Potkut päävalmentaja Tommi Miettiselle?

  • 122 010
  • 643

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Joo. Kyllä täälläkin aletaan olla kenkimisen kannalla. On käsittämätöntä, että tuota vieraspelaamista ei olla saatu missään vaiheessa pysymään koossa.

En kuitenkaan usko että Tommia ollaan laittamassa pihalle, koska kotipelaaminen on ollut hyvää ja sopimus jatkuu vielä ensi kauteen. Eli potkiminen olisi taloudellisesti aika no-go-zone.

Maaottelutauko ei olisi voinut tulla parempaan paikkaan. Joukkue voisi hommata jonkun mökin vaikka Suonenjoelta ja viettää koko tauon siellä, niin jengi tottuisi oloon vieraalla paikkakunnalla.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
En usko että potkut hyödyttää mitään mutta kannatan nyt kolmikantaista pöytään istumista.

1. Hallitus ja valmennus kehityskeskustelu
2. Valmennus ja kapteenisto kehityskeskustelu
3. Pelaajiston kehityskeskustelu

Katsotaan mitä siitä seuraa. Mä nään tässä nyt aika paljon ongelmia ihan vaan ryhmäytymisessä ja joukkueen dynamiikassa mihin pitäisi jotenkin puuttua. Joku ehdottikin jossain ketjussa, että joukkue vaikka Suonenjoelle viikoksi mökkeilemään ja tottumaan vieraaseen ympäristöön niin sama periaate. Mennään vaan kehittämää ryhmähenkeä.
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En usko että potkut hyödyttää mitään mutta kannatan nyt kolmikantaista pöytään istumista.

1. Hallitus ja valmennus kehityskeskustelu
2. Valmennus ja kapteenisto kehityskeskustelu
3. Pelaajiston kehityskeskustelu

Katsotaan mitä siitä seuraa. Mä nään tässä nyt aika paljon ongelmia ihan vaan ryhmäytymisessä ja joukkueen dynamiikassa mihin pitäisi jotenkin puuttua. Joku ehdottikin jossain ketjussa, että joukkue vaikka Suonenjoelle viikoksi mökkeilemään ja tottumaan vieraaseen ympäristöön niin sama periaate. Mennään vaan kehittämää ryhmähenkeä.
Lähes jokainen meistä lienee samaa mieltä että jotain pitäisi nyt tehdä ja mieluiten ennen seuraavaa peliä.
Sinällään en oikein usko että KalPan nykyisen hallituksen on mitään hyötyä keskustella valmenuksen kanssa vaan jos hallitus asian tiimoilta kokoontuu niin sitten se on kyllä tarkoittanee luottamuksen menetystä, mutta se tuskin tässä seurassa tapahtuu.

Nyt tarvittaisiin vahvaa ja päätöksiin pystyvää urheilujohtajaa joka vaatisi valmennukselta selkeät suunnitelmat siihen miten homma käännetään ja mitä seura voi tehdä (lue hommata pakin) asian korjaamiseksi. Sen jälkeen valmennuksen ja kapteeniston palaveri ja sitten valmennus ja koko joukkue. Mutta onko KalPalla vahvaa urheilujohtajaa vai onko kaikki valta tässä asiassa päävalmentajalla kuten se vähän ulospäin näyttää olevan, mutta näinhän sen ei tietenkään pitäisi olla.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Lähes jokainen meistä lienee samaa mieltä että jotain pitäisi nyt tehdä ja mieluiten ennen seuraavaa peliä.
Sinällään en oikein usko että KalPan nykyisen hallituksen on mitään hyötyä keskustella valmenuksen kanssa vaan jos hallitus asian tiimoilta kokoontuu niin sitten se on kyllä tarkoittanee luottamuksen menetystä, mutta se tuskin tässä seurassa tapahtuu.

Nyt tarvittaisiin vahvaa ja päätöksiin pystyvää urheilujohtajaa joka vaatisi valmennukselta selkeät suunnitelmat siihen miten homma käännetään ja mitä seura voi tehdä (lue hommata pakin) asian korjaamiseksi. Sen jälkeen valmennuksen ja kapteeniston palaveri ja sitten valmennus ja koko joukkue. Mutta onko KalPalla vahvaa urheilujohtajaa vai onko kaikki valta tässä asiassa päävalmentajalla kuten se vähän ulospäin näyttää olevan, mutta näinhän sen ei tietenkään pitäisi olla.
Lähinnä mun pointti oli se etten usko Toman tekevän mitään radikaalia oma-aloitteisesti. Kutsutaan valmennus eka ison pöydän ääreen ja sanotaan että nyt pitää tehdä jotain, luotto on mutta nyt viestiä eteenpäin. Sitten valmennus ja kapteenisto yhteen jne.

Anssi on mun mielestä ihan jämpti äijä joka kyllä uskaltaa suun avata, jopa hieman mulkku olemus tietyllä tavalla tälleen positiivisessa mielessä. Ei varmasti mikää hissukka kabineteissa. Se että onko varsinaisesti valtaa, en tiedä. Mutta ääntä löytyy sanoa oma tulkinta
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Oisko aika tehdä jotain todella yllättävää? Eli valmennustreidi! Miettinen Poriin ja Ari-Pekka teille. Saisitte tekin nähdä Kuopiossa, kuinka "raikastavaa" passiivinen lätkä voi parhaimillaan olla!
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Oisko aika tehdä jotain todella yllättävää? Eli valmennustreidi! Miettinen Poriin ja Ari-Pekka teille. Saisitte tekin nähdä Kuopiossa, kuinka "raikastavaa" passiivinen lätkä voi parhaimillaan olla!
Ei helvetissä. Jopa vitsinä aika huono. Jos Miettinen kengittäis, liputtaisin tässä tilanteessa Karri Kiveä.
 

kalapappa

Jäsen
Voisko Ika Lehkosesta olla Toman korvaajaksi jos valmentajavaihdokseen päädytään? Olisi varmaan edullisempi vaihtoehto kuin Kivi esimerkiksi. Itse en kylläkään jaksa uskoa, että KalPa potkuihin päätyisi, ihan jo taloudellistenkin realiteettien takia.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voisko Ika Lehkosesta olla Toman korvaajaksi jos valmentajavaihdokseen päädytään? Olisi varmaan edullisempi vaihtoehto kuin Kivi esimerkiksi. Itse en kylläkään jaksa uskoa, että KalPa potkuihin päätyisi, ihan jo taloudellistenkin realiteettien takia.
Huono vitsi. Ja Ika on viimeksi viime viikolla sanonut, että valmentaminen ei enää kiinnosta.
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lähinnä mun pointti oli se etten usko Toman tekevän mitään radikaalia oma-aloitteisesti. Kutsutaan valmennus eka ison pöydän ääreen ja sanotaan että nyt pitää tehdä jotain, luotto on mutta nyt viestiä eteenpäin. Sitten valmennus ja kapteenisto yhteen jne.

Anssi on mun mielestä ihan jämpti äijä joka kyllä uskaltaa suun avata, jopa hieman mulkku olemus tietyllä tavalla tälleen positiivisessa mielessä. Ei varmasti mikää hissukka kabineteissa. Se että onko varsinaisesti valtaa, en tiedä. Mutta ääntä löytyy sanoa oma tulkinta
Nyt on Anssilla paikka olla se jämpti äijä ja pitää valmennuksen kanssa niitä kriittisiä palavereja, mutta onko Anssilla "munaa" oikeasti kun tiedetään että siellä urheilujohtaja valmennus akselilla ollaan toisten lasten kummeja ja muutenkin perhetuttuja.
Tunnen muutaman pelaaja-agentin ja heidän puheistaan saa kyllä sellaisen kuvan että Tomalla on ihan liikaa valtaa KalPassa vaikka urheilupuolen johto pitäisi kyllä olla Anssilla ja samalla myös se viimeinen sana, mutta nyt vaan taitaa olla toisin.
Mutta Toma on hyvä valmentaja ja saa jatkaa, mutta onko muu valmennus sitten sillä tasolla millä pitäisi olla?
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Mistäpä me tiedetään millaisia palavereja siellä on käyty tai käydään, ei niistä taideta paljon huudella.

Vaan jotain pitää nyt muuttua, ei näin voi homma jatkua. Toivottavasti joukkue nyt ottaa itseään niskasta kiinni.
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Anssi Laine tai Hentunen tilalle. Aivan sama. Onhan tuo nyt aivan hävettävä saldo. Hyi vittu(saatana)!!
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Minun puolesta vaikka Pi(m)ppa Laukka muttei Laukkanen tilalle. Mulle alkaa tämä kausi riittää. Niin ilmeisesti joukkueellekin. Pelataanko siellä nyt Miettistä ulos, mikä tuskin onnistuu, kun on hyvävelikerhon selänpesusieni liimattu käteen.
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Minun puolesta vaikka Pi(m)ppa Laukka muttei Laukkanen tilalle. Mulle alkaa tämä kausi riittää. Niin ilmeisesti joukkueellekin. Pelataanko siellä nyt Miettistä ulos, mikä tuskin onnistuu, kun on hyvävelikerhon selänpesusieni liimattu käteen.
En tiedä, mutta on kyllä outo kausi. Tuntuu, että peli on periaatteessa kasassa, mutta ei joukkuetta vaan kiinnosta. Ehkä Miettinen oli kuitenkin oikeassa toissa kaudella sen Kiiskisen suhteen? Noh, jos toisen pitää lähteä olkoon se Tommi.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miettinen tuskin tulee saamaan potkuja, vaikka oltaisiin Liigassa viimeisiä. Tämä on surullinen fakta, koska Toman potkut eivät näytä edes toimistolla olevan millään mittarilla edes mahdollista. Sellaista se on kun toinen raaputtaa toisen selkää ja päinvastoin. Saa rypeä ja ottaa tappioita paskalla pelillä ihan miten huvittaa. Olen monesti kritisoinut Tomaa ja todennut ennekin sen, että Toman soppari on hakattu Niiralan betoniin. Näin se tulee olemaan kevääseen 2023. Näin ei saisi olla, mutta niin se vaan on.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Kimanttia kuuntelin oisko ollut jakso Ismo Lehkosesta niin Timonen kehui miten on hyvä meno Kalpalla ja Miettisellä, hieman saatoin naurahtaa. Vaikea tosiaan on uskoa Miettisen saavan potkuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös