Odotetaan nyt kuitenkin vielä äänenlaskun valmistumista.
Odotetaan nyt kuitenkin vielä äänenlaskun valmistumista.
Mielenkiintoisesti edistynyt Helsingin vaalipiirin ääntenlaskenta. Nyt on laskettu 74,9% ja Salella 51% vs Peksi 49%.
Katainen vikisee avoimuudesta ja suvaitsevaisuudesta. Vittu mikä pelle.
Itsekin äänestin Haavistoa. Kuitenkin mielenkiintoista, että Helsingissä lähes puolet on antanut äänensä hänelle. Tuskin kaikki kuitenkaan ovat vihervasureja ja kokoomushan on ollut Helsingissä suurin puolue jo vuosia.Ikävä kyllä - siis minun kannalta - vaaleja ei ratkaista Helsingin vaalipiirin äänillä! Mielenkiintoinen detalji kuitenkin.
vlad.
Suurin häviäjä on tänään demokratia. Vain 69% äänesti. Miksi?
Mulla ei edes ollut "omaa ehdokasta", silti äänestin molemmilla kierroksilla.Oma ehdokas ei päässyt finaaliin? Onks tää niin vaikeaa ymmärtää?
"Suomi ei ollut vielä valmis"! Voi vittu, valmis mihin? Siihen, että nostetaan homous yli heterouden, ja heitetään kaikki muut äänestyskriteerit romukoppaan? En ymmärrä. Taidan vain olla niin helvetin tyhmä, yksinkertaisempia näkemyksiä ruutuun, kiitos!
Oma ehdokas ei päässyt finaaliin? Onks tää niin vaikeaa ymmärtää?
Oma ehdokas ei päässyt finaaliin? Onks tää niin vaikeaa ymmärtää?
Joo, jos pääsee toiselle kierrokselle Väyrystä vastaan. Ei kansalla sentään niin huono muisti ja arvostelukyky ole.Kyllä jos minun pitäisi arvata niin seuraava presidentti voi hyvinkin olla Vanhanen
Katainen vikisee avoimuudesta ja suvaitsevaisuudesta. Vittu mikä pelle.
Olen ehkä ensimmäistä kertaa ylpeä suomalaisista. Ehkä suomettumisen aika on nyt vihdoinkin ohi. Meillä on tänään valittu kokoomuslainen presidentti ja joka ei ole millään tavalla ollut Neuvostoliitonkaan kanssa huseeraamassa. On tämä hieno ilta, eikä voi oikein vielä täysin kommentoida asiaa.