Poterovartio

  • 647 875
  • 3 485

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ei Lukkoon kukkaan tuu .. korkeintai jotain aloittelijoita ja silti olla top -4 ens kaudellakin tai korkeammalla
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Meinaat että pelataan maksimissaan kolmella kentällä?
Veltsu lainaa uuden et vedetää kahdella line-upilla.. niin veltoa liigan touhu et just pari kenttää tarvitaan dominointiin ...

Gill kuulemma todennut et mä hoidan maalinedustan ja hoitakaa te muut ne parit tarvittavat maalit.. toki jatkoajalla voin pitstää tarvittaessa pussiin jos muilta ei onnaa
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Saas nähdä tuleeko tällä viikolla edes lisää vihjeitä. Enkä ihmettele jos arvoitukset vaikeutuvat, eli pitää seurata useampaa vinkkiä, eikä tule yhtä vinkkiä per pelaaja.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saas nähdä tuleeko tällä viikolla edes lisää vihjeitä. Enkä ihmettele jos arvoitukset vaikeutuvat, eli pitää seurata useampaa vinkkiä, eikä tule yhtä vinkkiä per pelaaja.
Varmoista lähtijöistä käytännössä Press, Klok, Audette ja Tammela korvaamatta ja Saarelakaan tuskin on jäämässä jos järjellä ajatellaan. Klokin vielä kaikenlisäksi oletettiin jäävän, joten veikkaan että tulijoita on vielä ainaki se 2+2. Lisäksi Hakulisen option käyttöä tai käyttämättä jättämistä ei ole vielä julkaistu, mutta oletan että Uma on mukana. Seväsen paikan ottanee Kukkonen/Laitinen ja molemmat näistä on kauden alussa pelaavassa kuusikossa yhdessä Saarijärven ja Gregoiren kanssa, eli toinen näistä ottaa Piipposen paikan.

Setänen -> Jukuri
Audette -> ?
Repo -> Pooley
Tammela -> ?
Liedes -> Kainulainen
Koivistoinen -> Ilomäki
Press -> ?
Klok -> ?

Skalicky - Mattila - Pospisil
Hakulinen - X? - Pooley
Nyman - Ilomäki- Petman
Ylitalo - Kainulainen - X? /Suni
junnut

Gregoire - X?
Saarijärvi - Kukkonen
Laitinen - X?
Pietilä - Korkka - Nyman
junnut

Lehtinen
Jukuri

Eli ei muuta kuin hälyytystä odottelemaan. Se että rauhoittuuko tahti ja alkaako paukkumaan vasta ensi viikolla, niin jää nähtäväksi. Se kuitenkin rauhottaa mieltä että kassaritilanne tulee olemaan selvillä jo alta kahden viikon, mikäli Kallen puheita Länskärissä tulkitsee.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
3 viimeistä ovat olleet jopa somettomalle vanhukselle (minä) helppoja.
Vihollisen on syytä terästäytyä vihjeissä, koska Meidän eturintamamme ei vuoda!
Kunhan ei tule 43263 -tyyppisiä, jossa ei kai ollut logiikkaa?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
3 viimeistä ovat olleet jopa somettomalle vanhukselle (minä) helppoja.
Vihollisen on syytä terästäytyä vihjeissä, koska Meidän eturintamamme ei vuoda!
Kunhan ei tule 43263 -tyyppisiä, jossa ei kai ollut logiikkaa?
Ei se "mä kuuntelen tomppaa" myöskään avautunut 100% varmuudella, vaikka vihjeet sopivat. Niin kaukaa sitä haettiin.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Boumedienne on ilmeisesti signaamassa Tony Sundia Brynäsiin. Kunhan ei vahingossakaan anna Lukon papereita eteen niin olen tyytyväinen.

Vähän olen ollut pelko persiissä, kun leftin pakkeja puuttuu, että Sund saa kusetettua itsensä Raumalle. Onneksi tämä luoti ollaan väistämässä.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Boumedienne on ilmeisesti signaamassa Tony Sundia Brynäsiin. Kunhan ei vahingossakaan anna Lukon papereita eteen niin olen tyytyväinen.

Vähän olen ollut pelko persiissä, kun leftin pakkeja puuttuu, että Sund saa kusetettua itsensä Raumalle. Onneksi tämä luoti ollaan väistämässä.

Onneksi Bumella on ainakin Columbus ja Brynäs, jonne voi signata ne, jotka ei Lukkoon mahdu.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pahoittelen jo valmiiksi, etten anna hälytystä, mutta on kyllä helvetin mielenkiintoiset hälytykset seuraavaksi.

Viime vuonna ja tähän asti oikeastaan kaikki julkaisut on tiedetty etukäteen, koska ne jossain on skuupattu. Nyt on tilanne se, ettei ole pienintäkään hajua seuraavista pelaajista.

Jännää ku jänismettällä!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pahoittelen jo valmiiksi, etten anna hälytystä, mutta on kyllä helvetin mielenkiintoiset hälytykset seuraavaksi.

Viime vuonna ja tähän asti oikeastaan kaikki julkaisut on tiedetty etukäteen, koska ne jossain on skuupattu. Nyt on tilanne se, ettei ole pienintäkään hajua seuraavista pelaajista.

Jännää ku jänismettällä!
Ilomäkeä ei muistaakseni kukaan saanut selvitettyä? Tuli itselle ainakin aika puskista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös