Provinssirock 2008

  • 30 141
  • 146

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Mitenkäs kukaan ei ole puhunut festareiden ainoasta kiinnostavasta ulkomaisesta nimestä, Serj Tankianista mitään? Eikö uponnut?

Kyllähän Tankian olisi varmastikin uponnut kun allekirjoittaneen hyllystä herran levykin löytyy. Kävipä vaan Serjin kannalla niin kaamean paska mäihä että The Sounds veti samaan aikaan X-Teltassa, joten tuolla kun piti aika saatanan aikaisin olla jo että sai loistopaikat niin Tankian jäi näkemättä. Sky Is Over on kyllä erittäin hieno kipale, olisipa ST:n paikka ollut vaikka perjantaina Linkin Parkin jälkeen...
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Kyllähän Tankian olisi varmastikin uponnut kun allekirjoittaneen hyllystä herran levykin löytyy. Kävipä vaan Serjin kannalla niin kaamean paska mäihä että The Sounds veti samaan aikaan X-Teltassa, joten tuolla kun piti aika saatanan aikaisin olla jo että sai loistopaikat niin Tankian jäi näkemättä. Sky Is Over on kyllä erittäin hieno kipale, olisipa ST:n paikka ollut vaikka perjantaina Linkin Parkin jälkeen...
Oli muuten melkoinen ryysis siinä keikan alussa The Soundsin keikalla. Itse onneksi sain itseni väännettyä eturiviin saakka. :) Mustelmia on kiva laskeskella ja tässähän voisi korjailla vaikkapa revennyttä kameralaukkua.

Tosiaan itseltäkin jäi Serj Tankian juuri edellä mainitun bändin takia väliin. Apulanta veti myös vahvasti ja videoi samalla uuden musiikkivideon.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Oli muuten melkoinen ryysis siinä keikan alussa The Soundsin keikalla. Itse onneksi sain itseni väännettyä eturiviin saakka. :) Mustelmia on kiva laskeskella ja tässähän voisi korjailla vaikkapa revennyttä kameralaukkua.

Eturiviin sitä tuli itsekin taisteltua. Uskomattoman kuuma kissa kyllä tuo Ivarsson, tuon kun saisi jatkoille omaan telttaan. Heh.
 
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Serj oli loistava. Koko levy taidettiin veivata läpi ja mielenkiintoinen keikka ilman muuta. Välispiikit tietenkin totuttua sodan vastaista. Suurin syy miksi Provinssiin lähdettiin ja en todella pettynyt.

Muita mainitsemin arvoisia ainakin Linkin Park, sillä bändi todella toimi livenä. Hybrid Theory on vielä oikeinkin hieno albumi, mutta sen jälkeen en ole bändiä seurannut kuin hittien verran. Keikan jälkeen ihmettelin, että Linkin Park on todella näin hieno pumppu. Jannut esiintyivät vielä karmealla asenteella.

Muista sen verran, että Billy Talent veti juuri niin kovan setin kuin odotinkin. Coheed and Cambria myös todella kova, taisivat Maideniakin veivata festarikansan mieliksi. Apulanta myös huippuhyvä, vaikka uusi materiaali ei enää niin heittämällä uppoa kuin vaikkapa Heinola10. Loistava livenä, vanhoja biisejäkin soittivat. Paramorekin oli positiivinen kokemus sen verran mitä sitä kerkesi seurata.

Itselleni kaksi suurinta pettymystä olivat Stam1na ja FF, mikäli sen täällä uskaltaa edes ilmoittaa. Stam1na on hyvä bändi, sitä en millään jaksa kieltää. Teltassakun aika eteen itseni ahdoin ääni kuulosti kaamealta puurolta ja se nyt ei välttämättä bändin vika ole. Kuitenkin "pilasi" keikan. Foo Fighters taas ei sunnuntaina jostain syystä uponnut ollenkaan. Levyltä kuunnellessa menee varmasti jatkossakin...
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Eiköhän ns. vika ole vain itse biiseissä, Learn To Fly ja jotkut uudemmat biisit eivät vain poppiksina kestä vertailua kovemmille biiseille. Joku My Hero taas on aiheeltaan koskettava ja rankka vaikka akustisena. Minun on vaikea yhtyä rutiinikommenttiin jos kuitenkin saimme kunnon stand up-komiikkaa - liekö ihan paperista joka keikalla heitettäviä juttuja kuitenkaan. I want to believe...

