Rybarin_hanska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Kuusamon Pallo-Karhut (PaKa)
Tuo julkinen arvosteluhan on just meidän fanien asia, itsellä ei kyllä tule muista joukkueista mieleen milloin olisi urheilutoimenjohtaja avautunut että pelaaja X:lle on ilmoitettu että voi alkaa etsimään töitä muualta (poislukien tapaukset kun ovat tössineet ja rikkoneet joukkueen sääntöjä).Siis tuota... Eikös täälläkin ole toivottu Koivistoa ulos jengistä jo pidemmän aikaa ja ladottu tätä kohtaan melkoisen jyrkkää tekstiä?
Jandusin ja Berglundin jälkeen on ollut varmasti selvää että tuota pakistoa yritetään vahvistaa kaikin mahdollisin keinoin ja pudottamalla pois niitä kellä on eniten vaikeuksia sen tärkeimmän, eli varsinaisen puolustuspelaamisen kanssa. Koivisto ajaa kyllä ylivoiman viivamiehenä asiansa edelleen melko hyvin, mutta kun muuten ei suju niin jääaikaa on vähennetty, ja nyt sitten näyttäisi siltä että kokoonpanoon ei ole enää asiaa ilman loukkaantumisia. Se että pelaajalle on ilmoitettu tällaisessa tilanteessa että voi alkaa etsimään itselleen halutessaan uutta seuraa ja siitä mainitaan myös julkisesti kysyttäessä, ei ole mitään ennenkuulumatonta eikä pitäisi tulla kellekään minään järkytyksenä, vaikka inhimillisestä vinkkelistä ymmärrän Koiviston oman pettymyksen asiaan. Mutta kuten sanottua, ei tämä ole todellakaan eka eikä vika kerta kun näin käy jonkun pelaajan kohdalla. Vaihtoehtona olisi roikuttaa pelaajaa kokoonpanon ulkopuolella ilman mitään kommenttia asiaan, ja aika erikoiselta sekin näyttäisi ulospäin.
Ja korostettakoon että olen itse myös sitä mieltä että tämän päättymättömältä vaikuttavaan pelaajaruljanssin sijaan niitä muutoksia olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten penkin taakse, siitä ei ole kahta puhetta. Ihmettelen vaan tätä yhtäkkistä massauhriutumista ja pöyristymistä Koiviston puolesta kun tämän pelisuoritukset on manattu alimpaan helvettiin jo monta kertaa aiemmin tämän kauden aikana.
Mylin antaessa lausuntoja on kuitenkin kyseessä esimies, joka antaa kommentteja alaisensa asemasta organisaatiossa. Kyllä mulla ainakin vituttais jos oma esimies arvostelis itseä tai jotain tiimikaveria / tiiminvetäjää julkisuudessa.
edit kirijottusvihreeet