Mainos

Provoketju

• 185 941
  • 2 410
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Predator:

Viestin lähetti HN
Toisin kuin joillakin nimimerkiltä mainitsemattomilla saalistajilla, minun vaikuttamiseni Jatkoajan palstoilla perustuu enemmän kirjoitusten laatuun kuin määrään.
Pidetään ne vitsit siellä 'Parhaat naurut netistä'-ketjussa. Jos äitisi ja pikkusiskosi kehuvat kirjoituksiasi, niin ei se vielä mitään todista.

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Extra provo

Ossi:

Silläkin uhalla, että kuulostan muka kieliopillisesti täydelliseltä kirjoittajalta, minkä helvetin takia pilkun jälkeen ensimmäinen kirjoittamasi sana on "niin"?

Mitä/ketä se palvelee? Mihin sitä tarvitaan? Mikä sen merkitys on? Mikä on moisen aasinsillan funktio? Mitä vittua?

Vaikka yritänkin tahallisesti ärsyttää, älä ota tätä henkilökohtaisesti. Useat kirjoittajat ja kirjaimellisesti lähes kaikki toimittajatkin kirjoittavat sanan "niin" vastaavaan paikkaan ilman minkäänlaista pätevää syytä käsittämättä, että virke toimii ilman moista puhekielen täytesanaa täydellisesti ja useimmiten jopa paremmin. Kyseessä on siis hyvin yleinen ilmiö.

Esimerkiksi kirjoitus- ja yhdyssanavirheitä tai välilyönnin unohtamisia sattuu yhtä mittaa kaikille, mutta sana "niin" on kummastusta herättävä ja useimmissa tapauksissa täysin tarpeeton takiainen.

Ranger

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Niin

ranger: Viestini oli kirjoitettu selkeästi normaalin nukkumaanmenoaikani huonommalla puolella, kyseessä on siis ihan puhdas lipsahdus. Ei minulle kovin usein noita satu. Kiitos kuitenkin huomautuksesta. Yritän olla tarkkaavaisempi jatkossa, etten tekisi enään moisia virheitä.

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arrrrrgggghhhh!!

"EnääN". Huoh.

Kirjoitapa seuraavaan vastineeseen vielä "myösKIN". Sen jälkeen hattutemppusi on täydellinen.

Leikki leikkinä.

Ranger

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Niinpä niin..

En oikein enään tiedä kuinka tänne uskaltaa kirjoitella kun noita niin sanottuja kielipoliseeja on kaikkialla. Mutta jospa minä myöskin yritän kirjoittaa parhaani mukaan kieliopillisesti oikeaa tekstiä jottei kukaan enään vedä hernerokkaa nenuunsa. Onko muuten, niin että blaa blaa blaa..

Jos tänne joku kieliopillisesti oikeaa tekstiä suoltaa, niin ei se vielä mitään todista. Voisinhan minä myöskin jos vain osaisin.

Leikki tosiaan leikkinä, yllä olevaa ei pidä ottaa vakavasti.

Terv. nimim. "kaikkeamuutakuinkieliopillisestioikeaatektiäsuoltavajatkoaikalainen".

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti vlad
Leikki tosiaan leikkinä, yllä olevaa ei pidä ottaa vakavasti.
Aivan. Vitsailussa ei ole kovin paljoa ideaa, jos se on liian läpinäkyvää.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yli 2/3 Valioliigasta pelattu, ja Toffees on edelleen Liverpoolin kingi. Tai siis onhan se sitä sarjataulukosta huolimatta, mutta...

Eikös tämä nyt ole jo vähän vitun noloa?

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Predator:

Viestin lähetti HN
Toisin kuin joillakin nimimerkiltä mainitsemattomilla saalistajilla, minun vaikuttamiseni Jatkoajan palstoilla perustuu enemmän kirjoitusten laatuun kuin määrään.

Mihin päin palstaa se laatu on tiivistynyt? En ole löytänyt tähän päivään mennessä kirjoituksistasi edes laadun siementä. Voit varmaan laittaa vastaukseen linkkejä siihen "laatuun".

