Provoketju

  • 183 234
  • 2 410
Tila
Viestiketju on suljettu.

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Ei mutta hei pojat

HN:

"Ehdin nähdä!"

Ja paskat ehdit. Pelkkää panettelua. Mää mitään kirjottanu.

No ei vaiskaan, kirjoitinhan minä. Sitten tuumin, että meneekö ko. vitsi jo liian pitkälle, vaikka provoketjusta onkin kysymys. Niinpä editoin. Toivottavasti näin ei käynyt.


1900:

"Tunnusta nyt hyvä mies, että et ole vähään aikaan valioliigaa seurannut."

Pyh. Olen nähnyt joka ottelun.

Muilta osin voin vain todeta, ettet voisi olla enää yhtään enempää väärässä.





Ranger
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti varjo


Ei minua vituta, koska tiedän mikä on totuus, tie ja jalkapallo.


Totta, sinä tiedät kaiken jalkapallosta.

Kannatat erästä Etelä-Euroopasta tulevaa joukkuetta, joka vuodesta toiseen ostaa aivan umpisurkeita jalkapalloilijoita ja maksoi vuosikaudet palkkaa tälle muka maailman parhaalle jalkapailloilijalle Ronaldolle, mutta päästi sen pois heti kuin mies tervehty.

Arvostat myös näköjään italialaista jalkapalloa, joka perustuu säännölliseen filmaukseen ja seuraat liigaa, jossa saa pelata dopingista kärähtäneet urheilijaa?

Kyllä, sinä varjo todella tiedät jalkapallosta kaiken.

Kuten kaikesta muustakin.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Arvostat myös näköjään italialaista jalkapalloa, joka perustuu säännölliseen filmaukseen ja seuraat liigaa, jossa saa pelata dopingista kärähtäneet urheilijaa"

Mitä vittua tuo mies horisee, eikö se osaa lukea...

Ja syyt Interin seuraamiseen ovat aivan eri kuin mainitsemasi.

kerrataan se vielä kerran, minun "maani" on BRASILIA...Suomen futismaajoukkuekin jää kakkoseksi.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Vittuuntunut anti-provo itselleni: KJT on ostojoukkue *haaveilua*
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti varjo
"Arvostat myös näköjään italialaista jalkapalloa, joka perustuu säännölliseen filmaukseen ja seuraat liigaa, jossa saa pelata dopingista kärähtäneet urheilijaa"

Mitä vittua tuo mies horisee, eikö se osaa lukea...

Ja syyt Interin seuraamiseen ovat aivan eri kuin mainitsemasi.

kerrataan se vielä kerran, minun "maani" on BRASILIA...Suomen futismaajoukkuekin jää kakkoseksi.

No suosikkijoukkueidesi kohdalla lukee Inter, se todistaa sitä, että seuraat Interiä ja Serie-A:ta, maailman yliarvoistetuinta jalkapallosarjaa.

Väitätkö, että Serie A:ssa ei filmata enemmän kuin esim. La Ligassa, Valioliigassa tai Bundesliigassa? Tai väitätkö, että Serie-A:ssa ei pelaa dopingista kärähtäneitä urheilijoita?
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti dude
Kyllä, sinä varjo todella tiedät jalkapallosta kaiken.

Kuten kaikesta muustakin.

Mutta dude, eihän tässä ole kahta sanaa. Varsinkin jos sen voi laskea niin varjo sen tietää.

Dougie KillMorelle, ClarkKentille ja hannes_kolle ja muille paikallisille Tranna MakeMeLaffs-faneille kaksi sanaa:

JONAS HÖGLUND!! Voiko paskempaa jääkiekkoilijaa olla? Enempää olla siipiveikko? No Ville Peltonen on kyllä onnistunut siipeilyssä oikein hyvin, etenkin maajoukkueessa MM95. Ja mikähän siinä on ettei nämä viimeisimmät maitojunailijat tulleet enää Suomen kahvaliigaan? Onkohan Suomen kahvaliiga alkanut menettää kasvojaan NHL-seurojen silmissä? Näkeehän sen kun tuollainenkin kuin Tomi Kallio joskus täältä lähtenyt. TPS:n juniorikoulukin vain silmänlumetta, Saku Koivun kehitys tietysti omaa mutta myös Vladimir Jursinovin ansiota. Kyllä sillä venäläisellä sosiaalipeluutuksella tehdään pelimiehiä, jos joku suomalainenkin valmentaja uskaltaisi kehittää nuorten hyökkääjien taito-ominaisuuksia eikä vain reiden lihasmassaa ja laitahinauskykyä. Mutta ei. Itketään vaan kun rosamundat ei riitä uuden pitkäletin hankkimiseen tai jos kaveri taklaa pelissä niin että joku kaatuu, hyi että. Salibandyssäkin on enemmän vauhtia ja vaaratilanteita kuin SM-liigakiekossa.

Joku tuolla halusi verrata Summasta Sheareriin, se erotus pitäisi tehdä että Shearer ei pimene niin usein. Syvät UUUHHit tuolle Pele<->Helminen vertaukselle, Pele sentään on älynnyt jo lopettaa. Helminen tahkoaa MM-kisoja vielä kun minä olen eläkkeellä. Hyi että. Paitsi että kääkän MM-kisoilla ei paljon juhlita muutenkaan.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
dude:

vaikka tuskin nyt tuossa tilassasi kykenet käsittelemään asioita täysin rauhallisesti niin pitää ensiksi todeta että minä seuraan Interiä, en kannata Serie-A:ta ja sen toimintaa.

Nyky- Serie on jotain aivan muuta kuin se aikanaan oli mutta yhä Kalinaliigaa edellä pelin tason suhteen ja minä seuraan jalkapalloa, en politiikkaa sen ympärillä tai muuta. Vain sitä että 22 miestä potkii kentällä nahkakuulaa ja Saksa voittaa, tai häviää jos se kohtaa Sen Paremman joukkueen.

Kuitenkin jos minä puhun Jalkapallosta niin puhun Brasiliasta.

Kenties sinulle oli hieman vaikea ymmärtää ketjun tarkoitus kun heitto "tie, totuus ja jalkapallokin" muuttui täysin tosissaan heitetyksi.

Jos minulla olisi palestiinalainen tyttöystävä olisinko minä samalla terroristien tukija ja Israelin suuri vihollinen?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
hetkonen onko täällä tosiaan niin tyhmää porukkaa että luulevat minun tarkoittaneen että Brasilia voitti EM-kisat? Oikeasti?

vaikka mainitsin että kyse on Copa Americasta= Amerikan EM-kisat....

ei voi kun sanoa uuh...

Brasilian olisikin hieman vaikea voittaa EM-kisoja kun ei Euroopassa voi pelata, näköjään tunteet ovat sokaisseet muutaman kirjoittajan.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti varjo
dude:

vaikka tuskin nyt tuossa tilassasi kykenet käsittelemään asioita täysin rauhallisesti

--

Jos minulla olisi palestiinalainen tyttöystävä olisinko minä samalla terroristien tukija ja Israelin suuri vihollinen?

Pystytkö itse ikinä käsittelemään mitään asioita ilman omaa egoasi pönkittävää kiihkoa?

Miten voit seurata Interiä, jos et samalla "tue" Serie-A:ta? Tiedätkö, että jokainen Interin ottelu joka televisioidaan, pudottaa rahaa Serie-A:n kassaan?

Jos sinulla olis palestiinalainen tyttöystävä, esiintyisit täällä kuin Jags ja yrittäisit väittää, että Yhdysvallat on itse saatana ja todennäköisesti olisit räjäytellyt parit viattomat ja nälkää näkevät lapset siinä sivussa. Ihan vain sen takia, että suomalaiset ovat tyhmiä, kun auttavat heitä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
kun vielä katsotaan alkuperäistä lausettani:
"Paitsi että Brasilia on tehnyt saman tempun Copa American kanssa jo useita kertoja."

käy aika selvästi ilmi mitä tarkoitin. On vain lukijan omaa sokeutta yrittää epätoivoisesti löytää virheitä vain virheiden takia.

Miksi en voisi seurata Interiä tukematta Serie-A:ta? Niin, miksi en. Kyse on mielipideasiasta, niistä harvoista asioista joissa en välitä järjestä tms.

ja älä nyt yritä kääntää aivan osuvaa vertaustani, vastaa siihen tai ole vastaamatta mutta uskoisin että lukiessasi myöhemmin viestejäsi et katso niitä kovinkaan ylpeänä.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti varjo
kun vielä katsotaan alkuperäistä lausettani:
"Paitsi että Brasilia on tehnyt saman tempun Copa American kanssa jo useita kertoja."

käy aika selvästi ilmi mitä tarkoitin. On vain lukijan omaa sokeutta yrittää epätoivoisesti löytää virheitä vain virheiden takia.

