Potkut kehitysjohtaja Lasse Kukkoselle

  • 35 828
  • 239

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Itse ainakin alusta asti olen ajatellut, että kehitysjohtaja tekee työtä siellä taustalla. Etsii uusia ideoita, kuuntelee ehdotuksia faneilta ja yleisöltä ja yrittää keksiä miten toimintaa kehitetään. Olen siinä käsityksessä että tämä on juuri se mitä Lasse on tehnyt. Nähty siellä täällä tutustumassa muiden joukkueiden ottelutapahtumiin ja ilmeisesti fanikatsomoon on nyt tulossa parannusta.

Eli onko tämä kritiikki nyt perua siitä että Lasse vietti syksyn espanjassa ja ei ole sen jälkeen ollut joka käänteessä seuran kasvoina kertomassa miten paskaa kaikki on? Omalla näkemyksellä Lasse on kuitenkin hoitanut niitä hommia mihin mies myös palkattiin. Menen jopa niin pitkälle että on hoitanut ne perhanan hyvin, jos tuo fanikatsomo-homma on totta.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eli onko tämä kritiikki nyt perua siitä että Lasse vietti syksyn espanjassa ja ei ole sen jälkeen ollut joka käänteessä seuran kasvoina kertomassa miten paskaa kaikki on? Omalla näkemyksellä Lasse on kuitenkin hoitanut niitä hommia mihin mies myös palkattiin. Menen jopa niin pitkälle että on hoitanut ne perhanan hyvin, jos tuo fanikatsomo-homma on totta.
Jaahas, no ompas kehityspäällikön virka kapeahko jos se vain fanikatsomoon jää...väitän että oikea kehitysjohtaja ei hääri piilosta vaan seisoo ylpeänä etujoukoissa. Näin minä sen näkisin. Montako kommenttia kehityksestä Lasse on itse esitellyt julkisesti ? Ei yhtäkään...
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Jaahas, no ompas kehityspäällikön virka kapeahko jos se vain fanikatsomoon jää...väitän että oikea kehitysjohtaja ei hääri piilosta vaan seisoo ylpeänä etujoukoissa. Näin minä sen näkisin. Montako kommenttia kehityksestä Lasse on itse esitellyt julkisesti ? Ei yhtäkään...
No onhan se nyt osoitus että siellä jotain on tehty ja hyvin, jos nyt asia josta väännetään toista vuosikymmentä nytkähtää eteenpäin alle vuosi töiden alkamisesta. Tai jos Lasse on siellä espanjassa oikeasti vain lomaillut niin muutamassa kuukaudessa.

En minä keksi miksi kehitysjohtajan kuuluisi olla etujoukoissa. Ainakin ennen nämä lehdistötilaisuudet, uutiset yms. on hoitaneet Junno ja Virkkunen Junnon jälkeen. Olisi omituista että vastuu näistä siirtyisi nyt Kukkoselle, ihan vaan siksi että kyseessä on Kukkonen.

Jos kehityksen lisäksi työssä vaaditaan peliotteiden analysointia mediassa, jatkuvia kommentteja kehityksestä, valmentajan auttamista, joukkueen rakentamisen auttamista yms. niin turhapa täälläkään on valittaa kun mikään ei mene eteenpäin. Kukaan kun ei tuota pestiä tule noilla kriteereillä ottamaan vastaan.

Saapa nähdä miten Lasse on ajatellut kehittää toimintaympäristöä, hieman vastuutonta vaatia näkyviä muutoksia jo tässä vaiheessa, itse odotan jotain parannusta ensi kauden aikana ja siitä hallitusti eteenpäin.
 

Jantse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lassen paikka olisi penkin takana. Ihan vain esimerkkinä ja hengenluojana. Ei tämä Arinan taka aukkona numerolla 5 uransa päättänyt Lassukka vaan se ainua oikia Kukkonen #3, yhdessä maailman maassa on tätä erittäin kuvaava ilmaus, same same but different.

Myös Jussi Jokinen kuuluu siihen pelaajajoukkoon ketä voisi käyttää. Silloin kun kaikki oli Kärpissä vielä hyvin, B ja A nuorissa opeteltiin sitä pelitapaa, mitä myös aikuiset toteuttivat. Tästä johtaen Jusa, yksi maailman parhaista ylivoimapelin asiantujoista, voisi konsultoida koko seuran tasolla.
 

maalisieppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lassen paikka olisi penkin takana. Ihan vain esimerkkinä ja hengenluojana. Ei tämä Arinan taka aukkona numerolla 5 uransa päättänyt Lassukka vaan se ainua oikia Kukkonen #3, yhdessä maailman maassa on tätä erittäin kuvaava ilmaus, same same but different.

Myös Jussi Jokinen kuuluu siihen pelaajajoukkoon ketä voisi käyttää. Silloin kun kaikki oli Kärpissä vielä hyvin, B ja A nuorissa opeteltiin sitä pelitapaa, mitä myös aikuiset toteuttivat. Tästä johtaen Jusa, yksi maailman parhaista ylivoimapelin asiantujoista, voisi konsultoida koko seuran tasolla.
Ei se ylivoima toiminut yhtään vaikka Jokinen siellä mukana oli. Sen takia lopulta hävittiin mestaruus ja siitä alkoi alamäki joka jatkuu edeleeen
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät on edelleen aivan perseestä. Muistutan, että uuden kehitysjohtajan täytyy kantaa myös vastuu kaikkien aikojen farssista. ULOS
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla on muuten Kukkosen käyttämä komposiitti Bratislavan kultakisoista vuodelta 2011. Pitäsköhän protestina sahata se kahtia.
 

maalisieppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenki taas kehitysjohtajan instapäivitykset ei yllätä. Yhtää mitään ei tullut pelin aikana eikä jälkeen vaikka johtajan pitäs näillä hetkillä kantaa vastuuta. Myös ikävät asiat voi julkaista eikä pelkkiä kokoonpanoja
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Ei mene mun jakeluun miksi täällä toivotaan Kukkoselle potkuja. Miksi asiat olisi niin paljon paremmin kun Lasse olisi pois organisaatiosta?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei mene mun jakeluun miksi täällä toivotaan Kukkoselle potkuja. Miksi asiat olisi niin paljon paremmin kun Lasse olisi pois organisaatiosta?
No ainakin yksi saunapesti vähemmän.

PR-temppu oli tämä Kukkosen Espanjan pesti. Mies ottaa twitterissä kyllä joka asiaan kantaa ja antoi vielä viime kaudellakin kritiikkiä Kärppien suuntaan, mutta kun noustiin ylälauteille saunomaan, niin kritiikkiin ei oteta mitään kantaa. Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Ei mene mun jakeluun miksi täällä toivotaan Kukkoselle potkuja. Miksi asiat olisi niin paljon paremmin kun Lasse olisi pois organisaatiosta?
Mitä lisäarvoa Lasse tuo? Jumalauta jokaisen palkansaajan pitäisi ansaita ne eurot. Kärpät on täydellinen pienen piirin saunakerho, jossa elämän mittaiset perseilytyöt kustannetaan pitkälti fanien selkänahasta. Kannustimia ei ole tehdä töitä paremmin, koska ei ole mitään tulosvastuuta. Palkka juoksee kävi miten kävi.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Jotenki taas kehitysjohtajan instapäivitykset ei yllätä. Yhtää mitään ei tullut pelin aikana eikä jälkeen vaikka johtajan pitäs näillä hetkillä kantaa vastuuta. Myös ikävät asiat voi julkaista eikä pelkkiä kokoonpanoja
Miksi Lassen pitäisi omille sometileille tuutata jatkuvasti tavaraa Kärpistä pelin aikana?
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Nyt vaan kaikkia vituttaa, mutta Lasse ulos tarkoittaa ettei Lassea myös enää saa sisään. Eli voitaisko nyt rauhoittua?
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Nyt vaan kaikkia vituttaa, mutta Lasse ulos tarkoittaa ettei Lassea myös enää saa sisään. Eli voitaisko nyt rauhoittua?
Joo, kyllä itsekin sitä mieltä että Lasselle saa kritiikkiä antaa ja varmaan ihan syystä myös, mutta ei sentään kenkiä tarvitse. Lassehan on saanut kannattajakatsomoon parannusta ensi kaudeksi, eikö vain? Joku voi vahvistaa.
 

Maametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhaws, Ville Koivunen
Kärpät on edelleen aivan perseestä. Muistutan, että uuden kehitysjohtajan täytyy kantaa myös vastuu kaikkien aikojen farssista. ULOS
Lasse tekee nälkäpalkalla duunia rakkaan seuran eteen. Lassen tuntien tulee ottamaan itseään ja organisaation johtohahmoja niskasta kiinni kauden jälkeen.
 

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Odotan myös kehitysjohtajalta ulostuloa. Miksi kaikki meni päin vittua?
Lassehan palkattiin Ahon avuksi kun Haba oli epäonnistunut joukkueen kasaamisessa toistuvasti viime vuosina, muttei voitu erottaakaan. Pitäisköhän Spede tai Jussi palkata ens kaudelle vielä ”vahvistamaan tiimiä”..
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lassehan palkattiin Ahon avuksi kun Haba oli epäonnistunut joukkueen kasaamisessa toistuvasti viime vuosina, muttei voitu erottaakaan. Pitäisköhän Spede tai Jussi palkata ens kaudelle vielä ”vahvistamaan tiimiä”..

Pidän Spedeä sen verran fiksuna, ettei sekaannu tähän soppaan. Mikäli herraa kiinnostaa valmentaminen tms. niin aloittaa varmasti pohjalta.
 

iSOjaakoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Bayern München
Pidän Spedeä sen verran fiksuna, ettei sekaannu tähän soppaan. Mikäli herraa kiinnostaa valmentaminen tms. niin aloittaa varmasti pohjalta.
Noin minä aattelin Lassestaki ennen tätä kautta...
Toki Spede ei ehkä ole sen henkinen kaveri että lähtisi tuohon mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lasse Kukkosen virka kehitysjohtajana on ollut täysi floppi. Saunaseuran viimeisin vihtalla vihitty ja kyllä hänen pitäisi tulla kertomaan miten on omasta mielestään virkaa hoitanu niinku ? Koko kautena mies ei ole saanut muuta aikaiseksi kuin ruskettuneen ihon. Kehottaisin Lassea purkamaan "sopimus" ja ottamaan rakkaan seuramme pois firmansa portfoliosta. Kyllä sumpliikkimiehellä aina luentoja riittää etelänauringossakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös