten alkuperäisiltä Espoolaisilta ja siirrän ne välillisesti ry-muotoisen HPK:n tukemiseen.

Tuli mieleen vanha vitsikin tähän jutun lopuksi: miksi teekkarit ja diplomi-insinöörit eivät syö hernekeittoa? Koska pää ei mahdu hernekeittopurkkiin.

Helppoa rahaa Äpyä ja Tamppia myymällä? Mahtavaa elämää luonnonkauniissa ja kulttuurillisesti rikkaassa Otaniemessä tai Suomen arkkitehtoorisessa helmessä, monikulttuurisessa Heravannassa? Rauhallista opiskelua satojen ihmisten megaluennoilla friikkiprofessoreiden ja natsiassareiden opastuksella?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Axel K.
Rauhallista opiskelua satojen ihmisten megaluennoilla friikkiprofessoreiden ja natsiassareiden opastuksella?

Meillä on katsos käytössä akateeminen vapaus, eli siis luennoilla EI tarvitse käydä. Itse en juurikaan käy. Toisekseen, assarit eivät ole natseja, vaan päin vastoin, samanhenkisiä opiskelijoita. Natsein henkilö, kenet tiedän korkeakoulumaailmassa on eräs toimistotäti...

Helppoa rahaa saa tekemällä opiskelujen ohessa duunia, jossa harjoittelijatkin tienaavat jopa enemmän, kuin monet duunarit tai paskatyön tekijät. Viime kesänä olin duunissa, jossa etupäässä surffailin netissä, join kahvia ja katsoin futiksen MM-kisoja. Siltikin palkkani oli suurempi, kuin vastavalmistuneen vänrikin.

Teekkareiden ja humanistien välinen ero on muuten siinä, että teekkarit osaavat pitää työn ja vapaa-ajan erillään, humanistit eivät.

Mitä eroa on teekkarin ja humanistin wappuheilalla? Vastaus: teekkarin wappuheilaa ei tarvitse puhaltaa täyteen.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Helppoa rahaa saa tekemällä opiskelujen ohessa duunia, jossa harjoittelijatkin tienaavat jopa enemmän, kuin monet duunarit tai paskatyön tekijät. Viime kesänä olin duunissa, jossa etupäässä surffailin netissä, join kahvia ja katsoin futiksen MM-kisoja. Siltikin palkkani oli suurempi, kuin vastavalmistuneen vänrikin."

Sanoisin että joko sinulla kävi armoton flaksi tai sitten työpaikka järjestyi suhteilla....tai ehkä Tampereen alueella on vain pulaa teekkareista kesätöitä tekemään.
Itse törmäsin kesällä about 10 TKK:n opiskelijaan 1. vuodesta 3. vuoteen ja aika hiljaista oli heilläkin "alan" työt.

edit: Niin ja Sistis, vastaas nyt siihen kysymykseen että mitäs teekkareita siellä Yliopistolla ollaan...teekkari nimitys kyllä juontaa juurensa tasan tarkkaan Teknisen Korkeakoulun opiskelijaan(tai itseasiassa sitä edeltäneeseen Tekniseen Opistoon?)tjsp.)
kaikkea ne kateelliset maalaiset keksivätkään...pian varmaan kutsuvat itseään stadilaisiksi.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Axel K.

Opiskelujen jälkeen olen duunissa, jossa etupäässä surffailen netissä, juon kahvia ja katson futiksen MM-kisoja. Siltikin palkkani on suurempi, kuin vastavalmistuneen diplomi-insinöörin.

Humanisteista en tiedä mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.