Treenit Paavo Nurmen stadionillaA-junnujen valmennustrio: Veltsu, Salo, Juhani Tamminen?
Treenit Paavo Nurmen stadionillaA-junnujen valmennustrio: Veltsu, Salo, Juhani Tamminen?
Tässä tarkoitetaan henkilöä, jonka nimi on?Tulisi kyllä täysin puskista. Mutta vielä olisihan tuo @metsäläinen hakema todellinen turkulainen olympiasankari vielä isompi paukku.
edit2. Tai Anrei Hakulinen on syntynyt Turussa (Matti & Teppo) ja Pyeongchangin talviolympialaiset alkoivat kahdeksas helmikuuta. Ja kahdeksas helmikuuta on myös Anrei Hakulisen syntymäpäivä
Veikko Hakulinen olympiasankari ja Anrei Hakulinen Turusta. Taisi monella käydä mielessä muuan toinen nimi. Heh.Tässä tarkoitetaan henkilöä, jonka nimi on?
Minulle tuli mieleen henkilö joka tuskin Jaguaarillaan pääsee yhdenkään poterovartion tutkan ohi huomaamatta.Tässä tarkoitetaan henkilöä, jonka nimi on?
Minulle tuli mieleen henkilö joka tuskin Jaguaarillaan pääsee yhdenkään poterovartion tutkan ohi huomaamatta.
Jos ihan oikeaa olympiasankaria Turusta haetaan, niin eikös se Nurmi olisi. Toki tuo vihje viittaa selvästi Hakuliseen, kun se eilinen viittasi taas Haguliseen.J. Tamminen
+ syntymäpäivä ja edellisten talviolympialaisten alkupäivä.Ei kai tässä nyt pitäisi olla mitään epäselvää. Anrei Hakulinen on kotoisin Turusta ja isä edustanut Suomea Olympialaisissa.
Muutenkin Hakulinen-Olympialaiset on melko legendaarinen suomalainen yhdistelmä.
Noora Räty naarasLukkoon?Itse veikkaan, että vedätetään kunnolla ja Olympiasankari ja kova työn tekijä eli Räty ja tästä päästään aasinsiltaa pitkin Rädyn veljeksiin Oulusta.
Kieltämättä itselläkin tuli heti mieleen Juhamatti Aaltonen.. Hakuliseen viitaava oli jo eilen niin tämän täytyy olla uusi kaveri. Ja sitten kun jotain niitä puheita oli jo kauden aikana..hmmm, jos Sopanen ei pelaa Lukossa ensi kaudella nii omasta mielestäni Aaltonen korvaisi mainiosti. tullut mielestäni vain monipuolisemmaksi vanhetessaan.Juhamatti Aaltonen (pelannut olympialaisissa)
Mattias Nørstebø (pelannut olympialaisissa)
Julius ja Jesperi Mattila (ei yhteyttä renkaisiin)
Juhamatti Yli-Jumala (muuten vaan kova jätkä)
Lisäksi Lukko on ostanut Miihkali Tepon Kärpistä.
Vai järjestetäänkö ensi kesän olympialaiset Raumalla?
Toisaalta, kun biisissä mainitaan: ”Mä joka päivä töitä teen...” niin Aaltonen menee jonon perälle. Tai viime kaudella se ilmeisesti teki töitä?Kieltämättä itselläkin tuli heti mieleen Juhamatti Aaltonen.. Hakuliseen viitaava oli jo eilen niin tämän täytyy olla uusi kaveri. Ja sitten kun jotain niitä puheita oli jo kauden aikana..hmmm, jos Sopanen ei pelaa Lukossa ensi kaudella nii omasta mielestäni Aaltonen korvaisi mainiosti. tullut mielestäni vain monipuolisemmaksi vanhetessaan.
Juhani Jasu ja neljän vuoden (olympiadi) sopimus.Toisaalta, kun biisissä mainitaan: ”Mä joka päivä töitä teen...” niin Aaltonen menee jonon perälle. Tai viime kaudella se ilmeisesti teki töitä?