Poterovartio

  • 644 001
  • 3 485
"Do you see what I see?"
 

Liitteet

  • IMG_20210603_224437.jpg
    IMG_20210603_224437.jpg
    662,9 KB · kertaa luettu: 205

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Kaveriltanikin kuulin vihiä Hagasta ja kyllä se alkaa oikelta näyttämään näiden lisävihjeiden myötä. Vuosi sitten ei olisi ollut mitään saumaa saada miestä Lukkoon, nyt uusi noste uralle täältä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mä en ymmärrä yhtään miks tästä Hagasta ny kohistaan? Pieni kaveri, eikä toi ny mitää kummosia tehojakaan ole missään tehnyt? Ykkössentteriks tommone, ni ei Joulua Raumalla näe. Tommone norjalainen Chris Collins.

Saa ottaa talteen ja vittuilla kauden jälkeen. Mä en tähän syty ollenkaan.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä en ymmärrä yhtään miks tästä Hagasta ny kohistaan? Pieni kaveri, eikä toi ny mitää kummosia tehojakaan ole missään tehnyt? Ykkössentteriks tommone, ni ei Joulua Raumalla näe. Tommone norjalainen Chris Collins.

Saa ottaa talteen ja vittuilla kauden jälkeen. Mä en tähän syty ollenkaan.
Samaa mieltä. Nyt toivon, että tiedustelijat olisivat väärässä tämän suhteen. Toisin kuin imaamille, mulle ei vittuilla!
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en ymmärrä yhtään miks tästä Hagasta ny kohistaan? Pieni kaveri, eikä toi ny mitää kummosia tehojakaan ole missään tehnyt? Ykkössentteriks tommone, ni ei Joulua Raumalla näe. Tommone norjalainen Chris Collins.

Saa ottaa talteen ja vittuilla kauden jälkeen. Mä en tähän syty ollenkaan.
Tuskin kukaan tästä kaverista mitään Danforthia odottaa, mutta kolme viime kautta SHL:ssä (Liigaa selkeästi kovemmassa sarjassa) pistekeskiarvolla 0,45 tarkoittaa mielestäni sitä, että on lähtökohtaisesti kuitenkin ihan tekijämies.

Enkä usko, että Lukolla edes on mitään selkeää ykkössentteriä.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Tuskin kukaan tästä kaverista mitään Danforthia odottaa, mutta kolme viime kautta SHL:ssä (Liigaa selkeästi kovemmassa sarjassa) pistekeskiarvolla 0,45 tarkoittaa mielestäni sitä, että on lähtökohtaisesti kuitenkin ihan tekijämies.

Enkä usko, että Lukolla edes on mitään selkeää ykkössentteriä.

Samantyylinen hankinta kuin Westerholm. 30-40 pojon haarukassa.

Lukolla 3 ekaa ketjua on sellasia jotka voisi hyvin olla ykkönen tai kolmonen. Toki pieni lasku suhdanne on kun Audette-Koivistoinen vaihtuu Ilomäki-Haga kaksikkoon, mutta Mattila vuoden kokeneempi. Täysi luotto Kalleen ja jengiin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lukolla 3 ekaa ketjua on sellasia jotka voisi hyvin olla ykkönen tai kolmonen. Toki pieni lasku suhdanne on kun Audette-Koivistoinen vaihtuu Ilomäki-Haga kaksikkoon, mutta Mattila vuoden kokeneempi.
Katsoi kuinka paljon Mattilan peli kehittyi viime kaudella, niin melkein voisi ajatella että siinäkin on vahvistus. Hyökkääjistä Petmanin kanssa kehittyivät selkeästi eniten.

edit. Hagan EP:n sivuilla muuten on mainintaa hyvästä luistelusta. Aika harvoin viime vuosina Lukossa hyvät luistelijat ovat epäonnistuneet. Tai yleensäkkään liigassa
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Itse ainakin seurasin tarkasti Norjan joukkueen #20. Taisi selostajakin kehua muutamaan otteeseen, Pettersenin pelaamista.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No ei kyllä tämä Haga vakuuta pätkääkään, mutta tervetuloa, jos on tullakseen. Kai siellä Bumella ja Kallella on jonkinnäköinen tarkempi tieto miehen piilevistä kyvyistä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Haga se on. 2v sopparilla vielä. Jutusta pakko mainita että hienosti puhuttu. Sanoo hallitseva mestari, joka kuulostaa paljon paremmalta kuin puolustava mestari. Toinen kohta oli mestaruuden uusinta, joka kuulostaa paremmalta kuin mestaruuden puolustaminen. Puolustaminen viittaa siihen että oltaisiin hyökkäyksen kohteena ja jopa altavastaaja-fiilis tulee siitä. Mutta me ollaan hallitseva mestari ja me lähdetään uusimaan mestaruutta. Antaa Seniilin puolustaa ynnämuut sijaa.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Veikkaan että Haga tulee yllättämään monet vielä positiivisesti. Klippien perusteella hyvä luistelija ja kädetkin on sopivan pehmeät. Aivan saletisti Kalle, Bume ja Teperi ovat miehen scoutanneet läpikotaisin, joten uskon että siellä tiedetään mitä saadaan. Tervetuloa vaan ja positiivista että jos ja kun onnistuu ni saadaan pitää mies täällä myös ensikaudella.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Edelleen ihmettelen että miten hemmetissä te pystytte noita vihjeitä setvimään? Se kuva etsivä Harold Francis Callahanista työkalunsa kädessään oli selvä mullekin, kun tiesin että Kainulainen tulee, mutta niinkuin tämmöisestä Hagastakaan en ole koskaan edes kuullut.

On se tietysti hyvä että poterossa ollaan hereillä ja yhtenään periskooppiin vilkuillaan niin ettei vihollinen pääse iskemään.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Haga muistuttaa pelottavan paljon Hilldingiä.
Just tää tai Chris Collins... Lähtökohtaisesti ”kolmossentteri”. Ilomäki ja Mattila on odotusarvoiltaan ne kaksi tulosta tekevää kaveria. Suora kahden vuoden lappu vielä. Toivottavasti Kalle ja Bume on nyt ajan tasalla paremmin kuin minä. Ja varmasti onkin. Hagalla ei ole omalta kohdaltani mitään odotuksia. Sellainen 10-20 pistettä. Jos yli menee, niin olen positiivisesti yllättynyt. Odotuksissani sellainen viime kauden Nyman.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Edelleen ihmettelen että miten hemmetissä te pystytte noita vihjeitä setvimään?
Täähän oli helppo. Tuon puheklipin taustalla oli musiikkia joka kuulosti olevan väärinpäin. Latasin tiedoston koneella ja käänsin äänitiedoston uudelleen takaperin, jolloin taustamusiikki oli jälleen oikein päin. Joku kansallislauluhan se oli ja toisella yrittämällä (eka oli Tanska) pystyi sen huomaamaan Norjan kansallislaulun lopuksi. Tiedosto oli nimetty M, joten ilmeisesti siinä jokin vihje on pelaajan nimeen. Sitten vaan EliteProspects auki, ja selaamaan aktiivisia Norjalaisia pelaajia, joissa Haga taisi olla ehkä kolmas M-kirjaimella alkava pelaaja. Tähän vielä sitten vertailu puhenäytteestä ja aika selvästi sen pystyi Hagaksi tunnistamaan.

Tää oli hauska tehtävä, ja osui omaan harrastuneisuuteen hyvin, kun pääsi äänen kanssa pelailemaan. Tästä jengistä tuntuu löytyvän jos jonkun näköistä asiantuntijaa, ja yhdessähän näitä ratkotaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös