Vadim Pereskokov pelasi Lausannessa loppukauden.Voisivatko renkaat myös viitata Lausannen suuntaan, jossa kv-olympiakomitea majailee?
(edit. Lukon postauksessa siis olympiarenkaat)
Vadim Pereskokov pelasi Lausannessa loppukauden.
"Tiedän ettei hukkaan nuoruuteni mennyt Matkatöissä maailmalla."
No joo.
Tämä oli kyllä aukoton teoria näin aamupäivään. Jasu se todnäk on.Lukon ig: kuvassa olympiarenkaat ja taustalla soi musiikki "mä joka päivä töitä teen" by Matti & Teppo
Renkaat kuvaavat käsitystä siitä, että urheilu kehittää viittä elämän aluetta (oma-aloitteisuutta, sitkeyttä ja peräänantamattomuutta, tehokkuutta, täydellisyyden tavoittelua ja vaaran halveksuntaa).
Yksi huhuttu pelaaja joka sopisi tuohon. Juhani Jasu?
Hän ei myöskään lepopäiviä paljon viettele, vaan työhaalarit on päällä aina.
Watch this story by Rauman Lukko Official on Instagram before it disappears.
Ihan vinkkinä, nuo kannattaa kääntää sille toiselle kotimaiselle, eli englannin kielelle. Tulee yleensä lukukelpoista tekstiä. Jos siis itselleen noita kääntää ja englanti taipuu.Tsekkiläisestä mediasta bongattu ja suoraan Google kääntäjällä käännetty:
”Olen jo allekirjoittanut jotain, mutta en halua määritellä sitä ennen kuin klubi vahvistaa sen. Mutta poistun Tšekin tasavallasta”, lisäsi Skalický.
En tuota story itse näe (ei ole tiliä).Lukon ig: kuvassa olympiarenkaat ja taustalla soi musiikki "mä joka päivä töitä teen" by Matti & Teppo
Renkaat kuvaavat käsitystä siitä, että urheilu kehittää viittä elämän aluetta (oma-aloitteisuutta, sitkeyttä ja peräänantamattomuutta, tehokkuutta, täydellisyyden tavoittelua ja vaaran halveksuntaa).
Yksi huhuttu pelaaja joka sopisi tuohon. Juhani Jasu?
Hän ei myöskään lepopäiviä paljon viettele, vaan työhaalarit on päällä aina.
Watch this story by Rauman Lukko Official on Instagram before it disappears.
Saku Koivu?Tämä on helppo. Turun suunnalta ja olympiasankari.
Kimmo Timonen itki, XXX itki, Teemu, mäkin itken.Saku Koivu?
Sami Salo Lukkoon?Kimmo Timonen itki, XXX itki, Teemu, mäkin itken.
Tulisi kyllä täysin puskista. Mutta vielä olisihan tuo @metsäläinen hakema todellinen turkulainen olympiasankari vielä isompi paukku.Sami Salo Lukkoon?
A-junnujen valmennustrio: Veltsu, Salo, Juhani Tamminen?Tulisi kyllä täysin puskista. Mutta vielä olisihan tuo @metsäläinen hakema todellinen turkulainen olympiasankari vielä isompi paukku.