totonboset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät & Canes
Lasselle olen valmis antamaan aikaa toimiston puolella, koska tiedän että Lasse jos joku rakastaa Kärppiä ja haluaa parasta seuralle. Mutta jatkon kannalta olisi erittäin tärkeää tehdä Lassen toiminnasta läpinäkyvää. Mitä Lasse tekee ja mitä hän tuo pöytään. Mitä kehitystä on tapahtunut ja mitä Lasse haluaa kehittää tulevaisuutta ajatellen. Toivoisin myös, että Lasse ottaa tehtäväkseen opiskella markkinointia ja johtamista. Siis oikeasti hankkia osaamista mikä voisi hyödyttää seuraa tulevaisuudessa. Mutu-tuntumalla ja kokemuksella pääsee tiettyyn pisteeseen asti, mutta paljon jää ymmärtämättä ja tekemättä jos seurassa kukaan ei ole aito ammattilainen.
Muuten tässä on taas yksi turha selänpesijän paikka annettu yhdelle vanhalle kaverille. Kehitys tapahtuu vasta kun seuraan tuodaan jotain uutta näkemystä ulkopuolelta. Nyt uhkaa käydä niin, että Lassesta tulee vaan toinen hallituksen ja Virkkusen pompottelema joojoo-mies. Kärppien täytyy kehittyä organisaationa sille tasolle, että se ymmärtää mitä on pitkäjänteinen urheiluviihteen tarjoaminen, brändin luominen ja miten Kärpät selviää maailmassa, jossa lapsilla ja nuorilla on kaikki maailman viihde taskussaan saatavilla 24/7. Kärpät ei ole herännyt tähän päivään, eikä se ole mahdollista ilman aitoa ymmärrystä ja ammattiosaamista.
Jos olisin Kärppien toimitusjohtaja, palkkaisin välittömästi seuran pitkän ajan brändistä ja tulevaisuuden rakentamisesta vastaavan ammattilaisen jostakin isosta organisaatiosta. Tai jonkun jolla on ymmärrys miten suuret urheiluseurat, tapahtumat, ja lajit maailmalla tekevät asioita. Ilman panostusta tulevaisuuteen Kärpät ja Liiga eivät tule vetoamaan uuteen sukupolveen koskaan.
Muuten tässä on taas yksi turha selänpesijän paikka annettu yhdelle vanhalle kaverille. Kehitys tapahtuu vasta kun seuraan tuodaan jotain uutta näkemystä ulkopuolelta. Nyt uhkaa käydä niin, että Lassesta tulee vaan toinen hallituksen ja Virkkusen pompottelema joojoo-mies. Kärppien täytyy kehittyä organisaationa sille tasolle, että se ymmärtää mitä on pitkäjänteinen urheiluviihteen tarjoaminen, brändin luominen ja miten Kärpät selviää maailmassa, jossa lapsilla ja nuorilla on kaikki maailman viihde taskussaan saatavilla 24/7. Kärpät ei ole herännyt tähän päivään, eikä se ole mahdollista ilman aitoa ymmärrystä ja ammattiosaamista.
Jos olisin Kärppien toimitusjohtaja, palkkaisin välittömästi seuran pitkän ajan brändistä ja tulevaisuuden rakentamisesta vastaavan ammattilaisen jostakin isosta organisaatiosta. Tai jonkun jolla on ymmärrys miten suuret urheiluseurat, tapahtumat, ja lajit maailmalla tekevät asioita. Ilman panostusta tulevaisuuteen Kärpät ja Liiga eivät tule vetoamaan uuteen sukupolveen koskaan.