Viestin lähetti varjo
Sanoisin että joko sinulla kävi armoton flaksi tai sitten työpaikka järjestyi suhteilla....tai ehkä Tampereen alueella on vain pulaa teekkareista kesätöitä tekemään.
Itse törmäsin kesällä about 10 TKK:n opiskelijaan 1. vuodesta 3. vuoteen ja aika hiljaista oli heilläkin "alan" työt.
Tähän sanon sen verran, että paikka oli viimeinen, johon hain. Eli ei Tampereen alueellakaan mikään hyvä tilanne ollut. Muistaakseni hain noin 15 paikkaan TRE.lla ja pariin HML.ssa. Sanotaan näin, että tuo paikka, jossa olin, oli ihan yksi oman koulun laitoksista. Ei oman alani hommaa, joten siksi en sinne jäänytkään OA-töihin, vaikka pyydettiin. Ja jos ollaan rehellisiä, niin se tekemättömyys ja suhteellisen huono organisaatio alkoi kyllä myös vituttamaan pidemmän päälle. Ja palkka oli meikäläisellä huonoimmasta päästä, kun tehtiin vertailuja kavereiden kanssa. A9+1 ikälisä....
Viestin lähetti varjo
Niin ja Sistis, vastaas nyt siihen kysymykseen että mitäs teekkareita siellä Yliopistolla ollaan...teekkari nimitys kyllä juontaa juurensa tasan tarkkaan Teknisen Korkeakoulun opiskelijaan(tai itseasiassa sitä edeltäneeseen Tekniseen Opistoon?)tjsp.)
kaikkea ne kateelliset maalaiset keksivätkään...pian varmaan kutsuvat itseään stadilaisiksi.
Viestin lähetti sopuli
Tamperelaiset ovat muuten paskahousuja. Pelästyvät kaiken maailman ammattisurkeita, ja vaihtavat nimeään.
Olette poijat(?) oikeassa. Minä itsekin olen vitutusketjuun vuodattanut tästä asiasta monet värssyt. Teekkareita me kuitenkin olemme, niitä meistä tuli, kun fuksivuoden wappuna putosimme kastekorissa hyiseen Tammerkoskeen. Sitä titteliä meiltä ei riistetä, vaikka koulumme nimi muuttuisi teknilliseksi sairaanhoito-opistoksi.
Olisi se kamalaa, jos meistä ei tulevaisuudessa tulisikaan dippainssejä vaan esim. tekniikan maistereita.
Stadilaisiksi emme ala itseämme kutsumaan. Olemme erittäin ylpeitä siitä, että me asumme täällä suuressa maailmassa, emmekä Tampereen satamakaupungissa, joka sivistyksen ja inhimillisyyden ulkopuolella - eli Kehä III.n sisäpuolella tunnetaan stadina. Täällä päin me haukumme sitä Hesaksi.