Miksi en voisi seurata Interiä tukematta Serie-A:ta? Niin, miksi en. Kyse on mielipideasiasta, niistä harvoista asioista joissa en välitä järjestä tms.

ja älä nyt yritä kääntää aivan osuvaa vertaustani, vastaa siihen tai ole vastaamatta mutta uskoisin että lukiessasi myöhemmin viestejäsi et katso niitä kovinkaan ylpeänä.

Jos ranger kirjoittaa, että Saksa voitti MM:n ja EM:n ja sinä vastaat siihen Brasilialla, olet väärässä ketjussa ja väärässä aiheessa. Muistaakseni keskusteltiin Ranskan ja Saksan välisistä asioista, älä sotke niitä brassejasi joka paikkaan.

Kappale, joka alkaa "Miksi en voisi seurata.." on aivan käsittämätön. "niistä harvoista asioista, joista en viitsi järjestä tms." täh? Koska takaisin peruskouluun?

Ai mitä vertausta? Palestiinalaisesta tyttöystävästä? Veli hyvä, alan päivä päivältä uskoa, että pystyisit juuri tuollaiseen toimintaan.

Itse vaadit multa toisaalla, että keskustelisin ilman tunteita, toivottavasti itse pystyt joskus samaan.

Hyvää illan jatkoa

-dude

PS. Pystyn edelleen lukemaan viestejä, jotka olen kirjoittanut lähes kaksi vuotta sitten. Pysyn aina sanojeni takana, ja jos olen jossain asiassa väärässsä, pystyn myöntämään sen, mutta sinä et siihen pyty. Vai ovatko muut kirjoittajat kanssani eri mieltä?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tappara kahvaa
JYP kahvaa JA painii
Radiohead on yliarvostettua paskaa, pelkkää kitinää ja muniinpuhaltelua
Jalkapallo on täysin yliarvostettu laji
Pesäpallo on tyystin paska laji
turku on p... äh, antaa olla. Tällasta väkinäistä provoomista jaksa.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
San Jose on ihan paska ja jää pleijareiden ulkopuolelle. Mukava-Selänne on kitisijä, jolla pitää olla mukavaa ja Mennander jääkaapissa, jotta peli kulkis. Owen Nolan on sika ja ihan paska ja joukkueen syöpä. Marchment taklaa polvella ihan kaikkia. Stuart on ahne suklaapoika, joka kiukuttelee ensin sopparistaan ja sitten pelaa paskasti, samoin Nabokov. Lombardi on tyhmä pihtari. Sutterilla oli rumat korvat, muttei se oo enää Josessa.

Kaikki Mario Lemieux -fanit ovat ärsyttäviä jossittelijoita.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Kappale, joka alkaa "Miksi en voisi seurata.." on aivan käsittämätön. "niistä harvoista asioista, joista en viitsi järjestä tms." täh? Koska takaisin peruskouluun?"

Peruskoulun olen jo suorittanut mutta ei tuo äidinkieli koskaan ollut vahva aineeni.

kuitenkin mielestäni KOKO lause:
"Miksi en voisi seurata Interiä tukematta Serie-A:ta? Niin, miksi en. Kyse on mielipideasiasta, niistä harvoista asioista joissa en välitä järjestä tms."

on ihan selkeästi ymmärrettävissä.

hetkonen ettei vain virhe olisikin siinä päässä?

"PS. Pystyn edelleen lukemaan viestejä, jotka olen kirjoittanut lähes kaksi vuotta sitten. Pysyn aina sanojeni takana, ja jos olen jossain asiassa väärässsä, pystyn myöntämään sen, mutta sinä et siihen pyty. Vai ovatko muut kirjoittajat kanssani eri mieltä?"

Suurin osa niistä jotka ovat minua vastaan ovat usein, kuten sinäkin sokaistuneet tunteistaan ja jääneet siihen tilanteeseen jossa mikä tahansa minun kirjoittamani teksti loistaa punaisena.

Mutta kerropa minulle miksi viestiesi kieliasu on muuttunut niin kovasti muutaman tunnin aikana? voin ottaa esimerkit jos tarvitset hieman muistutusta.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
B..CMXää kuuntelevat vain paskantärkeät ääliöt sikäli kun juustojen maistelemiseltaan kerkiävät.

Blues (sm-liiga) ei ole mistään kotoisin!

Sm-liigan all-stars ottelu peruttiin koska Hjallis ei halunnut paljastaa Jokereiden ensi kauden kokoonpanoa kesken kautta. Hjuonoo bizniztä!

Tappara on makkara!
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Re: Jalkapallosta

"Nykypelaajista Oliver Kahn on maailman paras maalivahti ja Michail Ballack paras kenttäpelaaja." Kahn on todellakin maailman paras maalivahti, mutta tuo Ballack, kyseessä on pakko olla vitsi.

"ManU on maailman kaikkien aikojen kuvottavin seurajoukkue."
ManU:sta myös samaa mieltä, mutta samaa voi myös sanoa Dortmundista.

"Historian saatossa englantilaispelaajien edesottamukset Euroopan todellisissa huippusarjoissa - kuten Serie A:ssa, Espanjan liigassa tai Bundesliigassa - ovat olleet kerta toisensa jälkeen lähinnä huono vitsi."
Eipä siellä La Ligassakaan saksalaisia hirveesti ole näkynyt.

"1950-luvun alkupuolelta lähtien on MM-finaalissa yhtä kertaa lukuun ottamatta pelannut joko Brasilia, Saksa tai molemmat. "
Vuonna 1978 finaalissa olivat Argentiina ja Hollanti.

"Suurin osa kaikkien aikojen upeimmista maaleista on Jürgen Klinsmannin tekemiä." "naurua"

" "Antijalkapalloa" pelaava Saksa teki MM-kisoissa 2002 toiseksi eniten maaleja onnistuen maalinteossa yhtä lukuun ottamatta jokaisessa ottelussa. " Jos otetaan väärissä kisoissa ollutta Saudi-Arabiaa vastaan tehdyt maalit pois, Saksa teki kisoissa vain 6 maalia, eli vain vähän yli maalin per peli. Kamerun-, USA- ja Etelä-Korea-peleissä Saksa oli jokaisessa alakynnessä, kunnes teki kulmista Ballackin tuurimaaleja.

"Italia, Argentiina, Ranska ja Portugali voivat syyttää esityksistään kisoissa 2002 vain itseään." Italia myös tuomareita.

"Emil Heskeyn saama peliaika Englannin maajoukkueessa kertoo joukkueen iskukyvystä kaiken oleellisen." Entäpä sitten Carsten Jancker, mies joka oli MM-kisoissakin muutamassa ottelussa avauksessa, vaikka oli tehnyt Bundesliigassa huikeat 0 maalia.

"Meikää ja saksalaisia lukuun ottamatta lähes kaikki vihaavat Saksan maajoukkuetta. Kuitenkin menestys on kerta toisensa jälkeen huikeaa. Ja sekös Teitä vituttaa." Tuohon voisi lisätä Pasi Rautiaisen. Ja miksipä kaikki vihaavat Saksan maajoukkuetta? Mietipä sitä.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti varjo
"

kuitenkin mielestäni KOKO lause:
"Miksi en voisi seurata Interiä tukematta Serie-A:ta? Niin, miksi en. Kyse on mielipideasiasta, niistä harvoista asioista joissa en välitä järjestä tms."

on ihan selkeästi ymmärrettävissä.

hetkonen ettei vain virhe olisikin siinä päässä?

"PS. Pystyn edelleen lukemaan viestejä, jotka olen kirjoittanut lähes kaksi vuotta sitten. Pysyn aina sanojeni takana, ja jos olen jossain asiassa väärässsä, pystyn myöntämään sen, mutta sinä et siihen pyty. Vai ovatko muut kirjoittajat kanssani eri mieltä?"

Suurin osa niistä jotka ovat minua vastaan ovat usein, kuten sinäkin sokaistuneet tunteistaan ja jääneet siihen tilanteeseen jossa mikä tahansa minun kirjoittamani teksti loistaa punaisena.


Tuota lausetta on nyt yrittänyt tulkita useampikin ihminen, ja siitä ei ole vieltä toistaiseksi saanut kukaan tolkkua, joten jos voisit itse selventää sitä, sinulle tyypillisellä, mitään järkeä sisältämättömällä viiden kappaleen viestillä, joka alkaa naurattamaan, jopa tänä murheellisena hetkenä, jo ensimmäisen lauseen jälkeen.

Ai, että sinä olet ainoa ihminen koko keskustelussa, joka pystyy kirjoittamaan täysin ilman minkäänlaisia tunteita?

Herää kysymys, miten voit seurata pitkälti tunteisiin perustuvaa brasilialaista jalkapalloa, eikös sinun pitäisi tuon perusteella olla kylmän laskelmoivan, tunteettoman arjalaisen Saksan puolella?
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti varjo
[Bkuitenkin mielestäni KOKO lause:
"Miksi en voisi seurata Interiä tukematta Serie-A:ta? Niin, miksi en. Kyse on mielipideasiasta, niistä harvoista asioista joissa en välitä järjestä tms."

on ihan selkeästi ymmärrettävissä.

hetkonen ettei vain virhe olisikin siinä päässä?
[/B]

Saanen nyt minäkin provoilla kun muutkin niin tekevät. Tuossa varjon lainauksessa on minun mielestäni kolme (3) lausetta. Joku äidinkielen asiantuntija voi vielä varmaan eritellä, jos siinä onkin kolme virkettä ja monta lausetta, minä jätin nuo asiat teidän huoleksenne sen lukion kurssin jälkeen, missä niitä käsiteltiin. Ja tuo viimeinen lause tuossa lainauksessa on pielessä siinä, että pilkun jälkeinen "niistä" kuuluisi olla yksikössä tai sitten sanan, johon "niistä" viittaa kuuluisi olla monikossa. En minä viilaa pilkkua tai mitään, mutta kun kerran on ketjukin provoiluun...

Kaikesta huolimatta tuo kyseinen lause on ymmärrettävissä, kunhan lukijalla on vähän sisälukutaitoa ja ymmärrystä, mutta se ei tarkoita sitä, että "virhe olisikin siinä päässä".

Ja jos tuon lauseen kirjoittaisi "oikeassa" muodossa, se näyttäisi tältä: "Kyse on mielipideasioista, niistä harvoista asioista, joissa en välitä järjestä" (näin sen ymmärsin)

Nyt nukkumaan ja kuuntelemaan lempeän tuulen kaunista ulinaa...
 
Viimeksi muokattu:

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Re: Re: Jalkapallosta

Viestin lähetti rama
[BEntäpä sitten Carsten Jancker, mies joka oli MM-kisoissakin muutamassa ottelussa avauksessa, vaikka oli tehnyt Bundesliigassa huikeat 0 maalia.

"Meikää ja saksalaisia lukuun ottamatta lähes kaikki vihaavat Saksan maajoukkuetta. Kuitenkin menestys on kerta toisensa jälkeen huikeaa. Ja sekös Teitä vituttaa." Tuohon voisi lisätä Pasi Rautiaisen. Ja miksipä kaikki vihaavat Saksan maajoukkuetta? Mietipä sitä. [/B]

Eiköhän Janckerin peluuttaminen avauksessa kerro enemmän Völlerista, kuin Saksan maajoukkueen tasosta.

Juu ja ei kaikki Saksan maajoukkuetta vihaa - on nimittäin Suomen jälkeen suosikkini!

Ja jotta voisin provota kanssa hieman: Jan Koller on kömpelö hujoppi, jonka maalintekotaito perustuu lujiin keskityksiin, jotka osuvat tarkasti miestä aina päähän. Kollerin maalit ovatkin seurakaverien tarkkuuden ansiota, kuin tuon alati kaatuilevan potkupalloilijan. Mieshän on liikkeissään yhtä ketterä kuin suomalainen deeku perjantai-iltana.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
uuh pitääkö täällä ruveta vääntämään rautalangasta:
Miksi en voisi seurata Interiä tukematta Serie-A:ta? Niin, miksi en. Kyse on mielipideasiasta, niistä harvoista asioista joissa en välitä järjestä tms.

Alku "Miksi en voisi seurata Interiä tukematta Serie-A:ta?"
- Esitän kysymyksen jonka sinä esitit minulle, lopetan lauseen kysymysmerkkiin.

jatkuu "Niin, miksi en. Kyse on mielipideasiasta, niistä harvoista asioista joissa en välitä järjestä tms."

Kysyn "Niin, Miksi en" koska tahdon sinulta perusteita sille miksi en voisi seurata Interiä tukematta Serie-A:ta

Ilmaisen mielipiteeni "Kyse on mielipideasiasta, niistä harvoista asioista joissa en välitä järjestä tms."

Kyse on siis mielipideasioista PILKKU
Eli Interin tukeminen on mielipideasia.

ja se on myös yksi niistä asioista joissa en välitä järjestä, eli ajattelen tunteella.

onko se niin vaikeaa? Minkäs ikäisiä ne 5 ihmistä ovat? 3, 6, 8, 12, ja sitten Oulevi 105 joka viimeksi ymmärsi Suomea viime vuosituhannella.

"Herää kysymys, miten voit seurata pitkälti tunteisiin perustuvaa brasilialaista jalkapalloa, eikös sinun pitäisi tuon perusteella olla kylmän laskelmoivan, tunteettoman arjalaisen Saksan puolella?"

Ja tähän kysymykseen löytyy vastaus em. lauseesta.

jos Chip sen tajusi(19?v tyttö, mitään sukupuolirasismia esiinottamatta) ja sinä et niin...

ihan vain kuriositeettina, minkäs tason kirjallisuutta sinä yleensä luet kun jo hieman vaikeammin/huonommin ilmaistu teksti tuottaa vaikeuksia.

huom. tämähän on Provoketju joten vittuilen tässä ihan tarkoituksella.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Varjo toisaalla:

"Minä kun en vain oikein pidä mahdollisena että asiat tapahtuisivat itsestään. "

Olet koko palstan olemassaolon ajan käynyt jokaisessa vähänkin tunteita herättävässä ketjussa (mm. Eveliina Lappalainen) kertoilemassa kaikkea täysin tunteetonta, ja nyt yks kaks ilmoitat valinneesi joukkueesi tunnepohjalta?

Sinun toiminnassasi on ristiriita, pyydät muita keskutelemaan tunteettomasti, mutta suhtaudut silti itse yhteen asiaan tunteella, voiko kanssasi siis keskustella brasilialaisesta jalkapallosta tunteettomasti?

En lue venäläisiä kirjallisuuden klassikoita, minulle riittää, että tiedän sinun lukeneen ne. Luen melko tavallista jännityskirjallisuutta, mutta tämä kaikki taitaa olla vain sinun keinosi yrittää kääntää juttua pois aiheesta, joka oli, miksi toisaalla toimit toisin kuin toisaalla?

Ehkä olisikin aika aukaista ketju, jossa käsitellään Jatkoajan nimimerkki varjon toimia, vai onko hipiäsi niin herkkä, että se ei kestä arvostelua?

Olet syytellyt tässä minua ja montaa muuta tunteellisuudesta, miksi sitten itse syyllistyit siihen?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Liigoistahan Espanjan liiga on edellä muita huomattavasti. Toisaalta tämähän ei kuulu provoketjuun, kun on silkkaa faktaa.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
dude:

entä mitenkä tuon "mystisen" lauseen laita? Onko se sittenkään kovin epäselvä?
Jotenkin kummasti se unohtui.

Jalkapallon merkitys on kenties hieman pienempi kuin ihmisten suhtautuminen erinäisiin merkittävämpiin asioihin, kuten vaikkapa energiapolitiikkaan, kuolemaan tai muihin.
Toki jos välttämättä haluat rinnastaa ihmisen henkilökohtaisen suhtautumisen urheiluun ihmisen toimintaan yhteiskunnassa niin...Tie on kovin kivinen.

Oletko nyt aivan varma ettet vain etsisi näennäistä virhettä virheen vuoksi.l

"Ehkä olisikin aika aukaista ketju, jossa käsitellään Jatkoajan nimimerkki varjon toimia, vai onko hipiäsi niin herkkä, että se ei kestä arvostelua?"

hipiä herkkä? heh, aivan.
mutta toki avaa vain ketju, yksi sellainen on tosin tainnut jo ollakin olemassa mutta se muutettiin muuksi.

eagle: Olemme sentään jostain samaa mieltä ;)
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Me olemme Näkijän kanssa näköjään kahdesta asiasta samaa mieltä:

1) Meillä on Euroopan paras päävalmentaja, sitä ei voi edes varjo kiistää.

2) Valioliigassa pelataan Euroopan parasta futista.

Tietysti olemme monista muistakin asioista samaa mieltä, mutta tässä nämä ajankohtaisimmat..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös