Arthur Morgan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Itse ainakin alusta asti olen ajatellut, että kehitysjohtaja tekee työtä siellä taustalla. Etsii uusia ideoita, kuuntelee ehdotuksia faneilta ja yleisöltä ja yrittää keksiä miten toimintaa kehitetään. Olen siinä käsityksessä että tämä on juuri se mitä Lasse on tehnyt. Nähty siellä täällä tutustumassa muiden joukkueiden ottelutapahtumiin ja ilmeisesti fanikatsomoon on nyt tulossa parannusta.
Eli onko tämä kritiikki nyt perua siitä että Lasse vietti syksyn espanjassa ja ei ole sen jälkeen ollut joka käänteessä seuran kasvoina kertomassa miten paskaa kaikki on? Omalla näkemyksellä Lasse on kuitenkin hoitanut niitä hommia mihin mies myös palkattiin. Menen jopa niin pitkälle että on hoitanut ne perhanan hyvin, jos tuo fanikatsomo-homma on totta.
Eli onko tämä kritiikki nyt perua siitä että Lasse vietti syksyn espanjassa ja ei ole sen jälkeen ollut joka käänteessä seuran kasvoina kertomassa miten paskaa kaikki on? Omalla näkemyksellä Lasse on kuitenkin hoitanut niitä hommia mihin mies myös palkattiin. Menen jopa niin pitkälle että on hoitanut ne perhanan hyvin, jos tuo fanikatsomo-homma on totta.