Poterovartio

  • 646 989
  • 3 485

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tähän jotain lisävihjettä tarvis. Ellei me sitten olla missattu jotain.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin juuri tulossa innoissaan kertomaan että kerrankin kun selvitin jonkun mielestäni nopeasti eli Hagan niin auttamattoman hidas
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Haga pelasi muuten melkein-lukko-ikoni Posslerin kanssa edelliskaudella (19-20). Tai samassa joukkueessa olivat, tietoa ei ole että olivatko samaan aikaan
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvin laskeva trendi Ruotsissa. Suomesta hakemaan nostetta?
Yhdistävä tekijä näköjään Lukon kärkihyökkääjähankinnoille (Ilomäki, Pooley, Haga*) on se, että viime kausi pisteiden valossa heikko mutta sitä edeltävät hyvää tasoa.

Ja mikäs se parempi paikka nousta takaisin omalle hyvälle tasolle (ja sen yli) kuin hallitseva Suomen Mestari.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Yhdistävä tekijä näköjään Lukon kärkihyökkääjähankinnoille (Ilomäki, Pooley, Haga*) on se, että viime kausi pisteiden valossa heikko mutta sitä edeltävät hyvää tasoa.

Ja mikäs se parempi paikka nousta takaisin omalle hyvälle tasolle (ja sen yli) kuin hallitseva Suomen Mestari.
Kyllä minulle kelpaa, jos Lukossa homma alkaa toimimaan. Niin on monella toiminut ja siellä pelaa jo ukkoa NHL:ssä asti.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ai ai. Asensin miinani näköjään väärälle tontille, kun omat astuvat siihen tiuhaan tahtiin.

Nostan itse kättä pystyyn ja myönnän ottavani nämä palstahommat lievästi liian tosissani. Vähän jäitä oman lakin alle ja muistiin, että sodassa on kaksi osapuolta ja kumpikin hämää kumpaakin.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jostain pitäisi nyt saada Hagalta englnnin kielistä puhetta. Pitääkö lähettää Sporde Porttila haastattelemaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös