Provoketju

  • 183 196
  • 2 410
Tila
Viestiketju on suljettu.

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
pari pikku juttua

Hervannan Näkijä taitaa kaikesta huolimatta tai siitä johtuen olla parasta mitä Hervannasta on tarjolla.
Hämeenlinna on vaan tamperelaisten tekemä "eriste" meidän ja helsinkiläisten väliin.
Helsinki on Tampereen eteläsatama, Turku lounais-satama, Pori länsisatama ja Vaasa luoteis-satama.
Rap-"musiikki?" on suunnattu niille poikkeavan ihonvärin omaaville, jotka ovat vasta hiljattain puusta pudonneita. Tästä johtuen he eivät ymmärrä oikeasta musiikista mitään.
Viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpinä:
Mulla on tyhmempi naapuri kuin teillä? (pari pikku hymiöö)
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Re: pari pikku juttua

Viestin lähetti sivurauta Helsinki on Tampereen eteläsatama, Turku lounais-satama, Pori länsisatama ja Vaasa luoteis-satama.

Tampereen itäsatama on sitten Vladivostok? Vai tyydyttekö Primoskiin?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Suurin odotuksin aloitin tämän ketjun lukemisen. Jes, kerrankin ketju jossa sanan säilä soi ja silmäkulmassa loistaa pilke.

Justjoo.

Tämähän on pelkkä kakaroiden hiekkalaatikko, jossa tapellaan siitä, kenen neppis-auto on hienoin ja isi vahvin. Housuissa on kuraa enemmän sisä- kuin ulkopuolella, ja alahuulet väpäjävät keräten sitä vanaa joka nenästä valuu. Teitähän saa hävetä. Naurettavinta koko jutussa on se, että suurin osa tänne kirjoittaneista on sellaisia, jotka eivät oikeaa provoa tuntisi vaikka se tulisi ja istuisi nenänvartenne päälle. Sä oot tyhmä -huuto ei ole provo, se on typerän ihmisen typerä kommentti yleensä typerään asiaan.

Toivottavasti aamunne sujuu yhtä kurjasti kuin minun.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Designer
Suurin odotuksin aloitin tämän ketjun lukemisen. Jes, kerrankin ketju jossa sanan säilä soi ja silmäkulmassa loistaa pilke.

Justjoo.

Tämähän on pelkkä kakaroiden hiekkalaatikko, jossa tapellaan siitä, kenen neppis-auto on hienoin ja isi vahvin. Housuissa on kuraa enemmän sisä- kuin ulkopuolella, ja alahuulet väpäjävät keräten sitä vanaa joka nenästä valuu. Teitähän saa hävetä. Naurettavinta koko jutussa on se, että suurin osa tänne kirjoittaneista on sellaisia, jotka eivät oikeaa provoa tuntisi vaikka se tulisi ja istuisi nenänvartenne päälle. Sä oot tyhmä -huuto ei ole provo, se on typerän ihmisen typerä kommentti yleensä typerään asiaan.

Toivottavasti aamunne sujuu yhtä kurjasti kuin minun.

Jätkä nappas koukkuun ;)

No kirjotetaan nyt vähän tähänkin ketjuun asiallisesti (onko muuten sallittua tässä ketjussa). Mielipiteitä on monia, mutta en kyllä löydä tästä ketjusta montaakaan kuvaamaasi henkilöä. Tätähän ei nyt varsinaisesti pysty todistamaan, mutta uskoakseni suurin osa täällä kikkalijoista kulkee kieli poskessa. Ja koska tämä on ensimmäinen ketju laatuansa niin tottakai yritykset vaihtelevat laidasta laitaan.

Tavalliseen kiistelyketjuun on myös huomattavasti helpompi puskea "kunnollinen", eli arvostamasi, provo väliin kuin tähän ketjuun. Kokeileppa vaikka laittaa tähän semmonen älykkään ihmisen pätevä provo. Vai laitoitko jo sen tuossa edellä, prkle! Tässä ketjussa on juuri se siemen, että koskaan ei oikein tiedä onko viejänä vai vietävänä ja pahasti.

Kaiken lisäksi taitaa olla yksi kaikkien aikojen nopeimmin kasvavasta ketjusta, joten kai tälläkin joku paikka on :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Fläppis
Kokeileppa vaikka laittaa tähän semmonen älykkään ihmisen pätevä provo. Vai laitoitko jo sen tuossa edellä, prkle!
Taitaapas kuule nyt käydä niin, että en kerro. Istu alas ja mieti, jos kykenet.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Viestin lähetti Dougie
Öh, pikkuvinkki: yleissivistys ja tunnevammaisuus eivät ole sama asia, Nips

Viestin lähetti Vlad
Toinen öh, tarkoittaako tuo sitä ettei tunnevammainen voi omata hyvää yleissivistystä? En tarkoita, että itse omaisin mutta silti, mietityttää vaan pienessä päässä tämäkin asia.vlad#16.

No tarkoittaisiko se, että ihminen ja omppukiisseli eivät ole sama asia sitä, ettei ihminen voi omata omppukisseliä? Jos kukaan nyt ei tarraudu tuohon omata-verbiin ja sen kyseenalaiseen asemaan suomenkielessä, voisin jopa rohjeta vastaamaan omaan kysymykseeni kieltävästi.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Viestin lähetti Fläppis

Klassista kuuntelevat yksinkertaiset ihmiset.
Sellaiset, jotka eivät pysty suodattamaan sanoja ja ääntä samassa tuotteessa.

ym. ym.

Mieluummin voisi yleistää niin, että kaikenlainen pikkusieluisuus ja jonkin asian kieltäminen tekee musiikin kuuntelijasta yksinkertaisen.

Esimerkiksi tosiasioiden kieltämisen. Klassisessa musiikissa ei voi olla sanoja? Juu-u. Amen to that. Anna kun arvaan: Pomppumetalli miellyttää? Tussi taskuun vaan ja menoks.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Re: Extra provo

Viestin lähetti ranger
Ossi:

Silläkin uhalla, että kuulostan muka kieliopillisesti täydelliseltä kirjoittajalta, minkä helvetin takia pilkun jälkeen ensimmäinen kirjoittamasi sana on "niin"?

Mitä/ketä se palvelee? Mihin sitä tarvitaan? Mikä sen merkitys on? Mikä on moisen aasinsillan funktio? Mitä vittua?

Vaikka yritänkin tahallisesti ärsyttää, älä ota tätä henkilökohtaisesti.

Epäilen, että yrität tahallisesti naurattaa, koska otsikossasi on karkea yhdys sana virhe.

PS. ESPOOLAISET AC/DC-FANIT! Kannattaisiko opetella edes kirjoittamaan suosikkibändin kitaristin etunimi oikein niin vaikuttaisi ehkä edes hieman ei-espoolaiselta?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Dougie KillMore
No tarkoittaisiko se, että ihminen ja omppukiisseli eivät ole sama asia sitä, ettei ihminen voi omata omppukisseliä? Jos kukaan nyt ei tarraudu tuohon omata-verbiin ja sen kyseenalaiseen asemaan suomenkielessä, voisin jopa rohjeta vastaamaan omaan kysymykseeni kieltävästi.

Öh öh? Olisitko sitten sen verran ystävällinen ja kertoisit minulle, joka kärsin lieväasteisesta, ilmaistakoon asia nyt seuraavalla termillä, lukihäiriöstä, vaikka sitä ei ilmeisesti aivan tuolla nimellä diagnosoitukaan muinoin 70-luvulla, kuinka minun olisi tullut kirjoittaa lauseeni jotta se olisi ollut kieliopillisesti oikein kirjoitettu? En siis kysy tätä vittuillakseni vaan yksinkertaisesti haluan karsia kirjoituksistani typerät ja idioottimaiset virheet minimiin. Olemattomiin niiden karsiminen lienee minulle mahdotonta.

terv. omppukiisseli.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Dougie KillMore
Esimerkiksi tosiasioiden kieltämisen. Klassisessa musiikissa ei voi olla sanoja? Juu-u. Amen to that. Anna kun arvaan: Pomppumetalli miellyttää? Tussi taskuun vaan ja menoks.
Opettele sinäkin tosiasioiden myöntämistä ja tule rohkeasti ulos sieltä laatikosta niiden poikabändi-julisteidesi ja cd-levyjesi kanssa. Saatat saada tikkarin. Klassista harhautusta ei ole todellakaan käytetty koskaan ennen noin huonosti.

Asiasta tietämättömille, joita lienee hyvin paljon (kuinkas muuten), tiedoksi, että klassisessa harhautuksessa puolustellaan yhtä asiaa, mollataan toista ja tämä vain siksi, että kukaan ei kiinnittäisi huomiota siihen kolmanteen. Kuten DKM tässä tekee: puolustaa klassista musiikkia, mollaa pomppumetallia ja toivoo, ettei kukaan kerro hänen poikabändi-fiksaatiostaan.

Asiasta toiseen, omaamanne pseudointellektuelli diskurssi argumenttien artikulointeineen herättäisi hilpeyttä, jollei olisi niin säälittävää.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Designer
Asiasta toiseen, omaamanne pseudointellektuelli diskurssi argumenttien artikulointeineen herättäisi hilpeyttä, jollei olisi niin säälittävää.

Löysin muuten juuri eräästä verkkojen verkon keskustelufoorumista pseudointellektuellin kliimaksin. Sen jälkeen yritin artikuloida näppäimistölläni, mutta aina ne merkit näyttivät yhtä tylsiltä.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Viestin lähetti vlad
Öh öh? Olisitko sitten sen verran ystävällinen ja kertoisit minulle, joka kärsin lieväasteisesta, ilmaistakoon asia nyt seuraavalla termillä, lukihäiriöstä, vaikka sitä ei ilmeisesti aivan tuolla nimellä diagnosoitukaan muinoin 70-luvulla, kuinka minun olisi tullut kirjoittaa lauseeni jotta se olisi ollut kieliopillisesti oikein kirjoitettu? En siis kysy tätä vittuillakseni vaan yksinkertaisesti haluan karsia kirjoituksistani typerät ja idioottimaiset virheet minimiin. Olemattomiin niiden karsiminen lienee minulle mahdotonta.

terv. omppukiisseli.

Kirjoituksesi ei nähdäkseni sisältänyt kielioppierroreita, yhden tyhmän kysymyksen vain :). Mutta se siitä, ei me tästä saada mitään hyvää keulimista aikaan näköjään :)..
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Viestin lähetti Designer
Opettele sinäkin tosiasioiden myöntämistä ja tule rohkeasti ulos sieltä laatikosta niiden poikabändi-julisteidesi ja cd-levyjesi kanssa. Saatat saada tikkarin. Klassista harhautusta ei ole todellakaan käytetty koskaan ennen noin huonosti.

Asiasta tietämättömille, joita lienee hyvin paljon (kuinkas muuten), tiedoksi, että klassisessa harhautuksessa puolustellaan yhtä asiaa, mollataan toista ja tämä vain siksi, että kukaan ei kiinnittäisi huomiota siihen kolmanteen. Kuten DKM tässä tekee: puolustaa klassista musiikkia, mollaa pomppumetallia ja toivoo, ettei kukaan kerro hänen poikabändi-fiksaatiostaan.

Asiasta toiseen, omaamanne pseudointellektuelli diskurssi argumenttien artikulointeineen herättäisi hilpeyttä, jollei olisi niin säälittävää.

Kuten Designer ehkä itsekin tajuaisi jos viitsisi lukea viestini kunnolla edes kertaalleen, minä en A) puolustanut klassista musiikkia enkä B) mollannut pomppumetallia....nämä asiat tulivat sinun päästäsi, näin halusit ymmärtää tekstini. Tartuin karkeaan asiavirheeseen kenensenytolikaan tekstissä.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Dougie räjäytti pankin

"Epäilen, että yrität tahallisesti naurattaa, koska otsikossasi on karkea yhdys sana virhe."

Ai jaa!! Älä helvetissä! Olisiko noin?

Jumankekka, kukapa olisi uskonut...


Mielenkiintoista muuten havaita, kuinka kirjoitusvirheistä huomautteleminen ärsyttää (kysykää vaikka Martin Craneltä) lähes aina ja lähes kaikkia - siis myös itseäni - vaikka kuinka tietäisi, että kyseessä on pelkästään tahallinen provokaatio. Tästä syystä moinen snobbailu kaikessa typeryydessään tavallaan sopii tähän viestiketjuun mitä mainioimmin.

Varmuuden vuoksi: Kieli ylettää kohta korvaan saakka ja mopo ajelee itsestään jo pitkin Lapin tuntureita...




Ranger
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Dougie KillMore
Kirjoituksesi ei nähdäkseni sisältänyt kielioppierroreita, yhden tyhmän kysymyksen vain :). Mutta se siitä, ei me tästä saada mitään hyvää keulimista aikaan näköjään :)..

Voi paska! taas minä mokasin.

vlad#16.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Dougie KillMore
Kuten Designer ehkä itsekin tajuaisi jos viitsisi lukea viestini kunnolla edes kertaalleen, minä en A) puolustanut klassista musiikkia enkä B) mollannut pomppumetallia....nämä asiat tulivat sinun päästäsi, näin halusit ymmärtää tekstini. Tartuin karkeaan asiavirheeseen kenensenytolikaan tekstissä.

Keinot on vähissä, kun Hitler-korttikin tuli käytettyä. "Jos viitsisi lukea viestini" ja "asiat tulivat sinun päästäsi". Jep jep, kiellä kaikki mitä et halua myöntää.

Olinko ainoa, joka huomasi, että DKM ei edes yrittänyt kiellellä poikabändi-fiksaatiotaan? Yrittää vaieta asian kuoliaaksi. Ei onnistu.
 

Jakke Jäyhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muzack?

Viestin lähetti Cube
Tyypillistä länsimaista pätemistä. Ja paskapuhetta kaiken lisäksi.
No enkös mä niin sanonutkin?

Huolestuttaa hieman tuo universaali ylivertaisuus-asenteesi meitä länsimaalaisia kohtaan. Mistä lie idästä saanut alkunsa. Paskalla on tekijänsä, tällä kertaa sen toit sinä päivänvaloon. Kenen housuista? Jaa-a...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
JypHT:n talousvaikeudet on oikeasti hieno juttu. Saadaan takaisin 12 joukkueen liiga ja Jyväskylässä nähdään taas paikallismatseja.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Hämeenlinna on vaan tamperelaisten tekemä "eriste" meidän ja helsinkiläisten väliin.
Helsinki on Tampereen eteläsatama, Turku lounais-satama, Pori länsisatama ja Vaasa luoteis-satama.

Vituiks meni, Sivurauta! Pahasti vituiks! Tampere on pelkästään Suomen kuuluisimman / tunnetuimman kaupungin likainen lähiöalue. Jaa niin mikäkö se tunnetuin kaupunki on? Olisiko vaikka Nokia. Nokian eteläsatama olkoon sitten Helsinki ja niin edelleen.

Helsinki on itse asiassa Euroopan Orimattila. Helsinki on nimittäin Euroopan 72. suurin kaupunki, samalla kun Orimattila on Suomen 72. suurin kunta. Mainittakoon myös, että Espoo on Euroopan Jomala ja Tampere Euroopan Vesanto. Jomala sijaitsee Ahvenanmaan saaristossa, joten enää pitäisi tietää missä on Vesanto. Sinänsä Espoon kutsuminen Euroopan Jomalaksi loukkaa Jomalaa: itse pidän ainakin tuota saaristoa hyvin luonnonkauniina alueena.

Kuka vielä väittää, että suomessa olisi yhtään suurta kaupunkia?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kai se on jonkun pakko kangaroolle sanoa. Minä ehdin ensin.

Tuohan on klassinen oman hännän nostokikka. Hei katsokaa te muut, leikkikää te täällä! Minun ei siihen tarvitse alentua, mutta teille se on tarpeen! Kangaroo, ketä luulit huijaavasi? Säälittävää. On toki mahdollista, että sinulla itselläsi on tänne kirjoittamiseen tarvetta, mutta et kehdannut heti avata peliä. Teit siis pseudomallisen oman hännän nostokikan ja jäit odottamaan, että joku muu kirjoittaa ensin jotain asiaakin. Mikäli tämä jälkimmäinen skene pitää paikkansa - entistä säälittävämpää. Maanantaina tuon vielä ymmärtäisi, nyt ei.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ja ensimmäinen suora hämmentävällä tavalla suoraan läpi puolustuksen, tosin väärään maaliin. Mitäs tunki naamansa tielle, oma vika.

Otapa Footless hopi hopi selville, mikä tämän ketjun idea oikein on...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Designer
Ja ensimmäinen suora hämmentävällä tavalla suoraan läpi puolustuksen, tosin väärään maaliin. Mitäs tunki naamansa tielle, oma vika.

Otapa Footless hopi hopi selville, mikä tämän ketjun idea oikein on...
Hah, luulet vaan osunees, kun et ymmärtänyt mun heittoa. Luulisi että mies(?) oman historiansa edes muistaa. Vai muistanko mä väärin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös