Provoketju

• 185 677
  • 2 410
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Re: Re: Pistetäänpäs nyt sitten jotain..

Viestin lähetti MadMan
Määrittele mikä on hyvää musiikkia. Lähinnä tuo on makuasia.

Nimim. Agnus Young

Agnus Young on vanha sukka joka ei ole koskaan osannut soittaa,minäkin soitan paremmin... AC/DC on täyttä potaskaa,Eminem tosiaankin on parempi.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti varjo
"Mitä? Onko Espoossa teitä?"

Espoon läpi kulkee kuninkaantie, koska Espoo on Helsinkiä lännempänä niin Espoossa on ollut ennen HElsinkiä tie...

Tämä siksi että ko. tie muistaakseni rakennettiin Turusta itäänpäin...

Kumpi on vanhempi, Helsinki vai Espoo? Kummassako kaupungissa on ollut ensin tie?

Espoossa on Bemböle = Hölmölä.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kerronpa provovitsin (heh..).

Tapahtuma sattui 1998 IFK:n mestaruuden jälkeen.

Hjallis käveli Nordenskiöldin kadulla ja huomasi Kekäläisen tulevan vastaan. Hjallis kysyi, että miten sä Keklu onnistuit hankkimaan niin fiksuja pelaajia IFK:hon?
Keklu vastas, että hän testas aina pelaajat ennen kuin teki sopparit. Miten, kysyi Hjallis.
Samalla sattui Brian Rafalski paikalle ja Keklu kysyi Rafulta:
"Kuka on setäsi veljen poika?" Tähän Rafu sanoi, että "minä".

Keklu kääntyi Hjalliksen puoleen ja sanoi, että näin minä testaan uusia pelaajia.

Tästä paikasta Hjallis paineli Hjartwall Areenaan Narrien harjoituksiin. Pyysi Vade Immosta laidan viereen ja kysyi kuka on hänen setänsä veljen poika? Tähän Vade sanoi, ettei heti tule mieleen mutta käy kysymässä jengin fiksuimmalta Patrik Julinilta.
Julin sanoi, että se on minä jolloin Vade skrinnas Hjalliksen luo ja sanoi: "Se on Patrik Julin!"
Hjallis raivos ja huusi: Vittu mikä idiootti, sehän on Brian Rafalski. Se kertoi se mulle just äsken.

Ja mikäli tämä on aikaisemmin kirjoitettu tai kerrottu pyydän nöyrästi Hölmöläisiltä anteeksi.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Kumpi on vanhempi, Helsinki vai Espoo? Kummassako kaupungissa on ollut ensin tie?

Espoossa on Bemböle = Hölmölä."

Tällähän ei ole mitään merkitystä...Ihmisiltä kesti ensin jonkin aikaa tajuta millainen p...reikä Helsinki oli ja sitä varten perustettiin Espoo.

(minä muuten asun nyt stadissa joten minulla on kokemusta kummastakin kaupungista...olen siis suurempi asiantuntija tässä asiassa)

ja hei, kaupunki jossa on Jakomäki ja Kontula...ei ole ainakaan Espoo

Cube

Jäsen
Viestin lähetti HN
Rap-musiikkia (ja teknopoppia) kuuntelevat yksinkertaiset ihmiset.

Sellaiset, jotka tarvitsevat mahdollisimman yksinkertaisen rytmin pystyäkseen seuraamaan sitä ja ymmärtämään sen.

Sellaiset, jotka tarvitsevat mahdollisimman yksinkertaisen melodian pystyäkseen seuraamaan sitä ja ymmärtämään sen.

Sellaiset, jotka tarvitsevat mahdollisimman yksinkertaisen rakenteen pystyäkseen seuraamaan musiikkikappaleen kulkua ja ymmärtämään sen.

Sellaiset ihmiset kuuntelevat rap-musiikkia (ja teknopoppia).

Empiria todistaa, että haasteellisempaa ja monimutkaisempaa musiikkia kuuntelevat ihmiset ovat keskimäärin muissakin asioissa älykkäämpiä kuin yksinkertaista jumputusta kuuntelevat.

Okei. Mutta mihin ryhmään kuuluu henkilö (minä), joka luokittelee Toolin Lateralusin maailman parhaaksi levyksi, mutta kuuntelee myös rap-musiikkia, tyyliin 2Pac ja DMX?

Ja jos tosiaan luulet, että ketään jääkiekkokeskustelupalstalla käyvä on älykäs, taidat itse olla helvetin tyhmä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Khaikki Hjallikjset onh Hjokeritha. Jha she on niin on tottathaon totta siis kuin 5tgerttgrä! Älkää mulke alkako!

vain 14 slmanikikosua olen vetäsisstr , ja (hooma pilku!) aj veilä olen oveisa tietokneenkyttäyskynngra. Hess! Eiku Jess! Nyt rupee yllättään vähän rankempaa pahempi olo.... maailma pyärii ja puoli tuntia sitten nauttitu relpaleinen kana tulee kostamaan kokonaisena ja terävillä kynsillä.... AAARGH...

- Hervannan Näkijä pilaa Hervannan hyvän maineen
- Ilves on sarjataulukossa viimeisenä
- Asiallisia Ilveksen "kannattajia", missämitähämilloin?
- Kaksi pahinta joukkuetta, joita vain on mahdollista "kannattaa", ovat Ilves ja Arsenal
- Ilveksellä on ruma logo
- Ilves, hallitseva jääkiekon Suomen Cup-mestari
- "Rap" ei ole musiikkia
- Espoo on Suomen suurin kaupunki ilman keskustaa

*phuh* sainpas helpotettua niitä paineita ;)

Äääh, en keksi enää mitään. Väkinäisesti provoamisessa ei ole ideaa...

Viimeksi muokattu:

Vaicci#63

Jäsen
Iskelmä ei ole musiikkia
Nigthwish ei ole musiikkia, ja jos on, niin turhaa sellaista.
Nigthwishin musavideot on aina samanlaiset ; Kaikki on jossain autiossa kartanossa, muijalla on musta puku päällä ja hän polkee lattiaa musiikin tahtiin. Syntikkaäijä ottaa kaiken tosissaan, ja tekee itsestään pellen kumartumalla syntikan alle. Hauskaa tässä on se että kyseinen äijä vielä soittaa samalla. Muut heiluttaa tukkaa ja yrittää olla mukana fiiliksessä.

Nigthwishiä kuulee halvalla myös livenä, - KIRKOSSA.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti varjo
"Kumpi on vanhempi, Helsinki vai Espoo? Kummassako kaupungissa on ollut ensin tie?

Espoossa on Bemböle = Hölmölä."

Tällähän ei ole mitään merkitystä...Ihmisiltä kesti ensin jonkin aikaa tajuta millainen p...reikä Helsinki oli ja sitä varten perustettiin Espoo.

(minä muuten asun nyt stadissa joten minulla on kokemusta kummastakin kaupungista...olen siis suurempi asiantuntija tässä asiassa)

ja hei, kaupunki jossa on Jakomäki ja Kontula...ei ole ainakaan Espoo

Hei "shadow" keneen vertaat? Minäkin olen asunut Esboossa, siellä Granin rajalla Tuomarilassa. Älä tuu mulle puhuu asiantuntijasta. ;-)
Ja kaupunki, jossa on Suvela ei ainakaan ole Stadi.

Onko pahempaa paikkaa kuin Esböö? On, turku

MadMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, LFC
Viestin lähetti Svante
Hei "shadow" keneen vertaat? Minäkin olen asunut Esboossa, siellä Granin rajalla Tuomarilassa. Älä tuu mulle puhuu asiantuntijasta. ;-)
Ja kaupunki, jossa on Suvela ei ainakaan ole Stadi.

Onko pahempaa paikkaa kuin Esböö? On, turku
Puhutaanpa ensin Itä-Helsingin "mukavista" slummeista.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti varjo
Sanoisin että joko sinulla kävi armoton flaksi tai sitten työpaikka järjestyi suhteilla....tai ehkä Tampereen alueella on vain pulaa teekkareista kesätöitä tekemään.
Itse törmäsin kesällä about 10 TKK:n opiskelijaan 1. vuodesta 3. vuoteen ja aika hiljaista oli heilläkin "alan" työt.

Tähän sanon sen verran, että paikka oli viimeinen, johon hain. Eli ei Tampereen alueellakaan mikään hyvä tilanne ollut. Muistaakseni hain noin 15 paikkaan TRE.lla ja pariin HML.ssa. Sanotaan näin, että tuo paikka, jossa olin, oli ihan yksi oman koulun laitoksista. Ei oman alani hommaa, joten siksi en sinne jäänytkään OA-töihin, vaikka pyydettiin. Ja jos ollaan rehellisiä, niin se tekemättömyys ja suhteellisen huono organisaatio alkoi kyllä myös vituttamaan pidemmän päälle. Ja palkka oli meikäläisellä huonoimmasta päästä, kun tehtiin vertailuja kavereiden kanssa. A9+1 ikälisä....

Viestin lähetti varjo
Niin ja Sistis, vastaas nyt siihen kysymykseen että mitäs teekkareita siellä Yliopistolla ollaan...teekkari nimitys kyllä juontaa juurensa tasan tarkkaan Teknisen Korkeakoulun opiskelijaan(tai itseasiassa sitä edeltäneeseen Tekniseen Opistoon?)tjsp.)
kaikkea ne kateelliset maalaiset keksivätkään...pian varmaan kutsuvat itseään stadilaisiksi.

Viestin lähetti sopuli
Tamperelaiset ovat muuten paskahousuja. Pelästyvät kaiken maailman ammattisurkeita, ja vaihtavat nimeään.

Olette poijat(?) oikeassa. Minä itsekin olen vitutusketjuun vuodattanut tästä asiasta monet värssyt. Teekkareita me kuitenkin olemme, niitä meistä tuli, kun fuksivuoden wappuna putosimme kastekorissa hyiseen Tammerkoskeen. Sitä titteliä meiltä ei riistetä, vaikka koulumme nimi muuttuisi teknilliseksi sairaanhoito-opistoksi.

Olisi se kamalaa, jos meistä ei tulevaisuudessa tulisikaan dippainssejä vaan esim. tekniikan maistereita.

Stadilaisiksi emme ala itseämme kutsumaan. Olemme erittäin ylpeitä siitä, että me asumme täällä suuressa maailmassa, emmekä Tampereen satamakaupungissa, joka sivistyksen ja inhimillisyyden ulkopuolella - eli Kehä III.n sisäpuolella tunnetaan stadina. Täällä päin me haukumme sitä Hesaksi.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Sistis

Stadilaisiksi emme ala itseämme kutsumaan. Olemme erittäin ylpeitä siitä, että me asumme täällä suuressa maailmassa, emmekä Tampereen satamakaupungissa, joka sivistyksen ja inhimillisyyden ulkopuolella - eli Kehä III.n sisäpuolella tunnetaan stadina. Täällä päin me haukumme sitä Hesaksi.

Ai ai millaista skeidaa herra teekkari suoltaa. Minä asun Kehä III sisäpuolella mutta en suinkaan missään stadissa tai tsadissa tjsp. Minä asun Vantaalla, täältä löytyy siis muitakin kaupunkeja kuin tämä vantaalaisten huvittelukeskus joka Helsingin nimellä tunnetaan.

vlad#16.

MadMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, LFC
Viestin lähetti vlad
Ai ai millaista skeidaa herra teekkari suoltaa. Minä asun Kehä III sisäpuolella mutta en suinkaan missään stadissa tai tsadissa tjsp. Minä asun Vantaalla, täältä löytyy siis muitakin kaupunkeja kuin tämä vantaalaisten huvittelukeskus joka Helsingin nimellä tunnetaan.
UUH... Espoossa Vantaata kutsutaan slummiksi. Onhan siellä lentokenttä niinkuin kaikkien suurien kaupunkien esikaupunkialueella on (Vantaa on Espoon esikaupunki).

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Voi teitä pikkuvelikultia (puhumattakaan provinssien alemmuuskompleksisista ystävistä)...

Taidanpa ottaa paremman asennon, nauttia lasin grappaa ja sytyttää sikarin. Jatkakaa ihmeessä!

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde
Voi teitä pikkuvelikultia (puhumattakaan provinssien alemmuuskompleksisista ystävistä)...

Taidanpa ottaa paremman asennon, nauttia lasin grappaa ja sytyttää sikarin. Jatkakaa ihmeessä!
Äläs sit grappaa juo!
Sain juuri viestin, että Janne Tulkki look a like on tuomassa grappaa tampereelle Tapparan kaatoon :0
Provoa vähän:
Matti Nykänen on väärinymmärretty nero!

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Bigredtomppa
Tämä ketju on ihan turha.

Toi oli kyllä paras! Taas on aamukahvit ruudulla.

Tästä ketjusta voi muuten helposti poimia muutamat sanat/lauseet, jotka ujuttamalla missä tahansa ketjussa mihin tahansa aiheeseen saa helposti "keskustelua" aikaan:)

Tuolla eräässä toisessa ketjussa muuten keskustellaan jääkiekon latteuksista. Tämän ketjun otsikko voisi hyvinkin olla "JA:n latteuksia". Ja tällä en tietenkään millääntavoin viitannut ylläolevaan viestiin. Enhän...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tinde

Heh... hyvin menee minullakin. Luin ensin "Voi teitä pikkuvelikullia".

Mutta jätä ihmeessä se grappa epäonnistuneiden lätkävalmentajien sekä erään nimeltämainitsemattoman roskakansan juomaksi, ei se ole lainkaan ihmisten juomaa.

vlad#16.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti HN

Mitä muuta tahdot vielä revittävän?

Köyhää, todella köyhää touhua. Menes hämäläinen reppana tsiigaamaan (mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa?) kirjoittajien nimilistoja Top Teniin. Sieltä näet todelliset Miesten Lukemat... löytyy Määrää ja Laatua...

EDIT: kahdeksan kirjoitusvirhettä noin lyhyessä viestissä lienee jonkinlainen enkka...

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti HN
Heitänpä Vaicci:lle tosi tylyn vastaprovokuitin.

Tämäpä onkin Hervannan Näkijän tuhannes viesti Jatkoajan keskustelupalstoille!

Mitä muuta tahdot vielä revittävän?

Äst!
Huomasin juuri itsekin että sulla oli 999 viestiä kun katselin tuota top-kirjoittajat listaa. Arvasin että tulit tänne pilaamaan iloni.

Joudun aina jakamaan iloni toisten kanssa....:)

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Vaicci#63
Tässä kaikille oikein pahaa provoa:

TÄMÄ on 1000 VIESTINI Jatkoaikaan ! Repikää siitä!
Ja järkeä niissä on ollut noin kolmessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.