Niin, oikeastaan tätä halusin sanoa aiemmassa viestissäni, mutta en väsymykseltäni siihen kyennyt. Lähinnä olisin halunnut kuulla enemmän Hey Johnny Park- ja For all the cows -tyyppisiä vetoja. Mutta yleensä juuri tällaisten biisien kohtalona on jäädä tiiviistä festarisetistä pois.

Spiikit olivat hyviä ja oivaltavia, mutta kai joitain vakiojuttuja on näissä sideshow-jutuissa mukana, joilla tehdään oma olo helpommaksi, kun ei tarvitse joka kerta carpe diem, vaan on jotain takuuvarmaa taskun pohjalla. Ei siinä sen kummempaa. Tai sitten äijät ovat das über maakareita ja läppää lähtee samaan tahtiin kuin tarttuvia riffejä.

Olen nimittäin itsekin enemmän analysoija kuin pomppija mutten itse löytänyt negatiivista kuin siinä onko joku biisi yhtä hyvä kuin toinen. Totta kai bändi soitti rutiinisetin settilistan puolesta...en oikein usko että ekalla julkisella keikalla muuta kannattaa tehdä. Siinä "first ever gig" kohdalla olisin halunnut olla se rillipäinen nörtti joka rykäisee katsomossa "kröhöm, itse asiassa jos tarkkoja ollaan..."

Toki kaikki tämä on ihan perusteltua. Mutta itse tosiaan kaipasin vähän lisää sitä "klubilla soittavaa rähinäbändiä" enkä ihan niin paljon maailman suurinta rockbändiä.

Ja summa summarum: Hyvä keikka, mutta ei ihan sitä, mitä hiljaa mielessäni olin odottanut ja toivonut. Ensi kerralla sitten - ja pitkän kaavan mukaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Toki kaikki tämä on ihan perusteltua. Mutta itse tosiaan kaipasin vähän lisää sitä "klubilla soittavaa rähinäbändiä" enkä ihan niin paljon maailman suurinta rockbändiä.

Tuo on totta. Viulut ja triangelit kuulostavat upeilta niissä muutamassa biisissä, mutta josko kuitenkin Foo Fightersin kannattaisi keskittyä vetämään täysillä hienoja rock-biisejä? Ettei venähdä jossain vaiheessa mammuttitaudiksi.

Nyt mentiin vielä sen suhteen hyvän maun rajoissa mutta siitä maha venähtää äkkiä. Kohta tehdään sinfoniaorkesterin kanssa levy tms...
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Mutta itse tosiaan kaipasin vähän lisää sitä "klubilla soittavaa rähinäbändiä" enkä ihan niin paljon maailman suurinta rockbändiä.

Ja summa summarum: Hyvä keikka, mutta ei ihan sitä, mitä hiljaa mielessäni olin odottanut ja toivonut. Ensi kerralla sitten - ja pitkän kaavan mukaan.

Niin, kyllähän FF on pirun kova live -bändi, ihan avoimesti liputan faniuttani, mutta kyllä pumpusta rähinää irtoaa. Eilinen ei ehkä ollut kovin näkemistäni FF-keikoista, mutta maailman suurin rokkibändi oli myös todella kova rähinä bändi, kun sen viikko sitten Wembleyllä näin. Eilinen keikka oli kova, mutta itsekin olisin vähän tiukempaa keikkaa odottanut, en tiedä miksi.

Ai niin, triangelimies on vedetty ilmeisesti framelle aika lailla usein ja yhtää FF-keikkaa en ole nähnyt ilman jonkin sortin kitarakisaa. Ja onhan Grohl kunnon supliikkimies, jaksaa joka kerta naurattaa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Paramore veti todella energisen setin. Odotin tasapaksua teinirockia, mutta bändi vetikin yleisön hyvin mukaan ja tervettä raivoakin oli bändin otteissa.

Toinen onnistuja oli myös mielestäni Hardcore Superstar. Pienestä teltasta huolimatta fiilis oli hyvä keikalla alusta loppuun. Settilistakin oli onnistunut ja harkitusti tehty.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
kuitenkin Foo Fightersin kannattaisi keskittyä vetämään täysillä hienoja rock-biisejä? Ettei venähdä jossain vaiheessa mammuttitaudiksi...

Kyl mää näkisin, että se mammuttius on saavutettu FF:n osalta jo, eikä paluuta ole. "Valitettavasti" bändi on paisunut superraskaaseen megaluokkaan ja se tarkoittaa triangelisooloja ja muuta ylimääräistä huttua. Onhan siinäkin puolensa, mutta pikkuklubipuristien pipoahan se vähän puristaa. Minuakin hieman häiritsi Provinssissa koettu aika pömpöösi meno. Muutenkin tuntui, että pojat oli vähän väsyneitä ainakin alkuun, oli silmäpussia ja kiertueturvotusta havaittavissa. No, Grohl on sen verran ammattimies, että se vetää 99 prosenttia muista tekijöistä suohon missä kunnossa tahansa.

Ja kuten tässäkin on jengi hehkutellut, niin Paramore (siis niinQ iHQ Mitää!?!!!111) oli aivan uskomattoman kova. Musta tuli auttamatta fani niiden keikalla. Olin fiilistelemässä aika edessä 20-vuotiaan (itse mennään 30+-osastolla) serkkuni ja hänen samanikäisten kavereidensa kanssa ja eihän siitä teinieuforiasta voinut kuin innostua. (Saman ahaa-elämyksen koin myös pari viikkoa sitten 30 Seconds to Marsin (ihQ-varoitus!!!11) keikalla. Mitä nuorempaa yleisöä, sitä parempi meininki, näin se vain on.) Hayley oli ihan ilmiliekeissä ja nautti silminnähden yllättävästä suosiosta, jota Pohjolan perämetsistä Tennesseen emopunkpop-ihmeelle satoi. Se oli sitä Amerikan osaamista. Siellä hommat hoidetaan pro-tasolla jo noin nuorina. Amazing, sano.

Ja parasta oli pitti, joka syntyi ihan vahingossa viimeisen biisin aikana viereeni. Aah, se on sitä parasta antia, kun pääsee juoksemaan toisia isoja poikia päin ilman vaaraa turpakäräjistä. Mahtava meno.
 

Barry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eturiviin sitä tuli itsekin taisteltua. Uskomattoman kuuma kissa kyllä tuo Ivarsson, tuon kun saisi jatkoille omaan telttaan. Heh.

Itsehän bongasin Majan hotellin aamiaisella. En sitten tiedä oliko mun onni, että en enää ollut ympäri päissäni, vai menetinkö elämäni tilaisuuden pokata Majan? Veikkaan ensimmäistä.

Mutta tuo keikka oli kyllä aivan järkyttävän kova! KOKO teltta lauloi jokaisen biisin sanasta sanaan ja muutenkin varsin kovassa vireessä tuntui bändi olevan.

Niin joo, pakko hehkuttaa Varusmiessoittokuntaa! Pikku päiväkänneissä todella mukaansatempaavaa ja muutamaa laimeaa suomirokkiesitystä lukuunottamatta aivan täydellistä. Disco Ensemble oli odotetun kova, mutta Justice.. Yllätti todella rankalla menolla ja festareiden hienoimmalla lavalla. Fantastista.

Kaiken kaikkiaan erittäin onnistunut festivaali. Hyviä keikkoja, hyvää seuraa ja sopivia jurreja. Kiitos.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Täällä on toinen onnellinen Vaakunan asiakas. Siis sitä vaan, että tuli bongattua nti Ivarsson lähtöpuuhissa sunnuntaina. Siis voiko tota kuumempaa kissaa enää olla... Mielessä kävi vaihtaa parit sanat neidon kanssa, mutta sitten järki voitti. Tai eihän sitä tiedä jos se tykkääkin kolme päivää ryypänneiden suomalaismiesten ominaishajusta.

Itse keikasta sen verran, että ihan käsittämättömän hyvä meininki siellä teltassa, oliko se yleisö muka Suomesta?! Tuollaisessa euforiassa en muista ennen olleeni, vaikka keikkoja jonkun verran onkin tullut nähtyä. Pesi vuosi sitten nähdyn Nosturin keikan mennen tullen. Loistava bändi, jumalainen keulakuva!

Perjantainen Linkin Park oli itselleni todella positiivinen yllätys, paljoakaan en tältä yhtyeeltä odottanut, mutta ainakin itse tykkäsin meiningistä ihan kympillä. Ja jos joku tosissaan vertaa Linkin Parkia Fred Durstin & Co urpoiluun, niin käynti terapiassa lienee paikallaan. Enkä ole ennen kuullut, että kolme studioalbumia tehnyttä bändiä syytetään rahastuksesta ja ties mistä (yleensä pidetään lupaavana tulokkaana tms), mutta sitten jonkun kymmenen vuotta sitten kuopatun bändin comeback (vrt RATM) on ihan jees ja perusteltu juttu tyyliin "ei rahojen, vaan fanien takia". Joopa joo. Nyky-Metallicakin on vaan faneja varten, kysykää vaikka Ulrichilta.

Disco Ensemble oli totutun energinen, mutta olisi sopinut ehkä paremmin lauantaille, kun yleisökin olisi ollut paremmassa hapessa. Foo Fighters oli se syy miksi tuonne tuli lähdettyä ja täällä on jo keikka analysoitu puhki, mutta täytti ainakin minun odotukset 100%:sti. Dave Grohlissa on vaan jotain ihan käsittämättömän hienoa karismaa. Everlongin aikana meinasi tippa tulla silmään. Ehkä maailman hienoin biisi ikinä koskaan missään.
 
Provinssi oli kyllä paras festari, jolla olen ollut.

Harmittaa paljon, että missasin Hardcore Superstarin keikan ja puolet Asan keikasta.

The Sounds oli ennakkohypetyksen arvoinen ilmestys ja meno varsinkin eturiveillä oli jotain niin hienoa. Yllättäjäksi nostaisin Linkin Parkin ohella Danko Jonesin. Aivan mielettömän äijämäistä menoa, vaikka vähän samanlaisia biisejä olikin.

Foo Fightersista ei oikein osaa edes sanoa mitään. Oli aivan tajuton meininki. Odotukset olivat taivaissa ja bändi pystyi silti ne jopa ylittämään. Jos on musiikki luotu livekeikoille, sitä on myös Dave Grohl.

Michael Jackson-läppä, Dr. Feelgood, triangle solo... Käsittämättömän hauska ja yleisöön uppoava bändi kaikilta osin.

Jossain kuulin ininää siitä, että bändi kikkaili liikaa. Mielestäni se kertoo enemmänkin siitä, että FF otti yleisön huomioon (ja haltuunsa) väliläpillä ja battleilla. Pahempi tilanne olisi ollut jos Taavi Krooli ja kump. olisivat vetäneet setin vakavalla naamalla läpi nopeasti.

Biisilistasta ei löytynyt myöskään valittamista. The Pretender tai All my Life-vetoa odotin alkuun. Ensimmäinen tuli alussa ja toinen räjäytti myöhemmin pankin vielä kovempaa. Myös Monkeywrenchin aikana tuntui, että räjähdän siihen paikkaan.

Hitaasti vedetyt biisit sekä Taylorin esittämä Cold Day in The Sun olivat positiivisia yllätyksiä. Hetkeni tyttöystäväni kanssa keskellä yleisöä Everlongin ja My Heron aikana tulevat olemaan parhaimpia hetkiä elämässäni. Melkein tippa tuli linssiin.

(If everything could ever feel this real forever
If anything could ever be this good again)

Kokonaisuudessaan täytyy sanoa, että yllätyin positiivisesti myös siitä, kuinka vähän rähinöitä alueella oli. Itse en huomannut oikeastaan ainuttakaan.

Lippu oli kallis, mutta maksoi itsensä takaisin moninkertaisesti. Kun nyt jälkeenpäin ajattelee millaisia nimiä viikonloppuna esiintyi, niin kyllähän kattaus oli eittämättä yksi kovimmista Suomessa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Paikalla oltiin pelkästään FF:n takia sunnuntai-iltapäivästä alkaen. Kaksi keikka-DVD:tä omistavana minulle ei tullut mitenkään yllätyksenä mikään edellä mainituista asioista. Oikeastaan ainoa yllätys oli miehitys, mikä taisi olla täsmälleen sama kuin S&B-DVD:llä. Odotin hiukan kompaktimpaa kokoonpanoa.

Bändi soitti upeasti [x]
DG heitti hauskaa läppää [x]
Drew Hester sai runsaasti huomiota esittelysessiossa [x]

Koska touhu oli muuten aika odotettua, positiivisimmat fiilikset tuli Taylorin huikeasta rumpusoolosta. Jotta ei jäisi sellainen kuva, että esitys olisi ollut jotain hohhoijaata, sanottakoon, että odotin keikalta aika paljon. Lähden ihan taatusti katsomaan uudelleenkin, jos tulee tilaisuus. Tosin festarit taidan jättää nuoremmille jo tässä vaiheessa. Sivistynyt stadion-keikka, kiitos. Iso areenakin käy.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
GENESIS. Siitä lähti yksi kaikkien aikojen keikoista mitä on päässyt todistamaan. Justice oli juuri niin vitun hyvä kuin odottikin, ja paljon enemmän. Ja miten hyvin yleisö oli messissä, huhhuh mikä meininki. Lopun hälytyssireeni ja siitä seurannut (tulevan levyn?) kappale ja strobovälke, jengi oli aivan NUTS. Kylmät väreet melkein koko keikan ajan. Pakko nähdä uudestaan. Ja pian.

--

Muista esiintyjistä jäi eniten mieleen yllättäen Linkin Park ja ei niin yllättäen The Sounds. Hienoa meininkiä. Ilmat olivat mitä olivat ja yöllä oli kyllä perkeleen kylmä mutta eipä tuo liiemmin haitannut, onneksi. Ensi vuoteen..CROSS!!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
FF:n keikalla mukavin yllätys oli Skin and Bones -kokoonpano. DG oli juuri niin hyväsupliikkinen ja karismaattinen kuin kuvittelin hänen olevan. Hieno keikka jätti hyvät fiilikset, mutta toivottavasti tulevat seuraavan kerran vaikka Olympiastadionille. Alan kai olla liian vanha katsomaan jengin surkeaa ördäämistä ja sitä saastan määrää joka puolella. Saa olla aika ihme pumppu, että vaivaudun matkustamaan Provinssiin toistekin.

EDIT: Harmittaa, että Justice oli lauantaina. Olisin mielelläni nähnyt. Onneksi ei kuitenkaan tullut hankittua kahden päivän pilettiä. Eihän sitä touhua olisi kestänyt erkkikään.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Itsehän bongasin Majan hotellin aamiaisella. En sitten tiedä oliko mun onni, että en enää ollut ympäri päissäni, vai menetinkö elämäni tilaisuuden pokata Majan? Veikkaan ensimmäistä.

Mutta tuo keikka oli kyllä aivan järkyttävän kova! KOKO teltta lauloi jokaisen biisin sanasta sanaan ja muutenkin varsin kovassa vireessä tuntui bändi olevan.

Täällä on toinen onnellinen Vaakunan asiakas. Siis sitä vaan, että tuli bongattua nti Ivarsson lähtöpuuhissa sunnuntaina. Siis voiko tota kuumempaa kissaa enää olla... Mielessä kävi vaihtaa parit sanat neidon kanssa, mutta sitten järki voitti. Tai eihän sitä tiedä jos se tykkääkin kolme päivää ryypänneiden suomalaismiesten ominaishajusta.

Itse keikasta sen verran, että ihan käsittämättömän hyvä meininki siellä teltassa, oliko se yleisö muka Suomesta?! Tuollaisessa euforiassa en muista ennen olleeni, vaikka keikkoja jonkun verran onkin tullut nähtyä. Pesi vuosi sitten nähdyn Nosturin keikan mennen tullen. Loistava bändi, jumalainen keulakuva!

Tasan ei mene onnen lahjat.

Ja tuosta piti myös mainita, Soundsin keikalla myös yleisö oli aivan mahtavasti mukana koko ajan. Myös se, että keikka oli X-Teltassa (mikä nimi nyt onkaan) auttoi varmasti. Veti täysin vertoja viime vuoden Ankkarock-vedolle (Night After Night, kaunista), ellei ollut jopa parempi. Ja taisipa ollakin.

edit. Jatkiksesta kun löytyy tiedettävästi tämän planeetan kovimmat nettivelhot, niin jos joku olisi niin mukava ihminen että jos vain sattuu löytämään tuon Soundsin keikan netin syövereistä niin voisi vaikka linkittää tähän ketjuun tai pistää YV:tä meikäläiselle, niin arvostaisin todella paljon.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
FF:n keikalla mukavin yllätys oli Skin and Bones -kokoonpano. DG oli juuri niin hyväsupliikkinen ja karismaattinen kuin kuvittelin hänen olevan. Hieno keikka jätti hyvät fiilikset, mutta toivottavasti tulevat seuraavan kerran vaikka Olympiastadionille. Alan kai olla liian vanha katsomaan jengin surkeaa ördäämistä ja sitä saastan määrää joka puolella. Saa olla aika ihme pumppu, että vaivaudun matkustamaan Provinssiin toistekin.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
edit. Jatkiksesta kun löytyy tiedettävästi tämän planeetan kovimmat nettivelhot, niin jos joku olisi niin mukava ihminen että jos vain sattuu löytämään tuon Soundsin keikan netin syövereistä niin voisi vaikka linkittää tähän ketjuun tai pistää YV:tä meikäläiselle, niin arvostaisin todella paljon.

Samaa olen itsekin etsinyt, mutta ei vaan löydy ei. Olisko tästä mitään iloa, nappasin itse keikalla.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Samaa olen itsekin etsinyt, mutta ei vaan löydy ei. Olisko tästä mitään iloa, nappasin itse keikalla.

Kiitos edes tästä. Syyskuun paikkeilla kuulemma Yle lähettelisi noita keikkoja Teemalla. Eli silloin siis digiboksit nauhoittamaan, nuita loistavia keikkoja kun oli roimasti myös The Soundsin lisäksi.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Nìin, Juuso74:lle tiedoksi että biisi ei suinkaan ole Hit Me, vaan Hope You're Happy Now. Sori pilkunnussimisesta, oli pakko.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Nìin, Juuso74:lle tiedoksi että biisi ei suinkaan ole Hit Me, vaan Hope You're Happy Now. Sori pilkunnussimisesta, oli pakko.

Pilkkuahan saa nussia jos aihetta on eli oikeassa olet. Käyn korjaamassa tiedot kohdilleen.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Sounds olisi nyt nähtävissä ilmaiseksi...

Helsingin Jäähallissa pidetään tulevana lauantaina, 11. lokakuuta ilmaiskonsertti, jonka päätähtinä nähdään Apocalyptica ja Don Johnson Big Band sekä ruotsalainen The Sounds. Kyseessä on VIhreä Sormenjälki –kampanjan huipennus. Voit tilata konserttilipun itselle ja kavereillesi osoitteesta http://www.energianeuvoja.fi

Voit tehdä kyseisellä kampanjasivulla energialupauksen ja seurata ohjeita. Lupaustasi vastaan saat koodin, jolla voit noutaa lippusi lähimmästä lippukaupasta ainoastaan Lippupalvelun palvelumaksun (1,80€-3€) hinnalla.
Jäähallin ovet avautuvat lauantaina klo 18.00, Don Johnson Big Band aloittaa klo 19.00, Apocalyptica heti klo 20 jälkeen, ja The Sounds päättää illan aloittaen keikkansa ennen iltakymmentä. Konsertin väliajalla nähdään Globe Hopen muotinäytös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös