Instagramissa on BIO
Se viittaa siihen, että Lukon IG-tilin profiilissa (eli biossa) löytyy linkki samaan tiedostoon, sillä ei ole sen suurempaa merkitystä.
Instagramissa on BIO
Juu, molemmilla nenä vinossa, tosin eri suuntiin!"Do you see what I see?"
Samaa mieltä. Nyt toivon, että tiedustelijat olisivat väärässä tämän suhteen. Toisin kuin imaamille, mulle ei vittuilla!Mä en ymmärrä yhtään miks tästä Hagasta ny kohistaan? Pieni kaveri, eikä toi ny mitää kummosia tehojakaan ole missään tehnyt? Ykkössentteriks tommone, ni ei Joulua Raumalla näe. Tommone norjalainen Chris Collins.
Saa ottaa talteen ja vittuilla kauden jälkeen. Mä en tähän syty ollenkaan.
Tuskin kukaan tästä kaverista mitään Danforthia odottaa, mutta kolme viime kautta SHL:ssä (Liigaa selkeästi kovemmassa sarjassa) pistekeskiarvolla 0,45 tarkoittaa mielestäni sitä, että on lähtökohtaisesti kuitenkin ihan tekijämies.Mä en ymmärrä yhtään miks tästä Hagasta ny kohistaan? Pieni kaveri, eikä toi ny mitää kummosia tehojakaan ole missään tehnyt? Ykkössentteriks tommone, ni ei Joulua Raumalla näe. Tommone norjalainen Chris Collins.
Saa ottaa talteen ja vittuilla kauden jälkeen. Mä en tähän syty ollenkaan.
Tuskin kukaan tästä kaverista mitään Danforthia odottaa, mutta kolme viime kautta SHL:ssä (Liigaa selkeästi kovemmassa sarjassa) pistekeskiarvolla 0,45 tarkoittaa mielestäni sitä, että on lähtökohtaisesti kuitenkin ihan tekijämies.
Enkä usko, että Lukolla edes on mitään selkeää ykkössentteriä.
Samaa mieltä. Nyt toivon, että tiedustelijat olisivat väärässä tämän suhteen. Toisin kuin imaamille, mulle ei vittuilla!
Katsoi kuinka paljon Mattilan peli kehittyi viime kaudella, niin melkein voisi ajatella että siinäkin on vahvistus. Hyökkääjistä Petmanin kanssa kehittyivät selkeästi eniten.Lukolla 3 ekaa ketjua on sellasia jotka voisi hyvin olla ykkönen tai kolmonen. Toki pieni lasku suhdanne on kun Audette-Koivistoinen vaihtuu Ilomäki-Haga kaksikkoon, mutta Mattila vuoden kokeneempi.
Haga muistuttaa pelottavan paljon Hilldingiä.
Haga muistuttaa pelottavan paljon Hilldingiä.
Just tää tai Chris Collins... Lähtökohtaisesti ”kolmossentteri”. Ilomäki ja Mattila on odotusarvoiltaan ne kaksi tulosta tekevää kaveria. Suora kahden vuoden lappu vielä. Toivottavasti Kalle ja Bume on nyt ajan tasalla paremmin kuin minä. Ja varmasti onkin. Hagalla ei ole omalta kohdaltani mitään odotuksia. Sellainen 10-20 pistettä. Jos yli menee, niin olen positiivisesti yllättynyt. Odotuksissani sellainen viime kauden Nyman.Haga muistuttaa pelottavan paljon Hilldingiä.
Täähän oli helppo. Tuon puheklipin taustalla oli musiikkia joka kuulosti olevan väärinpäin. Latasin tiedoston koneella ja käänsin äänitiedoston uudelleen takaperin, jolloin taustamusiikki oli jälleen oikein päin. Joku kansallislauluhan se oli ja toisella yrittämällä (eka oli Tanska) pystyi sen huomaamaan Norjan kansallislaulun lopuksi. Tiedosto oli nimetty M, joten ilmeisesti siinä jokin vihje on pelaajan nimeen. Sitten vaan EliteProspects auki, ja selaamaan aktiivisia Norjalaisia pelaajia, joissa Haga taisi olla ehkä kolmas M-kirjaimella alkava pelaaja. Tähän vielä sitten vertailu puhenäytteestä ja aika selvästi sen pystyi Hagaksi tunnistamaan.Edelleen ihmettelen että miten hemmetissä te pystytte noita vihjeitä setvimään?