Juu, mutta ku se on kaveri, menis vielä välit..Tämän täytyy nyt jo riittää.
Kohtelias mies kun olen, niin: *avaa oven*.
Saunaseurat toimivat siten, että pikkuisen saatetaan toista vastalla läpsiä, mutta pukuhuoneessa ollaan taas kaikesta samaa mieltä. Kun kaverin työpaikka on kyseessä, niin vaikea on sitä poiskaan ottaa, koska äsken saunassa läpsittiin vastoilla toisiamme kuin pienet pojat konsanaan. Ainut saunaseuran antama suihku on kultainen ja se tulee suoraan seuran kannatajien naamalle. Tätä suihkua Miettinen poppoineen tarjoilee aina vuoteen 2023. Tätä herkkua on siis tarjolla vielä pitkän pitkän aikaa. Ole valmis kirjoitetaan partiolaisen vyöhön. "Ole Valmis pettymykseen". Tämän voisi kirjoittaa KalPan paitoihin,valitettavasti.Onko Anssi saanut luvan tj Saksmannilta vahvistaa joukkuetta tai onko Anssilla kanttia tehdä kova ratkaisu ja heittää hänet urheilujohtajaksi KalPaan valinneen perhetuttava Toma pihalle?
Olen ollut sekaisin. Perun sanani ja vaadin potkuja tälle saamattomalle puhvelille välittömästi.Olen toistaiseksi valmis lykkäämään Toman potkuja.
Enää vuosi jäljellä Laineen kalakaverilla ja sitten tulee Karjalainen (Laineen tuttu liiton ajoilta)....Hei hei Tommi! Toivottavasti ensi kaudella otetaan oppeja mukaan joltain aivan muulta.
Tuo joukkue ei ole noin paska, miltä Toma saa sen näyttämään.
Papu Laukkanen on aina varma valinta.Toivottavasti ensi kaudella penkin takana seisoo joku muu.
Jep, samaa mieltä. Karjalainen jo ens kaudeks päävalmentajan tehtäviin!Miettinen jatkaa vielä yhden kauden kävi miten kävi. Tällainen valmentajan "suojatyöpaikka" on kyllä todellista myrkkyä menestyksen kannalta. Nyt todennäköisesti pullahdetaan sääleistä ulos ja Toma saa jatkaa tätä oppien keräilyä vielä yhden kauden. Organisaatio on aivan mätä näiden saunakavereiden suojatyöpaikkojen seurauksena. Tulos tai ulos pitää olla mentaliteetti, mikäli jotain menestystä edistävää edes halutaan tehdä. Tämän kauden rosteri ei kyllä ole niin huono mitä tulos Miettisen näpeissä antaa ymmärtää. Kyllä tuolla nipulla pitäisi pystyä parempaan. Tämä on puhtaasti valmennuksen vika ja heidän pitää kantaa vastuu. Tomalle kiitos vuosista ja vaikka se uusi saunanlämmittäjä Karjalainen sitten jo ensi kaudelle vastuuseen. Tomalla kenkää ja edes jotain muutosta valmennukseen!