Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Tämä ketju on täysin turha. Väkisin tehty provo on kuin väkisin tehty hernekeitto - provon täytyy syntyä itsestään niin kuin hernekeiton...
Viestin lähetti dana77
Ihmiset ovat köyhiä siksi kun heillä on vain paskaduunit joista saa paskapalkaa. Ihmiset ovat paskaduuneissa vain siksi että he ovat niin tyhmiä etteivät muita töitä saa. Tästä voidaan päätellä että köyhät on tyhmiä (tosin ei ne köyhät tätäkään varmasti tajua, tyhmiä kun ovat).
Viestin lähetti Daespoo
Btw, salaliittoteorioista puheenollen, niin moni HPK-fani kiljui suoli pitkällä viime keväänä salaliitosta Jokerien mestaruuden takana että ei hirveästi kannattaisi yleistää 'espoolaisia' yhtään mistään.
Linna valmistui(1200 lopulla), Rinkula valmistui(1979).
Viestin lähetti msg
Ei kyllä uskoisi. Voisi luulla saman arkkitehdin olleen asialla.
Viestin lähetti 1900
Omaavallasi asenteella voi olla, että jossain vaiheessa työuraasi ( ilmeisesti heti alussa ) tulet saamaan aikamoisia henkisiä iskuja. Toivottavasti isälläsi on joku nyrkkipaja, johon voit valmistuttuasi mennä pätemään. Näin saat vähemmän vahinkoa aikaan oikeassa työelämässä, jossa tarvitaan niin diplomi-inssejä kuin siivoojia, roskakuskeja kuin raudoittajiakin.
Viestin lähetti sivurauta
Mun isä hakkaa teidän isät!
Oon käynyt kerran Turussa.
Mun autoni on nopeampi kuin teidän.
Meidän etupihalla on enemmän lunta kuin naapurin etupihalla.
Viestin lähetti msg
Miksi?
Viestin lähetti msg
Jopa kotimainen SopuPesäPallo ja Bridge hakkaavat tämän Jukka Pakkasen rakastaman lajin 100 - 0.
Viestin lähetti V-man
1. Etelässä asuvat ovat keskimäärin aivan onnettomia ajamaan autolla liukkaalla tiellä.
"Apua! Suolaa! RYMS! Ojoi, min pappa ska bli så arg ny..."
Vitun spedet. Ajakaa sillä metrollanne tai kävelkää jos kerta jää on teille outo elementti.
Viestin lähetti kettu666
Teillä Oululaisilla ei tuota ongelmaa ole kun painatte menemään porolla pitkin metsiä neljäntuulen hatut viuhuen,pitäisi tilaa riittää.
Viestin lähetti Teacup
Iglulta toiselle matka käy oululaisilta parhaiten jääkarhulla ratsastaen, ja jos sää on liian kylmä karhuille ja lumikinoksetkin tuppaa olemaan yli miehen korkuisia, niin silloin otetaan vielä pingviinitkin työntämään...