Pitänee testata tuota sinolia. Tuo sitruuna juttu on joo tuttu, mutta ei ainakaan meillä auta. Tokihan nuo aina jotain järsittävää keksivät, kun ei viitsi koko kämppää valella.
Anna sille johto. Mä leikkasin vanhasta hajonneesta PC virtalähteestä ne paukkulangat kissoille, ei hajoa, eikä pysty niitä syömään, mutta ovat paras lelu ikinä. Tosin mä nyt heittelen noille pitkähiuksisena mun pompulatkin järsittäväksi, kun tykkäävät siitä kimmoisuudesta. Ressi pois, kissat oksentaa kun ne oksentaa, sitten jos ne oksentaa tyyliin 3 kertaa putkeen (siis päivässä aina ruoan jälkeen), niin pitää vähän alkaa tarkkailemaan, että tuleeko tavaraa läpi. Seuraavaksi sitten parafiiniöljyä apteekista ja truutalla suuhun, niin johan lähtee rojut liikkeelle ja lentää kuin varpusparvi. Siinä jossain 2 päivän kieppeillä kannattaa vasta huolestua.
Johtoihin suosittelen chiliä, noi sitruunat yms. on paskoja pysyyn, mutta ans kattoo kun siipasee vähän kunnon naga morichia tms. mikä polttelee sunkin suus, niin ei kissaa enää kiinnosta. Eli siis sitä super hyper tulista tavaraa, mitä syö vain idiootit, muista vaan käyttää kertakäyttöhanskoja kun laitat.
Markettimoskiin sen verran, että kissat kyllä maistaa suolan ja sokerin, ei samalla tavalla kuin ihminen, mutta maistaa kuitenkin. Se on se syy, miksi se markettimoska uppoaa, kun se on täysi suolaa ja sokeria. Se on sama ongelma ihmisellä, mutta lopetakaas vaikka sokerin syöminen, kuten allekirjoittanut, niin johan hetken päästä maistuu se normi ruoka paljon paremmin ja se ylimakea vaan ällöttää. Eli älkää kuvitelko kissojenne nirsoilevan sen takia, että se toinen olisi pahaa, vaan se toinen vain on kuin valitsisi karkin ja keitettyjen perunoiden, sekä jauhelihakastikkeen välillä. Aikuinen tajuaa että ennen peliä, reenejä tms. pitää esim. tankata pastaa, ymmärtää mikä on proteiini, hiilihydraatti, lautasmalli jne. se kissa ei sitä ymmärrä. Ei muuten ymmärrä lapsikaan, eikä kukaan kysele, että pitäiskö lapsen syödä pelkkää karkkia, hilloja, hedelmiä yms.