Täällä on toinen onnellinen Vaakunan asiakas. Siis sitä vaan, että tuli bongattua nti Ivarsson lähtöpuuhissa sunnuntaina. Siis voiko tota kuumempaa kissaa enää olla... Mielessä kävi vaihtaa parit sanat neidon kanssa, mutta sitten järki voitti. Tai eihän sitä tiedä jos se tykkääkin kolme päivää ryypänneiden suomalaismiesten ominaishajusta.
Itse keikasta sen verran, että ihan käsittämättömän hyvä meininki siellä teltassa, oliko se yleisö muka Suomesta?! Tuollaisessa euforiassa en muista ennen olleeni, vaikka keikkoja jonkun verran onkin tullut nähtyä. Pesi vuosi sitten nähdyn Nosturin keikan mennen tullen. Loistava bändi, jumalainen keulakuva!
Perjantainen Linkin Park oli itselleni todella positiivinen yllätys, paljoakaan en tältä yhtyeeltä odottanut, mutta ainakin itse tykkäsin meiningistä ihan kympillä. Ja jos joku tosissaan vertaa Linkin Parkia Fred Durstin & Co urpoiluun, niin käynti terapiassa lienee paikallaan. Enkä ole ennen kuullut, että kolme studioalbumia tehnyttä bändiä syytetään rahastuksesta ja ties mistä (yleensä pidetään lupaavana tulokkaana tms), mutta sitten jonkun kymmenen vuotta sitten kuopatun bändin comeback (vrt RATM) on ihan jees ja perusteltu juttu tyyliin "ei rahojen, vaan fanien takia". Joopa joo. Nyky-Metallicakin on vaan faneja varten, kysykää vaikka Ulrichilta.
Disco Ensemble oli totutun energinen, mutta olisi sopinut ehkä paremmin lauantaille, kun yleisökin olisi ollut paremmassa hapessa. Foo Fighters oli se syy miksi tuonne tuli lähdettyä ja täällä on jo keikka analysoitu puhki, mutta täytti ainakin minun odotukset 100%:sti. Dave Grohlissa on vaan jotain ihan käsittämättömän hienoa karismaa. Everlongin aikana meinasi tippa tulla silmään. Ehkä maailman hienoin biisi ikinä koskaan missään.