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti HN
Hehe. Melko yleisellä tasolla liikkuvat provoni uppoavat kuin kiekot Jari Halmeen selän taakse. Parhaiten sen huomaa siitä, että vastauksiksi satelee tyylittömiä henkilökohtaisia provoja.
Elät sellaisessa pienessä omassa maailmassasi, ettet edes huomaa, kun sinua viedään kuin litran mittaa. Yrittäisit nyt edes hiukan vastata takaisin samalla mitalla.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Poiketen palstalla esiintyneistä harhaluuloista, rap on musiikkia mitä parhaimmillaan. Itse asiassa, 10% rap-musiikista on musiikillisesti oivaltavampaa kuin 90% kitaranvingutuksesta. Henkilöt, jotka kokevat asian toisin, ovat usein erittäin pienimielisiä, ja -kaluisia luusereita, jotka kokevat heidän oman minuutensa olevan uhattuna, jos musiikissa ei ole kitaraa, kolmea sooloa ja tuplabasaria. Mikään ei voisi olla säälittävämpää, kuin seurata näiden henkilöiden turhia yritteitä todistaa "rock-musiikin" olevan taiteellisilta arvoiltaan ylivertaista verrattuna esimerkiksi yhtyeisiin Deltron 3030, Lo Fidelity Allstar tai Blackalicious. Viihteellisiltä arvoiltaan useimmat pystyvät toteamaan runollisen, oivaltavan rap-musiikin olevankin aivan ylivertainen. Itse asiassa kitara ei olekaan enää tässä vaiheessa mikään itseisarvo, sillä useat hyvät rap-yhtyeet käyttävät kitaraa ja muita "rock-musiikista" tuttuja instrumentteja omien perinteisten instrumenttiensa lisäksi.

On ikävää, että joidenkin mieli on niin kovin pieni, mutta toisaalta - eiväthän kaikki voi olla täydellisiä, niin kuin minä olen.

MadMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, LFC
Viestin lähetti vilpertti
Poiketen palstalla esiintyneistä harhaluuloista, rap on musiikkia mitä parhaimmillaan. Itse asiassa, 10% rap-musiikista on musiikillisesti oivaltavampaa kuin 90% kitaranvingutuksesta. Henkilöt, jotka kokevat asian toisin, ovat usein erittäin pienimielisiä, ja -kaluisia luusereita, jotka kokevat heidän oman minuutensa olevan uhattuna, jos musiikissa ei ole kitaraa, kolmea sooloa ja tuplabasaria. Mikään ei voisi olla säälittävämpää, kuin seurata näiden henkilöiden turhia yritteitä todistaa "rock-musiikin" olevan taiteellisilta arvoiltaan ylivertaista verrattuna esimerkiksi yhtyeisiin Deltron 3030, Lo Fidelity Allstar tai Blackalicious. Viihteellisiltä arvoiltaan useimmat pystyvät toteamaan runollisen, oivaltavan rap-musiikin olevankin aivan ylivertainen. Itse asiassa kitara ei olekaan enää tässä vaiheessa mikään itseisarvo, sillä useat hyvät rap-yhtyeet käyttävät kitaraa ja muita "rock-musiikista" tuttuja instrumentteja omien perinteisten instrumenttiensa lisäksi.

On ikävää, että joidenkin mieli on niin kovin pieni, mutta toisaalta - eiväthän kaikki voi olla täydellisiä, niin kuin minä olen.
Tulipa hyvään välin.. Itse luukutan juuri tuplabasari rockia/heviä parhaimmillaan eli Motörheadin boksia. Ja olen itse edelleen sitä mieltä että rap on suolesta - ja tämä on fakta.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti MadMan
Ja olen itse edelleen sitä mieltä että rap on suolesta - ja tämä on fakta.
Siis se on fakta, että sinä olet sitä mieltä? Se on fakta, että minä olen sitä mieltä, että lauseessa ei ole mitään järkeä. Tai sitten sinä et tiedä mitä sana "fakta" tarkoittaa.

MadMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, LFC
Viestin lähetti dana77
Siis se on fakta, että sinä olet sitä mieltä? Se on fakta, että minä olen sitä mieltä, että lauseessa ei ole mitään järkeä. Tai sitten sinä et tiedä mitä sana "fakta" tarkoittaa.
Sehän on tunnettua että minä olen aina oikeassa. Ja jos et mua usko niin katso varjon kirjoitus rap:sta aikaisemmin. Tunnetusti myös varjo on aina oikeassa.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti HN
Jotta minua voitaisiin "viedä", pitäisi minun kai ensin tarttua johonkin provoon, eikö totta?

Kyllä me koitettiin sua viedä, mutta eihän siitä mitään tullut...

Viestin lähetti HN
Pienessä omassa maailmassa elämistä kuvastaa paremminkin sellainen, että luulee "vievänsä" jotakuta vain kirjoittamalla jotain omasta mielestään nokkelaa.

Ja tässä tulee sinun oma nokkeluutesi (no kestit sentään kolmen lauseen verran):

Viestin lähetti HN
...Ai, mutta nythän tartuin sinun provoosi, ja pääsit kuin pääsitkin viemään minua ihan oikeasti. Vai pääsitkö sittenkään?

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti MadMan
Sehän on tunnettua että minä olen aina oikeassa. Ja jos et mua usko niin katso varjon kirjoitus rap:sta aikaisemmin. Tunnetusti myös varjo on aina oikeassa.
Ei ole. Myönsi jo kerran olleensa väärässä, mutta ei siitä sen enempää. Minä nimittäin olen aina oikeassa.

Lainatakseni suurinta idooliani, EMINEMIIIIÄ*, voisin todeta:
Being reasonable will leave you full of bullets, pull it, squeeze it/ till its empty, tempt me, push me, pussies, I need a good reason to give this trigger a good squeeze...

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti HN
Jotta minua voitaisiin "viedä", pitäisi minun kai ensin tarttua johonkin provoon, eikö totta?
Aika hanakasti tartuit ainakin sanaan 'enään'. Tietenkin huumorimiehenä vastasit vain antaaksesi minulle hyvät naurut, vaikka tiesit minun vain vedättävän.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti HN
Minä?

Vai olisiko tuo tarttuja ollut sittenkin bundesfutiksesta ja australialaisesta kolmen soinnun hevirockista tykkäävä metsänvartija-ystävämme?
Oops. Tein sen taas. Mii veri sori.

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aina vain paranee!

HN:

Mitä yhteistä on kirjoituksilla ja soinnuilla?

Et Rautaneitohevin ystävänä kuitenkaan tiedä, joten minäpä kerron:

Kummassakin kannattaa satsata enemmän laatuun kuin määrään.

Kolme historian merkittävimpiin musiikkivaikuttajiin kuuluvaa neroa ts. AC/DC:n sielu, sydän ja aivot eli edesmennyt Ronald "Bon" Scott sekä Angus & Malcolm Young ovat muuten kaikki syntyneet Skotlannissa, sir Sean Conneryn ja William Wallacen maassa.

Ossi:

"Tietenkin huumorimiehenä vastasit vain antaaksesi minulle hyvät naurut, vaikka tiesit minun vain vedättävän."

Nimenomaan. Siksipä juuri "leikki leikkinä".

Vai voisiko sittenkin olla niin, että yrität vain epätoivoisesti saada paskan takaisin hevoseen...

Ranger

Viimeksi muokattu:

Jakke Jäyhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muzack

Tästä voisikin vääntää kättä ikuisuuteen asti.

Makuasioista kiisteleminen on suhteellisen turhaa, mutta koska kyseessä on jatkoaika.com:n historian latteimmalla otsikolla avattu ketju, pitää ehdottomasti lausua muutamia totuuksia:

- Rap tappaa. Talossa ja puutarhassa.
- Ilman klassista musiikkia ei juuri olisi muutakaan musiikkia, vain alkukantaista heimohölötystä. Eli räppiä?
- Kitaran vingutus ei ole turhaa.
- Päteminen on turhaa.
- Musiikki on sellaista, jota oikeat ihmiset tekevät itse, ja esittävät itse, oikeilla soittimilla. Ei mitään teknopelleilyä ja "me-esitämme-muiden-meille-varta-vasten-tekemiä-kappaleita"-tuotteita. Hyi hitto.

Nyt ei jaksa päteä enempää.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Aina vain paranee!

Viestin lähetti ranger
Ossi:

Vai voisiko sittenkin olla niin, että yrität vain epätoivoisesti saada paskan takaisin hevoseen...
Enpä usko. Olen suorastaan loukkaantunut, että edes vihjailet siihen suuntaan. Mutta koska tämä on provo- eikä loukkausketju, en alennu tasollesi. Ja koska HN/ranger/kuka tahansa ei ole nillittänyt toisesta tahallisesta kirjoitusvirheestäni, korjaan sen itse: paljoa -> paljon. Vai olisivatko hevoset paskoneet lisää? Muuten olen sitä mieltä, että yksi piste riittää virkkeen loppuun.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
"Konemusiikki", niin harhaanjohtava termi kuin onkin, on musiikkia mitä voi tajuta vain ihminen, jonka aivot ovat suuressa harmoniassa melodian ja rytmin kanssa.

Puristit ovat aina olleet kehityksen tiellä, lähtien uskonnosta, jatkuen niihin, ketkä uskoivat lämmön olevan joku aineesta tirisevä yhdiste, jatkuen edelleen niihin ketkä eivät ymmärrä nykymusiikkia, musiikin evoluution tulosta ja sen kirkkainta helmeä.

Uskoisin suurimman osan "kitarapuristeista" olevankin homofoobikkoja jotka uskovat maapallon olevan littana.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti MadMan
UUH... Espoossa Vantaata kutsutaan slummiksi. Onhan siellä lentokenttä niinkuin kaikkien suurien kaupunkien esikaupunkialueella on (Vantaa on Espoon esikaupunki).

Taidat muuten itse asua pääkaupunkiseudun köyhimmällä alueella. Elät yhteiskunnan varoilla. Pummi.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vilpertti
"Konemusiikki", niin harhaanjohtava termi kuin onkin, on musiikkia mitä voi tajuta vain ihminen, jonka aivot ovat suuressa harmoniassa melodian ja rytmin kanssa.

Puristit ovat aina olleet kehityksen tiellä, lähtien uskonnosta, jatkuen niihin, ketkä uskoivat lämmön olevan joku aineesta tirisevä yhdiste, jatkuen edelleen niihin ketkä eivät ymmärrä nykymusiikkia, musiikin evoluution tulosta ja sen kirkkainta helmeä.

Uskoisin suurimman osan "kitarapuristeista" olevankin homofoobikkoja jotka uskovat maapallon olevan littana.

Tämähän suorastaan panee naurattamaan jollen tietäisi, että kirjoittaja kuuluu maamme tulevaisuuden toivoihin. Voi kaivoon heitettyä kirvestä; pöydälle kaatunutta maitoa!

Voi Sinua poikarukka, olet aivosi pilannut kuuntelemalla aivotonta jumpsutusta tjsp. Tässä suhteessa musiikin evoluutio on kääntynyt kulkemaan takaperoisesti, nyt kuljetaan kohden rappion ja tuhoa aikoja. Mitähän seuraavaksi meille "musiikkina" tarjotaan?

Nykymusiikki = nykytaide. Mitä yhtäläisyyksiä havaittavissa? Ainakin se, että paska on kääritty prameisiin papereihin.

Minä taasen uskon nykymusiikin kuuntelijoiden, heidän jotka sitä rakastavat, olevan aivojen kuuloalueiltaan rappeutuneita. Itseasiassa kyseessä ei ole "uskominen" vaan kylmä raaka fakta. Pakkohan sen on olla kun minä niin sanon!

vlad#16.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.