Mulla on sellainen tunne tästä ketjusta, että sitten aikanaan kun pelit syksyllä jatkuu, niin se näkyy ja kuuluu myös katsomossa.
enemmän sinikeltaista päälle ja ääntä edes taputusten muodossa Äijänsuolle.
Tähän vahva sama.
Tämä ketju on kyllä timanttia ja ehdottomasti piristävä kokonaisuus vallitsevaan tilanteeseen, mutta pitää myös antaa krediittiä vastapuolelle. Hienon konseptin on seura saanut aikaiseksi vihjailuillaan ja Lukon hankinnat kiinnostavat tämän kautta myös muiden joukkueiden kannattajia.
Muut joukkueet ovat julkaisseet sopimuksensa ryppäissä ja vaikka itse olen melko aktiivisesti joka päivä Liigauutisten hermolla niin en kyllä heti muista mitä nimiä esim. joku Sport on sainannut,kun ne kiinnostaa joku puoli minuuttia ja yksittäiset nimet jäävät helposti pimentoon.
Lukko saisi pelkästään jonkun yksittäisen junnuhankinnan sopimusjulkaisusta hirvittävän myllyn päälle, kun se tehdään nykyisellä konseptilla.
Tämä ketju on jatkuvasti ylhäällä ja tiedän, että lukuisat kiekkojännärit seuraavat tätä poteroketjua herkeämättä, kun tämä on yksi tämän hetken aktiivisimmista ketjuista täällä jatkoajassa.
Se mitä tulee tulevaisuuden peleihin Äijänsuolla niin uskon myös että tämä on yhteisöä tiiviimmäksi sitova liima ja tämä tulee näkymään Lukon ympärillä jatkossa isona positiivisena juttuna. Omalla kohdallani voin todeta, että tämä kevät laittaa kyllä jääkiekkoasioita perspektiiviin ja pienestäkin voi ihminen tulla tyytyväiseksi. Jatkossa ei kyllä hermoja kiristä lainkaan niin paljon joku marraskuinen nihkeä tiistai-SaiPa tai synkkä jatkoaikatappio jossain Mikkelissä.
Se päivä tulee olemaan kaunis, kun kiekko tipahtaa jäähän ja JVDT 2.0 alkaa laittamaan limppua pussiin.
Kiitos kaikille ja eteenpäin. Pitkä yö poterossa jälleen edessä.